Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
27.6.2016 12:19
Pelmer kirjoitti:Onko kukaan vaihtanu hot rod merkkiseen kampiakseliin muun merkkistä kiertokankea? Esim. Prox
Mulla on hot rod kampura, joka vastaa sx kampuraa ja siihe vaihdettu wössner kiertokanki
27.6.2016 13:02
Soppa53 kirjoitti:http://www.asphaltandrubber.com/news/no-ktm-husqvarna-125cc-two-stroke-enduro-2017/
Ja tämähän tarkoittaa sitä, että päästöjen takia uusia 125 2t kotareita ei saa enää rekisteriin ilman vaivannäköä
Tulee kotarilta uusi kilpiin saatava 2017 malli.
http://www.motokeidas.com/shop/tuotteet ... -XC-W12517 Kulkee vaan tästä eteenpäin uudella malli nimellä XC-W
27.6.2016 13:11
Twiksor kirjoitti:Soppa53 kirjoitti:http://www.asphaltandrubber.com/news/no-ktm-husqvarna-125cc-two-stroke-enduro-2017/
Ja tämähän tarkoittaa sitä, että päästöjen takia uusia 125 2t kotareita ei saa enää rekisteriin ilman vaivannäköä
Tulee kotarilta uusi kilpiin saatava 2017 malli.
http://www.motokeidas.com/shop/tuotteet ... -XC-W12517 Kulkee vaan tästä eteenpäin uudella malli nimellä XC-W
Joudut hommaamaan todistuksen, kurit yms yms ja joudut kilvittämään itse. Eli kyllä niitä saa mutta kalliilla.
28.6.2016 3:33
ma$$i kirjoitti: Mulla on hot rod kampura, joka vastaa sx kampuraa ja siihe vaihdettu wössner kiertokanki
Onko sulla sytytystä säädetty?
28.6.2016 6:31
Aikamoista rahastusta jos COC todistuksesta joutuu maksamaan tonnin
28.6.2016 23:16
sattuisko jollain olee myydä takajarru pääsylinterin korkkia? tai tietäiskö joku mist sais halval ku 40€ uutena ainaki keitaalt
29.6.2016 17:42
Ainakin Motokeitaalta saa 23€ KTM factory oranssin takajarru säiliön kannen. En sit tiiä jos haluu halvempaa nii kisakoneelta mahollisesti, tai 24mx myy myös jotain.
ja kansi on sama -04 - 16 malleissa.
Toho 40€ hintaanhan saa sen lisäosan ja kannen melkeempä keitaalta?
30.6.2016 18:57
Nyt pitäis uus satsi 2t öljyjä tilailla, niin kysynkin että millaisia kokemuksia porukalla on mobil 1 racing 2t öljystä? vaihtoehtoina on se ja tuttu ja varma valinta eli castrol power 1 racing. Castrolin hinta 98,95€ ja mobil 1:sen hinta 83,40€.
30.6.2016 22:54
Laitetaas vielä tännekkin.
Mikäs vois olla kotarin vaihteistossa kulunut/vialla, kun alaspäin vaihtaessa menee välivapaalle ja vaihdetta on vaikea saada sisään. Ylöspäin vaihtuu hyvin, paitsi jos huolimattomasti vaihtaa niin saattaa mennä välivapaalle. Vika ilmestyi eilen kesken ajelujen, mutta oli aikaisemmin tehnyt ainoastaan hieman huolimattomasti vaihtaessa. Eli nyt siis tekee melkein kokoajan alaspäin vaihtaessa.
Saako vaihdepoljin muuten heilua suht vapaasti ylös-alas? Vaikuttaisi, että jokin sieltä olisi kulunut. Eli mikä sieltä mahtaisi olla kulunut? Siirtohaarukat, jokin ratas?
Niin ja noin 15h ajetut öljyt, jotka tänään vaihdan ja kokeilen jos vaikuttas.
