Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
6.9.2012 19:36
Niin, mutta se ei ole mun mielestä yhtäpuuta kuten yläpuoli, joten ei sitä välttämättä tartte ostaa.
6.9.2012 19:42
Kannattaa kokeilla ehdottomasti tuota vakiotelineen leikkelyä, omalle dukelle tehty sama homma ja työn tulos näkyy galleriassa
Ei huono
8.9.2012 13:30
Nonii semmoset nyt jotka on vaihtanu stongan kyseisee pyörää nii onko vaikea, koska tekis mieli vaihtaa se oranssi kotarin tanko tähä. Sit käykö vakio tangonkiinnike siihe vai pitääkö panostaa uusii kiinnikkeisii. Ja sit vielä sinä heppu joka ostit 13p eturattaan, mitä pidit?
8.9.2012 18:00
Eihän se stonganvaihto vaikeeta ole:
1. vanhasta tangosta siirrät katkaisijat ja kahvat uuteen (voi olla et pitää lukitusnastoille porata reiät) eli pidät ne 2 tankoa vaan vierekkäin siinä pyörän päällä (muista pitää jarruneste säiliö kokoajan ylöspäin ja mahdollisimman korkealla, jotta ei haukkaa ilmaa)
2. Irrota vanha tanko ja vie pois tieltä (siis kokonaan pois pyörän luota), sitten vanhat raiserit irti ja uudet tilalle, ja sitten vaan uusi tanko paikalleen ja tarkistetaan et kaikki toimii, ja sitten ei muutakun ajamaan vaan.
Ja ei käy vakiokiinnikkeet eikä normaalit raiserit jotka tulee vanhojen päälle kun on todella outo tuo duken tanko 26mm halkaisijallaan, normi fättis on 28,6mm ja crossistongat 22mm.
Eli pitää ostaa uudet 1-pultti raiserit m10 kiinnityspultilla niin sopii suoraan.
9.9.2012 19:16
ite en tykänny yhtää 13 hampaisesta rattaasta. ei suosittele. ei se jaksa siltikää 6 vetää muutaku isossa imussa tai alamäessä
12.9.2012 18:37
Onko kellään muulla ollut ongelmia duken kytkimen kanssa? Olin tuossa lähdössä ajamaan (650km ajettu) tarkotus oli ajaa lähelle 1000 et pääsee viemään huoltoon. Ennen toiminu täydellisesti, nyt yhtäkkiä kytkin rupes luistamaan.
No löysättiin kytkin vaijjeria, vaikka se oli kuinka löysällä niin ei auttanut.. soitin sitten samantien paikalliseen ktmän liikkeesee ja ''sanoivat että voisi olla kytkin paskana että joillakin on ollut sama vika.'' Jos joku tietää jotakin muuta mikä voisi olla niin kertoneen ihmeessä. kiitos jo etukäteen vastanneille.
12.9.2012 21:13
itellä oli just nyt vklp sama ongelma. koitin vähä keulaa nostella edellisenä iltana ja sit yhtäkkii kytkin meni jäykäks ja sitte ku ajoin seuraavana päivänä 100km matkan ni ei voinu ajaa ku 80km/h nopeudella ku huusi tyhjää jos piti max kaasua.. no kotiin ku pääsin seuraavana päivänä ni vedin ekaks pari kierrosta pikasäädöstä löysemmälle ja sitte säädin sitä ruuvia siellä moottorin vieressä ja kokeilin välillä ni sieltä sain ainaki ite säädettyä kuntoon ja nyt toimii taas
toivottavasti ymmärsit jotain ! voi tietty olla et sulla on jostaki muusta kiinni mutta kokeile !
12.9.2012 22:08
Joo, ei sekää auttanu vaikka kuinka löysällä oli.
12.9.2012 22:24
Kaverilla oli aivan sama ongelma. Kytkinlevyt oli paskana. Siinä tapauksessa tais kyllä olla käyttäjällä osansa.
16.9.2012 12:51
Ei kukaa ois innokas vaihtaa dukeaan miun husseen? kattotaa nettimotosta jos kiinnostaa
17.9.2012 17:05
Viimeksi muokannut JMatti päivämäärä 17.9.2012 17:08, muokattu yhteensä 1 kerran
17.9.2012 17:07
JMatti kirjoitti:Haluun nyt tiivistää tän sisäänajokartta väittelyn mitä täällä foorumilla on käyty ku jotku luulee että vaikuttaa nopeutee sen vaihto normaaliin : Nii siis ruiskukartan päivitys vaikuttaa vaa toimivuuteen : esim jotai koneen toimimista kylmällä ja kulutusta saattaa parantaa
Mutta sitte itse asiaan. Jos teillä nyt on näitä 100km/h rajoitettuja dukeja kuten mun ni täytyy viedä jos haluu sen rajottime poistaa ktm huoltoo ja ne tilaa jonkun koodin ktmältä ja asentelee jotaki juttuja tiedä niistä sitte mut sitte kulkee sen 120km/h itellä menossa just perjantaina huoltoo jossa poistavat rajottimen ja maksaa noin 60-80e !
toivottavasti ymmärsitte pointin , Sori tuli vahingos kaks
17.9.2012 21:15
Mihis liikkeeseen oot JMatti viemäs? Örthenil ainaki sano ettei oo mitään rajotuksia enää -12 laitteis...? Itellä kulkee sen hikisen 110kmh hyväl tuuril
Tota kulkupuolta siel kyl vähä ihmeteltii ku kävin kysäsee...
Ja mites, onkos kukaan sitä 200 Duken PC:tä tilaillu tai selvittäny käykö se varmasti tähän pikkuseen?
17.9.2012 22:37
[Jokinvaa"]Mihis liikkeeseen oot JMatti viemäs? Örthenil ainaki sano ettei oo mitään rajotuksia enää -12 laitteis...? Itellä kulkee sen hikisen 110kmh hyväl tuuril
Tota kulkupuolta siel kyl vähä ihmeteltii ku kävin kysäsee...
TS-Racing & Service Raumalla . Joo no itellä onki toi 2011 malli .
En sit tiedä kaveril on 2012 malli ja kulkee 127 mittarii pystyssä .
Mulle sano TS:ällä että noin 15-20km/h lujempaa pitäis mennä sitte rajottimen poiston jälkee.
& itteeki kiinnostaa toi 200 duken pc homma / onko ketää laittanu dnan sitä 100% paremmin virtaavaa ilmanputsaria laittanu et onko mitää hyötyä/haittaa ? ...
ja onks kenelläkää mitää uutta tietoo millo 200 pytty olis tulossa ..?
17.9.2012 22:47
Sen filtterinkaa kanttii sit säädättää ruisku, menee laihalle muuten.
Mut jos laittaa PCn ja filtterin nii paremmin pitäs toimia, ja mahdollisesti myös liikkua.