Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
29.6.2012 17:44
Jostain syystä ei näy video mulle niin mun on paha alkaa analysoida eli jos jaksat nii uppaa vaikka tuubiin ja pistä linkki tänne.
29.6.2012 18:08
juu ei se mullakaa mut luulin et oon ainoo
http://www.youtube.com/watch?v=9XrhR4cZ_m4&feature=plcp tossa on se video
tiesin kato ton youtube käyttäjän nii menin sinne ja sielä se oli
29.6.2012 19:00
Juu kiitos nieminennn
Ja tosiaan tuli tässä mieleen ettet olis ryssiny jotain kun purit sen kaasarin helvettiin sieltä yms. Ja ei ole tosiaankaan normaalia toi koska mullakaan ei ollu tommosta sillon ku oli 125 suutin kiinni ja kävi tosi rikkaalla. Ainoot mustat savupilvet oon saanu kun oon antanu rajotinta heti käynnistäessä tosin nekin liekin kera
Anyways mikä suutin on nyt kiinni? Millanen setuppi ylipäätään nyt pyörässä(änkän lisäksi)? Monta kierrosta ilma/seosruuvi on auki? Mitä kaikkea jouduit ottamaan irti kun purit pyörää? Onko tk-ruuvia säädetty sopivaksi?
Monta kysymystä mutta auttais mua vianhaussa.
29.6.2012 19:04
tossa edellisellä sivulla sano et on 105 jos oikein ymmärsin se ilmanputsarin kansi on paikoillaan muusta en sit tiiä
ja ku mulla oli toi pyörä vielä nii putkesta ei tullu ikinä liekkiiä ainoastaan jos teki sen avain tempun
mut mustaa savuu tuli ku veti rajottimelle. mut mustaa savuu ei tullu sillo ku mulla oli se kansi pois
E: ja kyllä tosta edellisen sivun kuvista huomaa aikalailla mitä se on purkanu
29.6.2012 22:12
Joo eli 105 suutin kiinni ja giannellin vaimennin, muuta ei oo tehty. En oikeen keksi mitä oisin kussu, voiskohan ryyppy olla jotenkin menny perseellen tai jtnsp..
29.6.2012 22:14
Etkai menny koskemaan kaasarin kanteen eli neulaan ja alipaine kalvoon, niillä saa kaasarin perseelleen helposti?
30.6.2012 0:34
Kaasarin kantta koitin irrottaa, mutta ei ruuvit oikeen lähteny.. Luistin kyllä nostin kerran ylös jos se voi vaikuttaa?
Myöskin tämmönen osa löyty jostain lattialta, joten voikohan toi olla siitä seosputken alta mihin pääsuutin tulee kiinni?
E: sillon ennen kun kasasin kaasarin niin katoin, että easypartsin räjäytyskuvassa ei ainakaan näkynyt tota.
30.6.2012 12:37
Mistä sieltä sä oot DRD:n räjäytyskuvat löytäny?! Jakoon vaan. Ja todennäkösesti sen ryypyn kanssa oot jotain ryssinyt kun otit sen irti kun se ei ole normaali vaijeri ryyppy vaan se ohjautuu jotenkin elektronisesti.
30.6.2012 16:26
Niin tiiän, että se on sähköryyppy mutta eikai sitä voi oikeen ryssiä? Ja easypartsilta kun hakee alkuperäsiä osia niin löyty räjäytyskuvat, laitan linkkiä kun pääsen koneelle. Mutta viittiskö joku kattoo löytyykö kaasarista tollanen nippeli?
4.7.2012 10:57
onko kukaan kokiellu 13 piikkisel eturattaal miten kulkee. Ja mistä sais 13 piikkisen isommille ketjuille ? (vissii 140 ketjut).
4.7.2012 16:21
No kun ei ole muita eturattaita kun derbin oma joka maksaa miljoonan ja on kokoa 14 muistaakseni
Ja miks sä haluut pistää isommat ketjut??
Rajis oottelen vielä niitä räjäytyskuvia
4.7.2012 22:20
Ite sain ainakii uuden eturattaan joka on kokoa 14. pienellä patentilla,
ja miks en pistäis isompia ketjuja ?? Jotaa pienii "kuminauha" ketjuja.
Voin laittaa jossaa vaihees kuvaa et miten laitoin rattaan kiinni.
4.7.2012 23:36
Tarkotatko isommilla isompia jakosia vai pitempiä, kun tossa kirjotit jotai 140lenkkisistä ketjuista?
4.7.2012 23:55
Derbissä on 428 jakoset kettingit ja pidä vaan suosiolla ne, koska ei löydy rattaita 520 ketjuille. Toki voit yrittää ettiä, mutta en usko että löydät molempia 520 jaolla. Osta Yamaha Xt:n takaratas, isoin taitaa olla 54.