Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
21.1.2013 23:00
ps. 137, tk 42, leakjet viitisen numeroa isommaksi. Jos et vaihda leak jettiä isommaksi, täyskaasulla booaa aika pahasti, tuota ilmenee jo vakiopytyllä+ pikkuvireillä kylmällä kelillä. Kysehän on kiihdytyspumpusta ja sen toiminnasta, tässä kaasuttimessa sellainenkin kun on
21.1.2013 23:21
Sanokaas ny minkänäköne se kiihdytyspumpun suutin on ja missäpäin se siellä on? tääkin varmaa selviäs sillä kun ottais kaasarin kätee muttei oo ehtiny viel
21.1.2013 23:35
Kiitti miiggz! Pitää kokeilla noilla suuttimiilla että miten lähtee pelittää sit kun on virit kiinni
22.1.2013 1:12
Onkos täällä porukkaa joka on osannut valita tuon TE-mallin? Onko kokemuksii millanen peli tiellä ja millanen maastossa? TE sopis itelle hitusen SMR/SMS4 mallia paremmin kun landella asutaan, joten jos joku osaa kertoa kokemuksiaan TE:stä niin kertokaa toki!
22.1.2013 8:23
Leak jettiä ei huolto-oppaassa mainita koska sillä ei ole mitään tekemistä pyörän tehollisen laillisuuden kanssa
Muiden suuttimien kokoa voi muutella vapaasti, että pyörän saa säätöihin. Jos husset kävisi laihalla niin toi leak jet olisi samallainen ilmiö mitä wr-pyörässä potikka. Leak jet löytyy aikalailla kaasarin ilmanputsarin puolelta, huomaat sen kun otat kaasarin käteen ja käännät kaasukahvasta niin alkaa roiskumaan bensaa.
22.1.2013 9:30
aksim97 kirjoitti:Onkos täällä porukkaa joka on osannut valita tuon TE-mallin?
Valittu on mutta keväällä vasta saadaan kokemuksia kun pojalle saadaan pyörä alle
Se mitä olen ulkomaan foorumeita lukenut ja juutuupia kattelut niin kyllä sen kanssa mettäpoluilla pärjää.
22.1.2013 16:17
Joo kiitti tiedosta miiggz. Kannattaako mun tota leakjettiä alkaa edes vaihtaa? kun ei oo muuta viriä ku vakio änkkä mistä on db killeri otettu pois ja vakio putsari mistä otettu muovi lätkä poies
22.1.2013 16:22
Kyllähän TE:llä mettässä pääsee kun on enskat alla kun menee tuo sms4 smotoillakin ihan näppärästi. kokemusta on
22.1.2013 17:44
Hmm ei kannata alkaa vaihtamaan ellei tiedä mitä hakea. Kyllähän se hitusen paremmin kiihtyisi kuin tällähetkellä, mutta sen seurauksena bensankulutus kasvaa. Onko sulla tk ja pääsuutin vaihdettu isompiin jo?
Kiihdytyspumpun tarkoitus on antaa koneelle mahdollisuus nostaa kierroksia ja sitäkautta virtausta että saadaan normisuuttimista tavaraa ulos. Nelari kun ei ime ja varastoi polttoainetta samalla tavalla mitä 2-t.
22.1.2013 18:36
Ei oo viä vaihettu mut ny talvenaikana pitäs vaihtaa, eikä se pieni lisä tossa bensan kulutuksessa tunnu. Saaks noita kiihdytyspumpun suuttimia iha suomesta? linkkiä?
22.1.2013 19:35
Murska Arska kirjoitti:aksim97 kirjoitti:Onkos täällä porukkaa joka on osannut valita tuon TE-mallin?
Valittu on mutta keväällä vasta saadaan kokemuksia kun pojalle saadaan pyörä alle
Se mitä olen ulkomaan foorumeita lukenut ja juutuupia kattelut niin kyllä sen kanssa mettäpoluilla pärjää.
Juu mitä mäkin olen katellut noita youtubevideoita niin ihan hyvinhäm sillä voi metässä ajaa ja vähän muuallakin.
22.1.2013 20:33
Tosiaankin ne täytyy vaihtaa, omani meni ilman suuttimien vaihdosta noin 90km/h ja kiihtys huonosti, pätkis yms. Suutintenvaihto auttoi huomattavasti. Tuossa kuva leak jetistä, voidaan käyttää myös acceletorpump jet-nimikettä. Eiköhän noita suomestakin saa, isommat pojat ainakin ovat esim yzf:iin noita ostelleet, niissä myös keihinin kassu
http://www.magicracing.com/thumbnail.as ... 300&maxy=0
25.1.2013 23:59
Linkit vähän feilas...
30.1.2013 20:35
Saisko husseen kiksiä mitenkään helposti? Onko kenelläkään tietämystä?
E: Vanhoja yammu WR topikkeja selailin ja sieltä löyty jalkapyörän
kenenkäs muunkaan selitys. Ei taida maksaa vaivaa.