Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
2.7.2007 14:34
Oli taas hienoon paikkaan tää viesti, sun cbr ei mee aina 120 oikeeta nopeutta josta tässä nyt on kyse. Kyllähän sen saa aika monessa paikassa meneen sen verran, mut se vaatii järjetöntä muna-asentoo=ei todellakaan mukava ajoasento, varsinkaan jos ajaa pidemmän matkan motarilla. Jos sinne motarille haluaa eksyä, on se paras pyörä sinne 2t, kyykky. Pärjäähän siellä kyllä nelareillakin, meneehän rekatki siellä, mut alkaa se pidemmän päälle, varsinkin jos kouluun sitä ajelee, vituttaa.
2.7.2007 15:53
Juuzmo kirjoitti:pioneer2 kirjoitti:vitut ei varmaan mee 120 suoralla korkeintaa 110 myötätuuleen normiasennos pikkusenki tuulee niin 105 on jo ihan maksimi en tiiä kuseeko teillä nuo mittarit kuinka mut ei mulla vaan kulje vaikka on isompi suutin ja vapari... huollos sanovat et täs on sähkönen rajotin ja se pekoaukko on tosiaanki puolet pienempi ku putken reikä ja niitä meet muutteleen niin lähtee takuut... pikkuhiljaa rupee vituttaa koko vehe... hyvä peli niille joilla ei oo mihinkään kiire...
Ei sitä pakoaukkoa ol rajotettu mitenkään.
eli olet aivan varma asiasta?
2.7.2007 16:35
Ei sitä pakoaukkoo oo mitenkään rajotettu, vaan se on suoraan valmistettu siihen kokoon. Tietty sieltä saattaa lisäpotkua oikein toteutetulla muokkauksella.
2.7.2007 20:39
mikä mättää ku kaasari vuotaa bensaa sen letkun kautta mikä menee sinne koneen alle.. onks se nyt sit se joku ylijäämä letku en tie.. mut kummiskin?? onks tietoo??? kone toi muuten ihan mainiosti mutta bensaa menee nyt kahteen letkuun!
ei kiva...
2.7.2007 23:54
koho jumis?
3.7.2007 9:35
jooh koho jumis tai katki sanoin huolto mies ku soitin... noh se menee takuuseen..
3.7.2007 15:47
onko teilä muilla takana istujan jalkatapit jumissa? siis, että ne ei oikeen käänny ku voimalla.
3.7.2007 17:16
mullakin oli ne jalkatapit jumis vähän aikaa mut siihen vaa rasvaa ni kyl alko menee
mutta kui ihmees sitä pitäis virittää ku menee 2 vuotta takuuta? mulla kulkee 110km/h, mittarissa 2250km.
3.7.2007 18:45
Juu sama vika, jalkatapit ei kyl oikeen taitu, mut tuo classicin konsti tepsi
5.7.2007 14:27
Juu, jalkatapit itselläkin jumissa.. Mutta mutta, jotkut tuolla kyselivät mitenkä ilmajäähy lämpeneekö. Niin vastaus on ei. Kokeiltiin hirtettiin kaasupohjaan vapaalla ja se oli semmosen 10-15 min aivan tappiin asti kiekkoja ja sitten vielä vähän rälläilin, keulin yms. eikä syttynyt valo.
5.7.2007 15:45
guggelisguu kirjoitti:Juu, jalkatapit itselläkin jumissa.. Mutta mutta, jotkut tuolla kyselivät mitenkä ilmajäähy lämpeneekö. Niin vastaus on ei. Kokeiltiin hirtettiin kaasupohjaan vapaalla ja se oli semmosen 10-15 min aivan tappiin asti kiekkoja ja sitten vielä vähän rälläilin, keulin yms. eikä syttynyt valo.
Toivon et tuoho tuli virhe, et voi olla tosissas et 15 min kiekat tapissa pidit?
5.7.2007 18:02
Siis jutusta saa sen kuvan että jätkät on jotenkin säätäny pyörän huutamaan vapaalla varttitunnin
Voi saatana toivottavasti on jokin virhe...
5.7.2007 19:00
voi se hyvin mahdollista olla et ne on sitä konetta sit 10-15 min huudattanut täysil...
ei sitä koskaa tie.. ite tos viikko takaperin jouduin huudattaa n.5 min ku kaasaris oli vikaa ja sit huolto mies sano et sitä voi yrittää sillain kans... luuli kai et olis roskia siel... noh mut nyt on rieju huollossa kaasarin takia... takuuseen onneks menee..
5.7.2007 21:57
No ei se ihan pohjassa koko aikaa ollu, mutta kuitenkin hirmukovia kierroksia pidin sen 15 min.
6.7.2007 14:23
ajoin viimeviikosta kotia yöllä ja sitte taas puoli matkassa tajusin et pyörä menee hädintuskin 100. . annoin rajotinta ja huomasin et alko taas röpöttää 9.tonnin jälkee.. viime huollon jälkee oli oikeesti sellane olo et jos tää levii ni potkin suohon. nyt olin sitte viikon isosena ja ku tulin kotia, vein heinäkuorman ja tulin onnesta soikeena et lähen ajamaa, en saanu koko *läjää ees käyntiin startista..kuuluu vaa putkesta suhinaa, ei oo venttiilien ajotus iha kohallaan..sit työnsin sitä hiki päässä vartin, ja sit ku se erehty käyntiin annoin happee ihan viimistä päivää.. annoin joka vaihteella rajottimeen (kaikilla joilla jakso vetää sinne) ja joka mäkeen ja kurviin pakko alennusvaihdetta.. tuntu iha pahalta mut hävis enimmät *tutukset.. keuliminenki onnistu ihan kakkosella ku vetäs ilman kytkintä sen sisään
alkaa oikeesti syömään aika lailla! tekis mieli huudattaa oikeesti se vartti jossain kakkosella kumia maahan ja jos ei hajoo ni ajaa satasta laiturilta järvee! tehtaalla on oikeesti vähä ongelmia, suunnitellaa ja totetutetaan tehoton nelari, laitetaan se "menevän" näköseen laatikoon ja sitte myydään cbr.n rinnalle! Vielä sitä autoo ootellessa vois sahatakki satasta, mut jos nelari syö 6litraa sadalle ni ei paljon naurata. ja ainoo merkkihuolto joka ottaa vastaan ois yli sadan kilsan päässä! ja tietenki kuluttaja maksaa viulut. Kaiken kukkuraks on ottanu ruostetta mittariston ympärille kate rautoihin. . ja ei, pyörä ei seiso pihalla eikä kosteassa, alumiini osat hapettuisi liian nopeasti. Ei ketää kiinnostas ostaa riejuu ens keväänä?