Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
23.4.2013 1:06
Eikö kellään ole myydä teharia detsiin?
Luulis että jollain olis myydä kun näyttäisi melkeen kaikissa detseissä sellanen olevan
Mistä ootte teiän tehareita ostellut? Jos ei löydy käytettyä mistään niin kumpaa suosittelette, uuden mallin arrowia vai athenaa? Molemmat näyttäisi maksavan uutena vajaa 300€.
Ja kysymyksiä taas riittää
23.4.2013 7:40
Athenassa ainakin kuulemani mukaan aika laaja tehoalue, että lähtee vetämään jo alhaalta mutta ylävääntöäkin kiitettävästi. Arrowi taas oman kokemuksen mukaan ns. semmonen "välimalli", ei niin alavääntönen eikä yläkään, vaan lähtee keskeltä ja vetää kuitenkin ihan hyvin ylhäältäkin.
23.4.2013 10:15
Ja molempia sai muistaakseni aika halvalla bike equipmentilta. Kannattaa myös kattoo big one putkea ebaysta, tais maksaa alle 200e :p
23.4.2013 21:26
oisko kellään myydä mulle änkkää? : )
23.4.2013 22:04
Multa löytys vakioänkkä, paljo maksat?
23.4.2013 22:51
Kuinka pitkät ja paksut keulan holkit on? Tarvis vastauksen mahd äkkiä.
23.4.2013 23:29
Onkos teillä vakiokaasarissa 3 vai 5 asentoinen neula? Jos joku viittis kattoa neulan tyypin niin olisin kiitollinen, mulla on 3 asentoinen ja tuntuu olevan turha paksu(=laihalla käyvä).
24.4.2013 19:38
Monen prosentin seoksil ois hyvä ajella?
24.4.2013 20:48
Rajis, ainakin mulla on vakio 28mikuni myöskin 3 lovinen neula, et oiskohan sitte ihan vakiona semmonen. Harmi kyllä ku meinaa aina käyä rikkaalla ainakin itellä vaikka neulan sokka ylimmässä lovessa
. Ja kuka niille jotka seoksista kyseli niin 2-2.5% on aika hyvät, 3% voi mennä mut voitelee se tarpeeksi nuilla 2.5% seoksil
.
24.4.2013 23:01
DT on nyt aika hyvissä säädöissä tuolle DEPille, pitääkö suutinta vaihtaa jos laitan tyhjän vakioputken? Olis kurillinen vakioputki tallissa ja ajattelin, että kaveri ottais auki sen kun sillä on värkit ja olis mukava koittaa lyödä kiinni. Tässä oon vähän harjotellu keulan nostamista, mutta on tuolla DEPillä vaan niin vaikeeta ku kiertää niin korkeelta
Mistä kohdasta tuo vakioputki kannattaa avata kun sen tyhjää?
Tuohon YPVS:äänkään en oo kerenny perehtymään, aamulla menin sateella kouluun niin ei meinaa kovemmis vauhdeis pysyä ees nelarihondan perässä, mutta koulusta tullessa lähdin ohittamaan tuossa suoralla niin 5 auton ja täysperärekan ohi meni aivan heittämällä ja mittariin kulki 120km/h (ennen ei oo kulkenu edes tuon vertaa). Näköjään vähän päivästä ja kelistä kiinni miten kulkee
24.4.2013 23:10
Pikanen varmistus, käyhän r mallin tiivisteet ja neulalaakeri tohon uudenmallin pyttyyn? Vai olikos ne ihan samanlaiset..?
24.4.2013 23:23
Mulla on toi athena nii vääntää kyllä todella alhaalta ja ottaa piikkiä aikasin, mutta ottaa myös ylhäältä aika ilosesti myös, suosittelen
Kolmetoista kirjoitti:Tässä oon vähän harjotellu keulan nostamista, mutta on tuolla DEPillä vaan niin vaikeeta ku kiertää niin korkeelta
Reeniä vaan enemmän, ihan hyvin se sillä depilläkin keulii
Linkatkaas mulle joku nuo X mallin keulan stefat ja öljyt (ja kait pölysuojatkin) jostain halvalla (mielellään sopis olla jossain täs helsinki/vantaa alueel nii ei tarvis tilaa)
Viimeksi muokannut Juulmuri päivämäärä 24.4.2013 23:30, muokattu yhteensä 1 kerran
24.4.2013 23:30
Kolmetoista kirjoitti:blabla dep ja kuriton vakioputki, keulimista yms:
Älä laita mitään kuritonta vakioputkee, tulee vaan paha mieli! On meinaa sitten niin laimee ajettava sillä, meinaa ei sitten minkäänlaista piikkiä oo... Että ei se keulimine onnistu yhtään sen paremmin sillä putkella! Että reeniä vaa!
24.4.2013 23:44
En kyllä ymmärrä miten teillä kulkee noin "vähän" täystehosena, mulla on vielä toistaseksi täysin vakio dtx johtokikkaa lukuunottamatta, ja menee AINA vähintään 115 mittariin jos ei ole kovaa vastatuulta, suurimmillaan myötätuulessa 130 mittariin. (Kaikki tasaisella) ja 2 päällä 5-10km/h vähemmän