Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

17.4.2009 13:12

Rieäju kirjoitti:
Mr.X kirjoitti:mulla kiertää ajossa 10 000 ja jos paikalla huuattaa nii joku 12 000


Joo! Kyllä haluaisin tietää miten vakioväleillä ilman tota CDI hommaa saa kiertämään noin paljon.
Kerro ihan kaikki, mitä tohon Riejuun on tehty.


Edellinen omistaja sanoi vaihtaneen suuttimen isommaks ja sitte ilmanputsarin reikiä on suurennettu jonkii verra. Mutta kiertää se silti

17.4.2009 14:49

veikkaan et noi sun kierrokset johtuu just siit et sul on mrx. enska peli eli tarvii enemmän vääntöö eli kierrokset pyörii korkeemmal ku ajetaan mettässä siis sinne se on tarkoitettu.

17.4.2009 17:53

Luotsi kirjoitti:veikkaan et noi sun kierrokset johtuu just siit et sul on mrx. enska peli eli tarvii enemmän vääntöö eli kierrokset pyörii korkeemmal ku ajetaan mettässä siis sinne se on tarkoitettu.

Ei se kyl siitä johu. Mulla on kans MRX, ja kiertää silti vaan ton 8000. Ja korkeilla kierroksilla vääntö vähenee.

17.4.2009 20:52

Rieäju kirjoitti:
Luotsi kirjoitti:veikkaan et noi sun kierrokset johtuu just siit et sul on mrx. enska peli eli tarvii enemmän vääntöö eli kierrokset pyörii korkeemmal ku ajetaan mettässä siis sinne se on tarkoitettu.

Ei se kyl siitä johu. Mulla on kans MRX, ja kiertää silti vaan ton 8000. Ja korkeilla kierroksilla vääntö vähenee.

Niimpä. Täysin sama kone joten mallista riippuen sama asia.

18.4.2009 0:48

Siis mulla ainaki tuntuis olevan just noin niinku tosta tehokäyräst kattomal päätelin ennen ostoa: vapaalla/pienillä vaihteilla huuattamalla kiertää kyl yli 10k, mut ajossa kannattaa vaihtaa jo 8k ylöspäin ku tehot loppuu isoil kiekoil.

Nyt on muute 2500 mittaris, änkästä se reikäputki irronnu sisältä, se on siel vinottain. Jotain hitsi pisteitä näkyy siel ja äänet on ehkä hitusen kovemmat mut ei juurikaa eroo... Onneks on jo uus änkkä hommattu. Huollos pitäis käyttää ja kesärenkaat laittaa alle.

Mitenkä muuten ootte kiinnittäny noita änkkiä tohon alkukäyrään? ku molemmat on n. 30mm putkee mut pitäis saaha joku mutka ja liitos tehtyy...

18.4.2009 15:10

Mutkiahan saa rautakaupasta. Osta sellanen ja hitsaa änkän päätylevyyn tai tee kokonaan uus päätylevy.

18.4.2009 20:05

meneeks näistä kaikista yli 10tk ajetuista riejuista venttiilit ja männänrenkaat paskaks?? ku savuttaa ja on lussu ja ei lähe vitullaka ikinä käymää ja tyhjäkäynnillä ei pysy ja kierrokset heittelee ja jne

19.4.2009 16:11

-Tuksu- kirjoitti:meneeks näistä kaikista yli 10tk ajetuista riejuista venttiilit ja männänrenkaat paskaks?? ku savuttaa ja on lussu ja ei lähe vitullaka ikinä käymää ja tyhjäkäynnillä ei pysy ja kierrokset heittelee ja jne


Kohta 15 000km eikä mitään heikkoa. Kun pidät huolta siitä pyörästä niin kestää varmasti!

23.4.2009 10:17

saako näihin riejuihin suomesta mitään viriosia?

23.4.2009 15:35

Joo jos jostain löytys sopiva tehoputki.

23.4.2009 17:08

jos viriosia etit nii tuskin löytyy. joskus oon nähny muutamalla yksityisellä netissä myytävänä sopivaa "tehoputkee" riejuun mutta pitäs niitäki alkaa taivuttamaan, varmaa kaasari ainut viriosa mitä suomesta saa

25.4.2009 10:15

Miten onko kellään muulla kiinni riejussa tommonen työkalupakki? Itsellä se on tuossa takana oikella puolella, ja entinen omistaja sanoi että se on "vakiovaruste" ja kuulemma ollut siinä aina. Kuinkas hyvin muuten onnistuu keuliminen tällä riejulla? Onko kokemuksia:)

26.4.2009 0:45

kyl se keulii, ja helpostikki ku ei oo mikkää piikki kiusaamas.

27.4.2009 15:10

PALJO HUIPUT TÄSSÄ VEHKEESSÄ?

27.4.2009 20:16

Kadhila kirjoitti:PALJO HUIPUT TÄSSÄ VEHKEESSÄ?


Se on jännä tuo caps lock.. Eiköhän tässä huiput pyöri siinä 90-95km/h...