5.7.2009 23:29
6.7.2009 11:29
Prenger kirjoitti:Kun nyt kohta puoliin tulis kevarin hankinta eteen ja aina on nämä kustomit hotsittanu enemmän kuin ne menopelit missä perse pystyssä ajetaan.
Elikkäs onko Varjo edes kohtuullinen hankinta, jos ja kun itselläni on peukalo millilleen keskellä kämmentä näissä huolto/viritys-hommissa. Että, jos käyttää määräaikais-huolloissa ja vähän useammissakin, että pysyis kunnossa, niin kestääkö ihan kiltisti sen kummempia vikoja sen 70-90tkm mitä nyt ne kuuluisimmat tietäjä-ajajat ovat saaneet ko. pelin kestämään?
6.7.2009 16:20
7.7.2009 21:14
7.7.2009 23:04
8.7.2009 17:19
kymko kirjoitti:http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?status=&id_bike=754736&PN[0]=adv_search&PL[0]=advSearch.php?id=5579808@tb=tmp_find_agent&PN[1]=search_results&PL[1]=listAdvSearchFindAgent.php?page=2@sortCol=@ord=@id=5579808@tb=tmp_find_agent@posted_by=@rowNumber=.
Ei paha hinta? näyttäs viel ihan kohtuu kuntoselta
8.7.2009 23:00
9.7.2009 16:19
10.7.2009 12:31
10.7.2009 15:55
11.7.2009 16:27
Bronn kirjoitti:Tuli huomattua että tuossa taaimaisen pytyn putken lämpörauta on päässyt vähän ruostumaan.
12.7.2009 22:55
Bronn kirjoitti:Onko ketään muutoin käyttänyt varjoa yhdellä (1) pytyllä?
15.7.2009 20:20
Rasvasieppo kirjoitti:Bronn kirjoitti:Onko ketään muutoin käyttänyt varjoa yhdellä (1) pytyllä?
Minä käytin kerran Varaderoani kokeeksi (näissä on siis sama kone). Äänessä ei huomannut mitää eroa, mutta ei ottanu kierroksia kuin jotain 5000. En tiedä miten olisi kulkenut, koska käytin vain muutaman sekunnin ajan.
16.7.2009 21:33
16.7.2009 21:44