Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
24.2.2013 13:42
Johtokuri? DT:ssä on se ns. johtokikka, tässä ei ainakaa tietääkseni oo mitään johtokuria..
24.2.2013 19:11
Nii sitähän tarkoitin... Eli tästä pyörästä sitä ei siis löydy?
24.2.2013 21:07
Ei löydy johtokuria, ellet tarkoita rajoittimen poistoa mikä olisi erittäin typerää..
24.2.2013 21:18
Ei kuitenkaan ihan alexir
Tuossa on se mitä ajoin takaa -->
http://www.motot.net/wiki/Yamaha_DT_125_RE#Kuristukset
25.2.2013 2:25
Oli kyllä taas niin turha juttu että hohhoijaa
Jos DT:ssä on "johtokuri" niin tässäkin on mahdollisesti?
DT:ssä tuolla johtokikan avulla saa pakoaukonsäätimen toimintaan, tässähän sellaista ei ole.
25.2.2013 7:43
Kysyminenhän on täällä Motot.netissä tietenkin kiellettyä ja kaikki pitäisi tietää ennalta, ettei tällaisia tyhmiä kysymyksiä ei tulisi?
25.2.2013 11:12
Komppaan edellistä ja samalla voisin todeta, että jossakin olen kuullut puhuttavan wr:n johtokikasta, kun tarkoitetaan potikan tai vastaavan asentamista, eli mielestäni on ihan inhimillistä saada päähänsä kysyä tuollaista täällä...
25.2.2013 15:24
Taisin vähän ylireagoida äsken, pahoitteluni. Tosiaan tuo potikkajuttu Joonaksen kannattaa laittaa pyöräänsä jos ei sellaista vielä ole. Tavallansa se on kuristus, että pyörää on säädetty päästöjen takia laihemmalle. Kaverin YZF-R:ssä ollu kauan se viritelmä, nyt jotain 32tkm mittarissa ja kone hyvässä iskussa.
Saksan R125 foorumilta jotkut noita erilaisia kikkoja selailee ja suomentaa. Itse en ymmärrä paljoakaan vaikka opiskelen koulussa englannin auto- ja tekniikkasanastoa saati sitten saksaa..
Saksassahan kevarit on rajoitettu 80km/h nopeuteen ja sen rajoittimen ohittamiseen on kans jotain kikkoja Youtubessa.
25.2.2013 17:03
Yaaamaha kirjoitti:Komppaan edellistä ja samalla voisin todeta, että jossakin olen kuullut puhuttavan wr:n johtokikasta, kun tarkoitetaan potikan tai vastaavan asentamista, eli mielestäni on ihan inhimillistä saada päähänsä kysyä tuollaista täällä...
http://www.motot.net/wiki/Yamaha_WR125X ... by:_AlexirLisäsin ohjeet wikiin, joten sieltä kattomaan!
25.2.2013 17:09
Tai sitten johtokurilla viitattiin johtokuriin joka köytyy Rieju Marathonista ja Beta RR125:sta. 4t husse topikissakin joskus kyselty että onko hussessa sellasta.
25.2.2013 19:13
Alexir kirjoitti:AceFin kirjoitti:Mitäs mieltä olette, sopisko
näiden tarrojen kanssa paremmin siniset vai valkoset katteet? Uudet katteet siis myös tulossa.
Valkoiset, mutta olen 99% varma ettei noi käy WR.
Tekstissä tarkoitetaan varmasti jotain muuta WR kuin tätä meidän "PikkuWR"
Tosta kategoriasta sitten saakin sitten niitä tarroja jotka sopii
http://race-styles.com/en/show_subcateg ... 6f96b824f1
Pari päivää sitten tuli malli, tänään sitten muokkasin, että kaveri näkee miltä ne näyttää pyörässä. Etulokari kusi, mutta:
25.2.2013 21:18
Huomattu on, race-stylesin FB sivuja kun seurataan
25.2.2013 21:37
Jep, siellähän ne komeilee
27.2.2013 0:02
Täältä suunnalta löytys 14-53 rattaat ja ketjut weeraan, aivan uudenveroiset!
Jos meinasit vaihtaa näin ennen kevättä rattaat ja ketjut niin otappa yhteyttä tai katso ilmoitukset, halvalla lähtee!
JT rattaat ja Reginan ketjut!
27.2.2013 10:37
Itellä ei tule etuvalolle yhtään virtaa, eli onkohan jostakin johto poikki? Onko kellään muulla ilmenny tämmöstä eli voisko olla "tyyppi vikaa", että oisko ideaa mistä kohti olis katkennu. Sulakkeen oon kattonu, sen pistosulakkeen mikä sieltä akunvierestä löytyy. Löytyykö sulakkeita muualta tästä vehkeestä?