Ei oo kelkan rave ja kakkone on
Hyvin liukuu laippa pesässä
mikäs vittu on...
tuntuu vähän oudolle jo toi systeemi kun TT:nä 130 huiput ja ilman ravea toimii paremmin.
mun mielestä suurta "vääntöhävikkiä" ei tullut, käy ja ottaa kierroksia tasasemmin vaan ja vetää paljon paremmin? Tietty ei siinä keskikierroksilla oikein vedä mutta ei mua ainakaan häiritse kun se ei käy röpöttelemään tai nykimään, raven kanssa kun kiihytti pintakaasulla se rupes aivan nykimään kun ajais autolla liian isolla vaihteella
Nyt kiertää ihan puhtaasti ja nappaa aika kovan piikinkin
niin pitikin kysyä et mitä pääsuuttimia teillä on 28mm kaasareilla? ku mulla on 125 oli ennen 120 ku epäilin että ei saa tarpeeks bensaa. Kokeilin 130 ni savutti perkeleesti ja ei ottanu kunnolla kierroksia
Jospa saakin liikaa bensaa ja tämän takia ei kierrä niin pitkälle? Mut tuntus että 125 ei liian iso viel olis ku lukenu että täällä löytyy ihan 135 suuttimilla näitä... Pitäsköhän se pokkana kokeilla ihan vakiosuuttimella
nyt on selvitetty rave saattoi olla yksi syy mahdolliseen tehottomuuteen (vapaalla 12tuhatta mutta vähän rupeaa kakertelemaan, ajossa ei mennä punarajalle asti edes, vaan mittari pysähtyy tasan punarajan kohdalle)
Jäljelle jäävät siis seos, ja moottorin yläkerta, josta viimesimpään en kyllä itse usko kun korkeintaan 3000km ajettu mäntä siellä on...
Unohin kertoa että tossa on "35hp" gilardoni 1 eli uudemman mallinen pytty jossa pitäs olla enemmän ruutia kuin näissä vanhemmissa...Ja silti ei tunnu kiertävän