Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

Re: Derbi GPR 125

25.10.2011 22:56

Järjestelmä ilmattu?

Re: Derbi GPR 125

25.10.2011 23:17

no eipä ainakaan mitenkään virallisesti letkuista vähä painellu et ilma työntyy pois ei muuta..

Re: Derbi GPR 125

25.10.2011 23:19

Muistaakseni tuossa Yamahan koneessa oli ihan ruuvi sitä varten, että käynnissä avataan se ja sitten ja kaadetaan sitä mukaa nestettä paisuntasäiliöön, kunnes sen ruuvin kautta tulee kunnolla sitä nestettä.

Tietenkin kymmenen minuutin tyhjäkäynti lämmittää konetta aivan helvetisti, kun ei ole ajoviimaa ollenkaan. Ja se, että syyläri on lämmin kertoo ainakin sen että neste kiertää.

Re: Derbi GPR 125

25.10.2011 23:25

niinhän se on.. eikai sähköpuolella mikään estääsi sitä käynnistymästä kun kyseessä kuitenkin derbi.

Re: Derbi GPR 125

25.10.2011 23:53

Katohan, en huomannut ollenkaan tuota käynnistymisongelmaa edes. Vahva epäilys on, että siellä vedet nyt väärässä paikassa. Eihän se hirveä homma ole tarkistaa. Nostaa pyttyä vähän ja työntää sormen sinne.

Re: Derbi GPR 125

26.10.2011 17:52

uudella tulpalla kokeilin niin ei edes lupaa. kokeilin laittaa myös toisen prikan tulppaan kun kantta on laskettu niin jos tulppa olisi ollut liian alhalla mutta ei auttanut.. vettä ei ole myöskään alakerrassa tarkistettu. lisää vinkkejä kiitos.

Re: Derbi GPR 125

26.10.2011 20:44

Meneeko nude mallin ylä t-pala suoraan kiinni vai kannattaako suoraan porata reiät fättiksen kiinnikkeitä varten jos haluaa crossitangon?

Re: Derbi GPR 125

26.10.2011 21:11

Nude-mallin t-pala menee suoraan. Tosin toi toinen omista Gpr:stä on rading-mallista tehty fighteri, t-palan niihin reikiin tehty palat missä on reikä, toimii omalla tavallaan holkkeina raisereiden kiinnitykselle.. En kyllä ole edes vilkaissut että onko tossa racing-mallin t-palassa tilaa rei'ille.

Itse ostaisin nude-mallin t-palan, luulis olevan kestävin ratkaisu.

Re: Derbi GPR 125

26.10.2011 21:43

Nojoo aika reikäseks menee jos tohon rupeaa vielä poraamaan lisää reikiä :roll:

Eli jos jollain löytyy nude mallin t-palaa niin heittäkää yv, en nimittäin missään purkuosissa tai missään nähnyt :s

Re: Derbi GPR 125

27.10.2011 7:09

Terve, sopiiko 04-06 gpr:ään tarkoitettu putki 08 gepariin

Re: Derbi GPR 125

27.10.2011 18:53

--kim-- kirjoitti:Terve, sopiiko 04-06 gpr:ään tarkoitettu putki 08 gepariin

Ollu koneellisesti sama pyörä aina paitsi nykyään, kun ovat tehneet tästä 4t-lahna version. Eli pitäisi käydä kunhan ovat 2t molemmat

Re: Derbi GPR 125

27.10.2011 22:41

geepeeR kirjoitti:uudella tulpalla kokeilin niin ei edes lupaa. kokeilin laittaa myös toisen prikan tulppaan kun kantta on laskettu niin jos tulppa olisi ollut liian alhalla mutta ei auttanut.. vettä ei ole myöskään alakerrassa tarkistettu. lisää vinkkejä kiitos.


Seuraavaks vähän bensaa tulpanreiästä sisään ja kokeilemaan. Jos hörähtää niin bensan syötössä vika, jossei niin sytytyksessä.

Re: Derbi GPR 125

1.11.2011 23:04

Miten iso ero on tyhjällä vakioputkella verrattuna tehareihin? Entä tehareissa, onko niissä mitää muita eroja ku äänet?

Re: Derbi GPR 125

1.11.2011 23:16

Gianellillä ja Arrowilla ei kai ole suurta eroa, Jollymotossa tehoalue korkeammalla? Tyhjästä vakioputkesta ei oo kokemuksia.

Re: Derbi GPR 125

2.11.2011 19:53

Meniskö semmone Asuran monitoimi mittari kiinni gpr:ään? Vakio mittari leipasi ku annoin kunnolla monoa :D kierrosluku mittari pyöri ympyrää ja nopeus oli 199 :D