Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
1.6.2016 9:10
Vittu mitä pelleilyä siellä teijän katastus asemalla
Mutta kysymykseni koskee tälläistä kun että mikä nuista procircuitin r304 sopii 06 vuojen exceehen kun missään ei mainita mikä käy mihinkin ja asiakas palvelukaan ei osaa vastata
http://www.easymx.com/fi/varaosat/pakop ... imentimet#Edit: vittu linkki unohtu
1.6.2016 14:45
Joo on kyllä vitun älytöntä ettei muka piikiks rekisteröidyllä pääsis ajaa inssii saatana
5.6.2016 2:05
Tuli tässä mieleen että kuinka kauan takaiskunvaimentimen ylä- ja alapään ja swingin laakerit kestävät jos hyvin rasvailee?
5.6.2016 6:17
Jos vaikka kerran vuodessa purkaa/rasvaa eikä suhuttele niihin painepesurilla niin voi katukäytössä kestää vuosia. Mä olen käyttänyt noissa kohteissa CRC vesivaseliinia.
5.6.2016 20:19
Alapään laakeri hajoilee vähän useammin kun aika kovan rasituksen alla. Se yleensä sen ehkä 100h voi kestää. Itsellä siihen laitettu neopreeni suoja joka estää veden ja paskan pääsyn niin kestää vähän pitempään. Katu käytössä tietenkin kestää kauemmin mahdollisesti monta sataatuntia jos pitää sen puhtaana ja ei painepesuril tunge vettä.
7.6.2016 14:47
Semmonen huoli mulla olis tän 2014 vm. kotkan kanssa kun vaihde päällä jarruttaa ja aina kun takarengas käy lukossa niin kuuluu eräällainen klaksahdus/töksähdys, ääntä ei kuulu jos vaihde on vapaalla.
Äänen kuulee hyvin kun esimerkiksi kytkin pohjassa tyhjäkäynnillä valuttaa nurmikkoista mäkeä alas.
Onko tällainen ääni ihan normaali?
Alakertaa ei ole kertaakaan avattu vähäisten ajotuntien vuoksi joten ei todennäköisesti asennusvirheestä kiikasta.
7.6.2016 17:24
Ainaki itellä ketjut töksähtelee kun lukkojarruttaa et voisko siitä kuuluu
7.6.2016 18:06
Twiksor kirjoitti:Ainaki itellä ketjut töksähtelee kun lukkojarruttaa et voisko siitä kuuluu
Empä usko meinaan niinko sanoin niin ääni kuuluu vaan kun on jokin vaihde päällä, vapaalla ei kuulu mitään töksähtelyjä.
7.6.2016 20:25
Jos kytkin pohjassa käyttäytyy eri tavalla kuin vapaalla niin todennäkösesti vika on siinä kytkimessä, ettei irroita kunnolla.
7.6.2016 21:44
Kytkimen työsylinterin irrotin ja sieltä tipahti se vaaleanharmaa metallilevy kuulan kanssa ulos ja joku epämääräinen pieni jousi
...
Mihinhän se jousi mahtaa kuulua? Räjäytyskuvista ei selvinnyt yhtään mitään kun ei koko jousta siellä näy... Mihinhä se siellä kuuluu
, pakko sen on sinne johonki mennä ku uloskin tuli
7.6.2016 22:14
Jousen pitäis olla uloin osa heti kannen jälkeen, eli liekö uppoaa siihen kanteen johonkin poteroon. Näin ainakin vanhemmissa.
8.6.2016 18:07
Itsekin tuota kattelin eli jousi pohjalle työsylinterissä? Sitten se harmaa levy, kuula poispäin jousesta? Ja sitten laittaa työsylinterin moottoriin kiinni niin että kuula osuu siihen pieneen tappiin?
Ja sitten sellainen kysymys että onko millaisia kokemuksia HGS putkistosta, sellanen vähän himoittaisi tt putken jälkeen
. Millainen tehoalue? Meneekö suoraan uudenmallin vakioäänenvaimentimeen? Risut ja ruusut
8.6.2016 18:17
Just noin sen pitäs mennä.
9.6.2016 15:58
Kotarin omistajille jotai omaa wa ryhmää?
9.6.2016 20:20
Kuinkas muut on säätänyt jousituista smotoille? Itsellä tuntuu että vähän liian lössö jousitus ja painuu liian alas jarruttaessa, onko menty manuaalin sport asetuksien mukaan vai vielä kovemmalle?