13.10.2012 18:49
13.10.2012 20:26
Prätkä jätkä kirjoitti:Ei oo kivaa, eikä järkevää, mutta mikäli taukoja sopivasti pidät ja ajotapa kunnossa niin ei se pyörä siitä hajoa, ajaahan noi esim. päitsiäkin ihan minimitauoilla kokopäivän aamusta iltaan ja hyvin kestää koneet.
Enempi minä olisin huolissani miten renkaat ja oma perse kestää ajella tommosta matkaa 120 vauhdilla kun renkaat täristää ja kuluu suht äkäseen, ja eise kotkan penkkikään mikään matkasohva ole.
13.10.2012 23:01
14.10.2012 0:49
Prätkä jätkä kirjoitti:Joo, se on vieläkin kovempi rasitus pyörälle ku joku katujätkän matka-ajo pari sataa kilsaa
14.10.2012 15:44
14.10.2012 16:55
tumppiq kirjoitti:Mitä kaikkia lukkoja kotarissa pitää olla, että vakuutus korvaa jos pyörä varastetaan? Riittääkö tuollanen tavallinen virtalukko pelkästään?
14.10.2012 23:17
Mmakkee kirjoitti:Prätkä jätkä kirjoitti:Joo, se on vieläkin kovempi rasitus pyörälle ku joku katujätkän matka-ajo pari sataa kilsaa
Ei niitä voi oikeen edes verrata.
14.10.2012 23:18
15.10.2012 0:47
15.10.2012 10:02
15.10.2012 19:07
Sibbis kirjoitti:Mikähän tossa kotarin mittarissa vois olla ku näyttää nopeuden n. 40km/h asti ja sen jälkee näyttää vaan 0km/h? Mittari myös sammuilee välillä ajossa.
15.10.2012 19:32
15.10.2012 20:06
Mmakkee kirjoitti:tumppiq kirjoitti:Mitä kaikkia lukkoja kotarissa pitää olla, että vakuutus korvaa jos pyörä varastetaan? Riittääkö tuollanen tavallinen virtalukko pelkästään?
Rattilukko pitää olla.
15.10.2012 20:09
15.10.2012 23:27
--jonn-- kirjoitti:Paljonko menis rahaa kotarin pitämisee jos sillä ajais n. 15 000 km ?
Eli öljyt,männänvaihot, konerempat yms ?