Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

Re: Rieju Marathon

2.9.2012 20:01

Onkos muuten kenellekkään koitunut tuosta koiranluukorosta mitään haittaa? :) kun koropalaa en uskalla laittaa kun katson muutaman viestin taaksepäin, ja muuttaako koiranluu koro iskarin kulmaa siten että joustavuus/ toimivuus ei ole hyvä ?

Re: Rieju Marathon

3.9.2012 17:58

Koiranluita lyhentämällä kestää eikä muuta joustavuutta perstuntumalta oikeastaan yhtään. Huonolla koropalalla joka muuttaa iskarin asennon reippaasti saa rungon halki. :D

Re: Rieju Marathon

4.9.2012 13:07

Hyvin kestää koiranluukoro meikäläisellä ainakin.

Re: Rieju Marathon

4.9.2012 22:26

Joo osaiskos kukaan sanoa mistä löytäisin maraan jarrupalat?

Re: Rieju Marathon

5.9.2012 10:23

Jos en ihan väärin muista niin jopa Biltemasta taisi löytyä Riejuun sopivat palat.

Nyt jos joku aikeissa ostaa Riejua piikiksi niin nyt mars mars tänne näin: http://www.nettimoto.com/rieju/marathon/1387133

Re: Rieju Marathon

11.9.2012 23:44

Sori tyhmä kysymys taas, mutta onko tässä siis moottori- ja vaihteistoöljy erikseen vai samassa? Ja mitä öljyä ootte käyttäny?

Re: Rieju Marathon

12.9.2012 0:17

samassa on molemmat. WR:ssä sama kone ja ite tykänny castrolin power1 10w-40 öljystä, nytte motulin 5100 ja hyvi seki toiminu :D

Re: Rieju Marathon

14.9.2012 13:13

Ostakaa hyvä ja hieno Maratoonari. Alkaa olee aika luopuu tästä silmäterästä kun ei oo talvipaikkaa tuolle.. NSR vie tallista kaiken tilan ja pitäis se saada konerempattuu talven aikana.

Re: Rieju Marathon

15.9.2012 14:59

Kertokaapas milloin tuon USD-keulan pohjaruuvi tulee kiristää, kun olen kasaamassa iskaripuolen pumppua ja laittamassa jo uusia öljyjä sisälle?

Pitääkö se kuusiokolopultti osat kiinni toisissaan, vai onko jonkin sortin öljyproppu?
Jos joku osaa sanoa sen täsmällisen merkityksen, voisi helpottaa tulevaisuudessa tätä stefa/ öljynvaihto -operaatiota.
Voipi olla, ettei tarvitsisikaan avata sitä pulttia, jos vai keulaöljyt vaihdossa.. :D

Re: Rieju Marathon

16.9.2012 10:29

Osaatteko sanoo käykö tollannen ihan perus mopo mrt takahäkki tähän piikkiseen ihan bolt on? Ja siis kaikki katteet menis iha heittämäl

Re: Rieju Marathon

16.9.2012 14:15

min-akin kirjoitti:Kertokaapas milloin tuon USD-keulan pohjaruuvi tulee kiristää, kun olen kasaamassa iskaripuolen pumppua ja laittamassa jo uusia öljyjä sisälle?

Pitääkö se kuusiokolopultti osat kiinni toisissaan, vai onko jonkin sortin öljyproppu?
Jos joku osaa sanoa sen täsmällisen merkityksen, voisi helpottaa tulevaisuudessa tätä stefa/ öljynvaihto -operaatiota.
Voipi olla, ettei tarvitsisikaan avata sitä pulttia, jos vai keulaöljyt vaihdossa.. :D

Ainakin hussen Paiolissa se pultti on kiinni itse jousessa, ja itse laitan sen kiinni ennen kuin täytän öljyt. Mutta öljyt saa ulos myös yläkautta.

Re: Rieju Marathon

16.9.2012 19:26

Tuolla tietopankissa lukee, että ala t-pala on heikko. Onko monilla sitten esim haljennut se tms?

Oisko kukaan halukas vaihtamaan riejuaan mun husseen? :)

Re: Rieju Marathon

17.9.2012 19:53

Eise T-pala näissä riejuissa yleensä "halkea" vaan tangon stopparit paukkuu rikki ku vähänki rypäsee, itellä on molemmat hajalla mutta eipä oo tuo paljoa haitannut ;)

Re: Rieju Marathon

19.9.2012 17:54

Kattelkaas ihmeeset, AVK:lta sais taas halvalla pari Riejua:
Tästä en huomaa mitään muuta ku naarmut.
Ja tästä on tanko vääntyny, ylempi t-pala lohjennu tangon kiinnikkeest, mittaristo pöllitty jne.
Ja jos joku haluaa kunnolla projektia, tossa ois tekemistä.. Onkoha paukautettu johki seinään tai tiputettu reunavalliin keuliessa ku vanteessa lommo ja runko lohjennu. Kuskilla ollu kusiset paikat ku ollu tanko ja penkki menossa eri suuntiin. :s

Re: Rieju Marathon

19.9.2012 21:44

suuttimista sen verran et suosittelen kokeilee tyhjäkäynti suutin 40 ja ostaa sen pidemmän mallin ja pääsuutin 135