Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
5.5.2013 21:18
jep ite huomasin saman, tarpeeksi ku vitutti ni ei pystyny enää mitään tekemään, piti vaan mennä uuellee ja uuellee kattomaan että mikä vika mutta ei löydy
tais parikertaa tulla vakuutuspetoski mieleen
5.5.2013 21:59
Jos ei nyt lähe rokkaamaan, tai ei löydy syytä tuohon niin varmaanki lähtee tt-setti ostoslistalle. Jaksa enää pelleillä.
Eihän toi kaasuasennon tunnistin vois tehä tuota?
5.5.2013 22:16
-unknown kirjoitti:käykö kotarin v-forcet näihin varmasti?
Käy, itsellä on kotarin v-forcet.
-unknown kirjoitti:Eihän toi kaasuasennon tunnistin vois tehä tuota?
Ei, koska ei se muillakaan tee
6.5.2013 13:47
Miten tarkalleen ottaen muut sen sit otti pois käytöstä? itse otin vaan sen tunnistimen siitä 28:sta irti, ja nyt se tunnistin on nippusiteellä rungossa kiinni johtoineen päivineen.
Sen verran kokeilin, että kun sen tunnistimen repäs johdoista irti, niin ei kiertäny yhtään.
hmm.
Mut nyt kokeilemaan jos se toimis -->
6.5.2013 15:11
Ei sille tarvitse tehdä mitään, itsellä ainakin toimii eikä ilmeisesti muillakaan ole mitään ongelmaa ollut
6.5.2013 15:39
Ei toimi ei...
k55 ja 138ps silti röpöttää. kokeilin myös k57 ja 138ps, ja ei muuttunu kuin korkeintaa huonommaks.
mikä vittu tuota vaivaa?
bensahanaa runkkaamalla saa kiekumaa, että liikaa se kai bensaa saa..
Mitkä noi kaks nippaa tuorevoitelun ja bensan lisäks on? ylivuoto?
ihan just menee hermot
E: onko porukalla muute tuo 34vhsb sitä alipaine mallia? Ku miulla on vissii se ihan normaali.
E2: minkä kokonen tk:näissä on vakiona? 36 pitäs vissii olla
6.5.2013 18:31
mitkäs kirjaimet sulla on siellä perässä? mulla oli LD ja ei toiminu sillä, no nyt on vakiokaasari kiinni ja pitäs viedä jo postiin tuo 34mm kaasari
6.5.2013 21:26
LD:hän siellä lukee. Mitä se niinku meinaa? :o
En mie ihan vähällä periks antas, kuitenki tehoja tuo tuntus tuovan kivasti.
E: mistä saan SUOMESTA sen 38 tk:n. ku moposportilla tää:
http://www.moposport.fi/fi/tyhjakayntis ... YgEIrWeOcE näyttäis olevan pienin.
6.5.2013 22:57
Soitto nakkilaan ja ne lähettää sielt.
Eikös sulla ole alipaine bensahana? Silloinhan sinulla pitäisi olla kaasarikin, jossa on alipaineletkulle paikka, eihän se muuten toimi oikein.
6.5.2013 23:03
RX:ssä ei ole alipaine bensahanaa.
7.5.2013 18:02
Oisko tämä kannattava ostos?
http://www.nettimoto.com/aprilia/sx/1498925Mites saako näihin apikkoihin varaosia kuinka helposti suomesta? Mitkä paikat myyvät? Entäs sitten paljonko ajaa yhdellä männällä ja suuntaa antavaa kulutuksen määrää? Entäs millon koneremppoja kannattaa alkaa tekemään?
7.5.2013 18:31
Itse ainaki voisin ostaa
Varaosat: http://www.mp-osat.fi/fi/varaosat/april ... x-125-2008 Tuolta ainakin varaosia saa. Muualtakin ulkomailta ainakin.
Mäntä & Kulutus: Männällä varmaan 10k, en tosin tiedä 154cc:stä.
Normi tt:llä 6-10l/100, 154cc varmaan vääntää paremmin joten voi kuluttaa vähemmänkin, mutta toki leipää antamalla enemmänkin.
Koneremppa: Normaalisti 20k kohalla tulee koneremppa.
Näin semi-tietämättömän näkökulmasta :/
7.5.2013 19:16
Osta ihmeessä, ostaisin itse jos olisi rahaa
.Livenä oon päässy näkee, makee on ja mukavasti näyttää kulkevanki
.Itselläni on myös 154cc pytty räsässä, ja ei se paljoa enempää kuluta..se riippuu sitten ihan kuskista.
7.5.2013 19:36
Tiedätkö sitten yhtään paljon yhdellä männällä ajelee?
7.5.2013 20:43
Suunnilleen samanverran ehkä vähän vähemmän
Onko muilla ollu ongelmia, kun fatbaarin kiinnikkeitä ruennu laittaan niin t-palaan sopiva pultti on m7 kierteellä. Mistä ootta hommannu sopivia kuusiokolo m7 pultteja?