Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
21.5.2012 16:05
Läbä kirjoitti:Läbä kirjoitti:Paljos CTS vaijeri maksaa? Oli rispaantunu ja meni purettaessa poikki.
Tähän tarvis vielä vastausta. Tai käykö Raptorin vaijeri ku sais purkuosana.
Sitte vielä että paljos tota loota öljyä menee?
Soita tai laita spostia mp-racingille. Turha mitään vaijereita on käytettynä ostaa... Uus maksaa varmaan 5-10 euroa.
21.5.2012 16:09
julleex kirjoitti:Onko jollain täällä tietoa/kokemusta, että sopiiko Ducati 916 takavalot Mitoon suoraan vai ovatko jotenkin eri kokoiset?
Kyseiseen malliin meinaan löytyisi LED-takavalot, jotka olisi oiva lisä omaan Mitoon
Mitoon saa ihan omatkin led takavalot. Ebaysta.
21.5.2012 16:25
mikähän mitossa mahtaa olla kun sylkee niin maan penteleesti öljyä änkästä. Ei tarvi ku hetken ajaa jo melkee rupee valumaan öljyä.
21.5.2012 16:41
Jos tulee paljon öljyä niin mahdollisesti kampiakselin stefa vuotaa. Myös jäähdytysneste joka on tullut pakoputken läpi on pikimustaa ja näyttää aika paljon öljyltä. Täysille jäänyt tuoreöljypumppu saattaa myös olla mahdollinen, mutta en ole koskaan kuullut että kenelläkään olisi ollut öljypumpussa vikaa.
21.5.2012 17:12
Saisko maahantuojalta 07 vuoden mitoon valmiiksi säädöissä olevan mikuni tm 35mm kaasarin? Ja 35mm imukurkun? Ajattelin miton hommata kevariksi, ja pitäisi saada enemmän tehoa irti kun pelkästä täystehoisesta irtoaa.. Antakaa jotain vinkkejä miten saisi tuon 35heppaa irti? Auttaako pelkkä kaasarin vaihto?
21.5.2012 19:45
Eikö kukaan ole puhdistanut tota pakoaukonsäädintä, kun kukaan ei osaa neuvoa? Itelle ihan uus asia koko laitos, niin en edes tiedä miltä näyttää.
Olis kiva tehdä tässä samassa, kun muutakin remonttia teen ja katteita on irti jne.
21.5.2012 20:02
Itse en osaa itse asiassa auttaa mutta, kato räjäytyskuvista miten se puretaan ja hinkkaat vaan paskat pois jollain liuottimella. Tai googlaa ohjetta
21.5.2012 21:32
Karhunkielellä on hyvä hinkata laippa puhtaaksi. Sit otat sen boksin auki ja ja puhistat sielt kaiken 2t öljyn ym. paskan ja vaikka heität pikkasen öljyä/vaseliinia niihin holkkeihin. Samapa tuo mitä siihen laitat, koska pian ovat kumminkin ihan öljyssä
Sit putsaat sen sylinterin.
Ja älä koske siihen laipan korkeuden säätöön, jos se oli ennen hyvä niin älä säädä siihen ettei ota mäntään tms. Se on siinä ulkona oleva tappi jossa mutteri päässä.
21.5.2012 21:42
Riejutherocket kirjoitti:Keltään vinkkejä ton pakoaukon säätimen putsaukseen? Oliskohan 13-41 välit liian raiskausta, kun ei huiput paljoo kiinnosta, kiihtyvyys kylläkin.
Ei ne mitkään ylilyhyet oo. Suosittelisin 14-43 (tai ehkä 44, jos välttämättä haluat), koska pienempi eturatas kuluttaa ketjuja enemmän. Kyllä noilla pystyy matkaakin ajamaan, kunhan muistaa vaihdella vaihteita usein, ei tasakaasua. Ja silti kerää yli 150kmh huippuja.
21.5.2012 22:18
No pitää perehtyy tarkemmin ja rohkeesti lähtee aukoo tota. Veikkaisin että tossa on nyt 14/41, ei oikeen saa selvää ton takarattaan numeroista enää ja mulle ainakin vähän turhan pitkät välit.
Ja vielä sen verran, että mitkä öljyt kannattaa heittää lootaan näin kesällä?
Hyvä? Oon ihan pulassa tän Miton kanssa, kun ei oo tullu näiden 2T pyörien kanssa pelattua.
22.5.2012 15:06
Itellä on samaa, varmasti ihan hyvää öljyä on. Sitähän menee 8 - 8,5dl
E: Osta 43 tai 44 takaratas, ihan oman maun mukaan.
22.5.2012 18:06
Menin nyt
tämmösen ostamaan, kun kaveri sano että kotkassaan joskus tollasta käyttänyt.
Nojoo, otin 20tkm ajetun putken irti, ei yhtään karstaa!
Varmistin vielä toholla, ei perkele palanut mikään siellä.
Vanha omistaja olikin sitten ottanu imuputket kokonaan pois, ei oo mitään putkia nytten.
22.5.2012 20:10
Mistä tietää, että CTS on säädetty oikein? Kyllä se aukeaa jne, mutta että aukeaako tarpeeksi?
Kellään myydä TT-imuputkia?
22.5.2012 20:25
Sormella voi koittaa aukeaako giljotiini pakokanavan mukaiseksi. Sinne ei pitäisi jäädä yhtään kynnystä.
22.5.2012 20:28
Siis missä vaiheessa kokeilen? Tartten vähän tarkempaa neuvoa, koska ei ole kokemusta tosta Mitosta.