Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
24.5.2011 18:26
eli ostin tossa viime syksynä kyseisen pyörän ja haluisin tietää että millon kannattaistehä männän vaihto kun pyörällä nyt ajettu kymppitonni ja löytyykö mistään huolto manuaaleja myynnistä tähän pyörään??
25.5.2011 19:50
Mites paljon muilla heittää mittari pystyykö sitä mitenkään korjaamaan ja onko kukaan korvannut mittaria jollain muulla? Onko kukaan laittanut raptoriin myöskään taakse lokaria mimmoisen ja mistä semmosia voisi saada kellään ehdotuksia?
27.5.2011 22:39
tas15 kirjoitti:Olisko kellää myöskään tietoa siitä, että mikä mun raptorissa on vikana ku sylkee öljyä ulos juuriputkesta? Kellää muulla ollu samaa ongelmaa?
Itsellä ollut samaa. Huoltomiehet sanoivat että sylkee vain ylimääräiset öljyt pois mitä on huollon yhteydessä vaihdettu. Tiedä sitten..
2.6.2011 22:15
Nyt kun ei oikein löydy kunnon kuristusten poisto/ viritys opasta tähän kevariin, pitää taas täältä kysyä. Mimmoiset kuristukest -05 Raptorissa on?`Onko muuta kuin holkki? Mimmoiset suuttimet kannattaisi hankkia? Onko 65 ja 125 riittävät? Pitääkö vielä tehdä jotain muuta, että kevari olisi rajoittamaton ja saisin kaiken ilon siitä irti?
16.6.2011 16:15
Mitäs teidän raptorit ottaa huippuja ite en oo saanu ku kerran elämässäni 128 sigmaa? Ja tt pyörästä kyse. Nykyään ei kulje edes nii kovaa, missä olisi vika? Kaasari kertaalleen avattu. Vaikuttaako jos kaasarissa vain tt suutin eikä tt neulaa ja seosputkea?
17.6.2011 22:15
kaverilla uus tälläinen ja on kyllä pirun hyvä ajaa. mukava ajoasento ja vääntää mukavasti alhaalta
miinusta tulee kyllä mittaristosta; rundimittari olis tosi kiva eikä lämpömittaristakaan haittaa olis. ja nopeusmittarin lukuja ei tahdo nähdä kun jää sen "lipan" alle piiloon
29.6.2011 4:39
HeGee` kirjoitti:miinusta tulee kyllä mittaristosta; rundimittari olis tosi kiva eikä lämpömittaristakaan haittaa olis. ja nopeusmittarin lukuja ei tahdo nähdä kun jää sen "lipan" alle piiloon
Siinä vaiheessa voi ostaa miton ja ottaa siitä vain katteet pois
29.6.2011 14:00
Vaikuttaako noi katteet semmotteen 30km/h huippuihin? Ainakin kun oon kattellu niin mitossa ja tässä on sama kone, mut mito menee tt:nä 160 ja tää 130.
29.6.2011 22:42
EvilUncleSam69 kirjoitti:Vaikuttaako noi katteet semmotteen 30km/h huippuihin? Ainakin kun oon kattellu niin mitossa ja tässä on sama kone, mut mito menee tt:nä 160 ja tää 130.
Kyllähän niissä vauhdeissa aerodynaaminen muotoilu alkaa olla edellytys että nopeutta saavutetaan esim. se 160km/h, saati sitten enemmän, siis jos tehot on Miton/Raptorin luokkaa.
30.6.2011 17:24
Zande kirjoitti:HeGee` kirjoitti:miinusta tulee kyllä mittaristosta; rundimittari olis tosi kiva eikä lämpömittaristakaan haittaa olis. ja nopeusmittarin lukuja ei tahdo nähdä kun jää sen "lipan" alle piiloon
Siinä vaiheessa voi ostaa miton ja ottaa siitä vain katteet pois
no eihän se sit enää raptori oo
30.6.2011 17:30
Hyvä pointti
Raptorista en tiedä, mutta ei taida sähköissä olla edes kytkentämahdollisuuksia esim. Miton lämpö- ja kiekkamittareille..?
7.7.2011 18:20
Osaako kukaan keulii tälläsellä. Oon jotain kuullu et tasapainopistees pitäminen olis aika vaikeetaa?
7.7.2011 18:41
Arizuzu kirjoitti:Osaako kukaan keulii tälläsellä. Oon jotain kuullu et tasapainopistees pitäminen olis aika vaikeetaa?
Kaikki se on kuskista kiinni
Mutta toki se tälläisellä Cagiva-möhköllä voi haastavampaa olla kuin esim. Kotareilla yms. Raptorilla luulisi sen sentään vähän Mitoa helpompaa olevan pystymmän ajoasennon ansiosta.
22.7.2011 20:39
Joo elikkä itellä ois hakusessa tohon raptoriin teharia. Tietäisikö kukaan, mistä saisi hommattua tohon teharin? Yritin itse katella vähän netistä, ja ainakin Jollymoton ja Arrowin tehareita siihen näyttäisi löytyvän, mutta mistä?
23.7.2011 12:02
Käsittääkseni miton putkethan raptoriin menee(?), niin
Mito-topicia kannattaa selailla, siellä noista putkista ainakin on enemmän puhuttu.