2.5.2011 10:31
EGo0s kirjoitti:Eihän sitä voikkaan varmaks sanoo, että se paritonnia saa uppomaan siihen, mut kannattaa varautuu siihen et sitä rahaa menee sinne kulutusosien mahdollisiin uusimisiin.
4.5.2011 13:44
4.5.2011 14:23
4.5.2011 16:55
Retox kirjoitti:EGo0s kirjoitti:Eihän sitä voikkaan varmaks sanoo, että se paritonnia saa uppomaan siihen, mut kannattaa varautuu siihen et sitä rahaa menee sinne kulutusosien mahdollisiin uusimisiin.
Sehän on päivänselvää, sellaista vehettä ei ole mikä ei kulu.
4.5.2011 18:17
tuomol kirjoitti:Olisi mahdollisesti tarkotus kohtapuolin laittaa 11 tm smr tilaukseen. Onko teillä jotain sanottavaa pyörästä kun verrataan vaikka husseen (kisa) ja kotariin? Paljonko tuohon jää työskentelytilaa moottorin ympärille? Eli voiko männän vaihtaa suht pienellä purkamisella? Mites tuo palkkirunko joka löytyy uusista temmeistä, onko siinä jotain hyvää / huonoa kun verrataan perinteiseen putkirunkoon? Kuinka vaikea temmi on saada kaupaksi? Olisi siis tarkoitus 2v pitää pyörää.
Kiitän mikäli joku jaksaa vastata!
4.5.2011 21:05
4.5.2011 22:07
0Pi kirjoitti:tuomol kirjoitti:Olisi mahdollisesti tarkotus kohtapuolin laittaa 11 tm smr tilaukseen. Onko teillä jotain sanottavaa pyörästä kun verrataan vaikka husseen (kisa) ja kotariin? Paljonko tuohon jää työskentelytilaa moottorin ympärille? Eli voiko männän vaihtaa suht pienellä purkamisella? Mites tuo palkkirunko joka löytyy uusista temmeistä, onko siinä jotain hyvää / huonoa kun verrataan perinteiseen putkirunkoon? Kuinka vaikea temmi on saada kaupaksi? Olisi siis tarkoitus 2v pitää pyörää.
Kiitän mikäli joku jaksaa vastata!
On kyllä totta puhuen hieman jopa ahtaan puoleinen, tulpan vaihto vaatii jo pikkusen temppuilua (ei tosiaankaan mitään hirveää, ehkä vähän liioiteltu ilmaisu...). Tai ainakin kaverin HM:ään verrattuna ahtaan puoleinen. Sähköjen määrä hieman yllätti... vilkkurele napsuu skootterityyliin ja akkukin löytyy Kureja on A1-putki, kaasukahvan kuri ja systeemi joka antaa lisäilmaa imukaulaan. Lisäksi vielä että on aika matala pyörä... luultavasti kisapyöristä matalin (ei sillä että olisi jotain väliä, ihan vain lisähuomiona). Lisää infoa saa kysymällä
Myynnistä vielä, uskoisin että hyväkuntoisen temmin saa myytyä melko helposti, ainakin kun on riittävästi todisteita huolloista yms. Vähänkin epämääräinen pyörä jää helposti myyjälle... kuten on voinut nettimotosta huomata.
4.5.2011 22:39
0Pi kirjoitti:tuomol kirjoitti:Olisi mahdollisesti tarkotus kohtapuolin laittaa 11 tm smr tilaukseen. Onko teillä jotain sanottavaa pyörästä kun verrataan vaikka husseen (kisa) ja kotariin? Paljonko tuohon jää työskentelytilaa moottorin ympärille? Eli voiko männän vaihtaa suht pienellä purkamisella? Mites tuo palkkirunko joka löytyy uusista temmeistä, onko siinä jotain hyvää / huonoa kun verrataan perinteiseen putkirunkoon? Kuinka vaikea temmi on saada kaupaksi? Olisi siis tarkoitus 2v pitää pyörää.
Kiitän mikäli joku jaksaa vastata!
On kyllä totta puhuen hieman jopa ahtaan puoleinen, tulpan vaihto vaatii jo pikkusen temppuilua (ei tosiaankaan mitään hirveää, ehkä vähän liioiteltu ilmaisu...). Tai ainakin kaverin HM:ään verrattuna ahtaan puoleinen. Sähköjen määrä hieman yllätti... vilkkurele napsuu skootterityyliin ja akkukin löytyy Kureja on A1-putki, kaasukahvan kuri ja systeemi joka antaa lisäilmaa imukaulaan. Lisäksi vielä että on aika matala pyörä... luultavasti kisapyöristä matalin (ei sillä että olisi jotain väliä, ihan vain lisähuomiona). Lisää infoa saa kysymällä
Myynnistä vielä, uskoisin että hyväkuntoisen temmin saa myytyä melko helposti, ainakin kun on riittävästi todisteita huolloista yms. Vähänkin epämääräinen pyörä jää helposti myyjälle... kuten on voinut nettimotosta huomata.
5.5.2011 10:02
tuomol kirjoitti:0Pi kirjoitti:tuomol kirjoitti:Olisi mahdollisesti tarkotus kohtapuolin laittaa 11 tm smr tilaukseen. Onko teillä jotain sanottavaa pyörästä kun verrataan vaikka husseen (kisa) ja kotariin? Paljonko tuohon jää työskentelytilaa moottorin ympärille? Eli voiko männän vaihtaa suht pienellä purkamisella? Mites tuo palkkirunko joka löytyy uusista temmeistä, onko siinä jotain hyvää / huonoa kun verrataan perinteiseen putkirunkoon? Kuinka vaikea temmi on saada kaupaksi? Olisi siis tarkoitus 2v pitää pyörää.
Kiitän mikäli joku jaksaa vastata!
On kyllä totta puhuen hieman jopa ahtaan puoleinen, tulpan vaihto vaatii jo pikkusen temppuilua (ei tosiaankaan mitään hirveää, ehkä vähän liioiteltu ilmaisu...). Tai ainakin kaverin HM:ään verrattuna ahtaan puoleinen. Sähköjen määrä hieman yllätti... vilkkurele napsuu skootterityyliin ja akkukin löytyy Kureja on A1-putki, kaasukahvan kuri ja systeemi joka antaa lisäilmaa imukaulaan. Lisäksi vielä että on aika matala pyörä... luultavasti kisapyöristä matalin (ei sillä että olisi jotain väliä, ihan vain lisähuomiona). Lisää infoa saa kysymällä
Myynnistä vielä, uskoisin että hyväkuntoisen temmin saa myytyä melko helposti, ainakin kun on riittävästi todisteita huolloista yms. Vähänkin epämääräinen pyörä jää helposti myyjälle... kuten on voinut nettimotosta huomata.
Mullakin muuten drd pro vaihtumassa temmiin D Mitä kaasarin puolelta joutuu vaihtamaan kun laitetaan pyörä täysitehoiseksi? Mitä tuolle imukaulassa olevalle systeemille pitää tehdä kun laitan pyörän täystehoiseksi? Onko tuo kaasukahvan kuri helppo ottaa veks? Oletko vielä vaihtanut mäntää temmiisi? Tulipa lista kysymyksiä kiitän mikäli jaksat vastailla, näistä temmeistä kun löytyy kovin vähän tietoa uudemmista varsinkin!
5.5.2011 22:38
5.5.2011 23:23
6.5.2011 10:07
6.5.2011 18:03
Ricede kirjoitti:Haluamme kuvia!! En itsekkään nähnyt uusia temmejä kuin myynti kuvis.
7.5.2011 0:40
7.5.2011 13:04