Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
20.9.2007 0:04
Myanda kirjoitti:JMstyles kirjoitti:Myanda kirjoitti:Myanda kirjoitti:Kertokkeehan, pitääkö kaasaria säätää jos vaihtaa putken? Jos näin, niin mistä, minkä verran ja mihinkähän suuntaan?
Grrauh, vastatkaa.
säädät seosruuvia rikkaammalle, yläkierroksilla alkaa röpeltämään niin skidisti isompaa suutinta =)
Okka, kiitos. Oon tässä miettiny kun tuo putki näyttää hintaa 370 ja rahatilanne taas on vähän toinen niin että JMstyles oliko hankala pistellä se auton pakoputki paikalleen?
Haha, miltähän näyttäis?
http://www.biltema.fi/osteri/osteri.cgi ... uote=79413EDIT: JMstyles, minkäs pitunen sun putkes on? Meinaan vaan että kun nuo autonputket ei kovin pitkiä oo.. Että pitäiskö alkukäyrää esimerkiks vähän pidentää päästä että saa tukevasti kiinni?
Tuollanen putki ois räyhee, tai ton kaltanen. Tietääkö joku miten tuo on kiinni?
Simons on noin 40cm persetuntumalta. Toinen eli punanen on noin 55cm varmaankin. menee noissa mitoissa. Kummassakin oli kiinnityksenä panta, se jalkatappiin kiinni ja kiristää. sitte pakoputki klemmarilla vaimennin putkeen
20.9.2007 8:50
JMstyles kirjoitti:Simons on noin 40cm persetuntumalta. Toinen eli punanen on noin 55cm varmaankin. menee noissa mitoissa. Kummassakin oli kiinnityksenä panta, se jalkatappiin kiinni ja kiristää. sitte pakoputki klemmarilla vaimennin putkeen
Mielessäni ajattelinkin sen että pannalla kiinni. Pitää vaan löytää tarpeeks pitkä putki. Nyt mitä kattelin niin puolet lyhyempiä, noin 20cm. Eli pidempiä hakemaan. Ja alkukäyrää samoin, mulla ei oo missään mahdollisuutta tehdä sellasta joten pitää yrittää jostain joku saada joka pystyy ja osaa.
24.9.2007 20:08
Pelkkä putki syyshintaan? 8D
26.9.2007 17:04
pitääkin pian tehdä 10 000 km huolto. Onko kuka teettäny? Maksaako enemmän kuin tavallinen huolto?
Ihmeellisesti pätkii toi vehje, pitäs varmaan tarkistaa tulppa, ettei oo karstottunu liikaa.
26.9.2007 17:07
kenes RW siinä mynda kuvassa on??
26.9.2007 17:32
miksu693 kirjoitti:kenes RW siinä mynda kuvassa on??
anti-körper tjt sinnepäin
26.9.2007 22:28
miksu693 kirjoitti:kenes RW siinä mynda kuvassa on??
Jaaettämitäettä..? Mun RW vai jossain muussa vai hä..?
27.9.2007 15:19
Myandan kuvagalleriassa näkyy minun RW kun oltiin Jyväskylän miitissä joku 1 kk sitten.
27.9.2007 23:40
Pego kirjoitti:Myandan kuvagalleriassa näkyy minun RW kun oltiin Jyväskylän miitissä joku 1 kk sitten.
Puhe on siitä RW:stä jossa on se lyhyt vaimennin
30.9.2007 0:31
Aijoo, siis
tästä.
4.10.2007 6:54
siitäpä juuri
10.10.2007 16:56
Hohhoh nyt piti pistää seisontaan. Saa nähä mitä kaikkee projektia siihen kerkee talven aikana tehä. Putki ja änäri ois ainakin, suuttimet, ilmansuodatin jne.
Tällä ajetaan kuitenkan enää ens kesäsitten tulee isompaa alle.
10.10.2007 18:29
Kohta varmaan menee mullakin seisontaan. Kertokaahan että mitä vois tehdä kun takajarru vinkasee jarruttaessa? Öljyähän sinne ei kannata suihkautella.
EDIT: Ja toinen, mitähän tää tykkäis kylmässa tilassa säilytyksestä? Jos talli ei oo lämmin?
11.10.2007 15:30
Kato onko jarrupalaa vielä paljon jälellä. Jos osuu metallille pitäs tulla aika epämielyttävä vinkuminen. Voi sitä säilyttää kylmässä tässähän on muovitankki niin se ei ruostu mutta kaasari pitää tyhjentää.