30.6.2016 23:55
Et tule huomaamaan mitään eroa castrollin tai mobilin välillä. Jos rahasta kiinni tai muuten vain haluaa ajaa mahdollisimman halvalla niin hyvin voi käyttää vaikka Teboil 2t mixiä. Ainut ero jonka tulet huomaamaan voi olla se et savuttaa vähän enemmän, mutta suurin osa muutenkin tuntuu ajelevan niin törkeen kovilla seoksilla et savuttaa muutenkin. 2% seos mitä vaa 2t öljyä niin toimii.
Ja 15h öljyillä on aika kauan että voi ihan siitä johtua. Ite vaihan aina max. 10h.
Oma vaihdepolin ei ainakaan mitenkään heilu. Oisko päässy löystymäät tai spoorit menny huonoks?
1.7.2016 18:09
Pelmer kirjoitti:ma$$i kirjoitti: Mulla on hot rod kampura, joka vastaa sx kampuraa ja siihe vaihdettu wössner kiertokanki
Onko sulla sytytystä säädetty?
Enska asetuksella eli 2.viiva
2.7.2016 2:35
ma$$i kirjoitti:Larry27 kirjoitti:Ossaisko kukaan sanoo että mikä mahtaa olla vikana kun kotari "hyytyy". Käytännössä siis, kun oon jonku aikaa ajellu nii kiekat ei ennää palaudu kunnolla, jäävät siis leijumaan. Tämän jälkeen koko vehje hyytyy ja lopulta sammuu. Ei siis lämppää tai mitään vastaavaa. Veto vaan katoaa yks kaks. Heti tämän jälkeen lähtee kyllä käyntin, mutta taas muutaman kilsan jälkeen sama juttu.
Mittaa staattori. Mulla oli sama ja staattori paskana. Kylmänä toimi mut lämpimänä ei, hetken anto jäähtyä ni taas pääs hetken
Tulee kyllä turkasen myöhässä, mutta ei ollu staattorissa mutään vikaa ja rupee pikku hiljaa keinot loppumaan kun ei missään tunnu vikaa olevan...
2.7.2016 8:06
Olihan se tankin huohotus kunnossa? Kun mopo hyytyy niin avaa tankin korkki, jos hyytyminen loppui niin tankin huohotus on tukossa eikä tankkiin mene korvausilmaa.
2.7.2016 11:04
Larry27 kirjoitti:ma$$i kirjoitti:Larry27 kirjoitti:Ossaisko kukaan sanoo että mikä mahtaa olla vikana kun kotari "hyytyy". Käytännössä siis, kun oon jonku aikaa ajellu nii kiekat ei ennää palaudu kunnolla, jäävät siis leijumaan. Tämän jälkeen koko vehje hyytyy ja lopulta sammuu. Ei siis lämppää tai mitään vastaavaa. Veto vaan katoaa yks kaks. Heti tämän jälkeen lähtee kyllä käyntin, mutta taas muutaman kilsan jälkeen sama juttu.
Mittaa staattori. Mulla oli sama ja staattori paskana. Kylmänä toimi mut lämpimänä ei, hetken anto jäähtyä ni taas pääs hetken
Tulee kyllä turkasen myöhässä, mutta ei ollu staattorissa mutään vikaa ja rupee pikku hiljaa keinot kun ei missään tunnu vikaa olevan...
Vaihdoitko staattorin? Miten kokeilit? Mullaki näytti yleismittarilla täysin oikeita arvoja vanhalle staattorille, mutta kun vähän anto kuumailmapuhaltimella lämpöä ni sytkäpuolen ohmit katos.. Eli kylmänä pelas mutta pyörän vähä lämmetessä ei
Mun kirjottelemat staattorin mittausohjeet ja oikeat arvot löytää tästä keskustelusta jonkin verran viestejä takaisinpäin
E: ohje sivulla 43
3.7.2016 20:12
-
Viimeksi muokannut Happeeprkl päivämäärä 2.11.2016 22:43, muokattu yhteensä 1 kerran