Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

7.6.2007 17:28

paljonka tää menee ihan oikeeta tasasella? onko paljo eroja cbrrää? onko mitää pientä viritys maholisuutta?

7.6.2007 21:43

anttiuz kirjoitti:paljonka tää menee ihan oikeeta tasasella? onko paljo eroja cbrrää? onko mitää pientä viritys maholisuutta?
lue nyt edes pari viimesintä sivua ni saat jotain tietoa jo sillä.

8.6.2007 13:18

olisiko tietoa mistä saisi kireempää nokka-akselia tähän?

8.6.2007 15:10

nokkaa saa, voisin kertoo enempi, kaveri tilaa vissii sendaa sellase. . puheksi 140¤ hinnoista mut en tiiä mistä se tulee. rieju ollu 3vk taas huollossa, ite pelkäsin paskat housussa et se ois väljä ku ei startannu,kulkenu eikä kiertäny. Väittäävät et ois imu vena päässy liukuu auki, se selittäs puristuksien puutteen, mut ei sitä et toi söi öljyy. nojaa, kahen tunnin päästä pääsee ajaa, sit näkee .D mut siis oikeesti, nyt jos oisin pyörää ostamassa, virittäsin mielummi derbin ja hommaisin vaa kortin. . ei nimittäi tän hetke nelarit houkuttele, rieju on paska kokonaisuudessaa (huomaatte itekki ku ajatte enempi kilometrejä) pultit tippuu, koko aika saa kiristellä eikä toi tehoreservi mitenkää miellytä. Cbr ois tietty asialline, näkyyvät liikkuvanki jotenki, mut ite en lähteny sen kannale ollenkaa ulkonäkösyistä. Rieju on, ja siitä saa hienon, ja on helvetin hyvä jos asut kaupungissa ja käyt vaa keräilemässä emäntien katseita asentamillas bling osilla ja ledi valoilla, mut itelle tulee 100 kilsaa pelkästää kaupunkii ajaessa et pääsee karvaamaa, ei juuri naurata se et menee mittariin 130, oikeeta ehkä 115 (korkeintaa). mut siis onha tuo iha hyvä, taloudelline ja mainio ajaa. jos asut kaupungissa ja on aikaa olla koko aika kiristelemässä pultteja (karvaamisen sijaa ;) ) ni sitte, rieju is your choice!

8.6.2007 18:59

dumbbi kirjoitti:nokkaa saa, voisin kertoo enempi, kaveri tilaa vissii sendaa sellase. . puheksi 140¤ hinnoista mut en tiiä mistä se tulee. rieju ollu 3vk taas huollossa, ite pelkäsin paskat housussa et se ois väljä ku ei startannu,kulkenu eikä kiertäny. Väittäävät et ois imu vena päässy liukuu auki, se selittäs puristuksien puutteen, mut ei sitä et toi söi öljyy. nojaa, kahen tunnin päästä pääsee ajaa, sit näkee .D mut siis oikeesti, nyt jos oisin pyörää ostamassa, virittäsin mielummi derbin ja hommaisin vaa kortin. . ei nimittäi tän hetke nelarit houkuttele, rieju on paska kokonaisuudessaa (huomaatte itekki ku ajatte enempi kilometrejä) pultit tippuu, koko aika saa kiristellä eikä toi tehoreservi mitenkää miellytä. Cbr ois tietty asialline, näkyyvät liikkuvanki jotenki, mut ite en lähteny sen kannale ollenkaa ulkonäkösyistä. Rieju on, ja siitä saa hienon, ja on helvetin hyvä jos asut kaupungissa ja käyt vaa keräilemässä emäntien katseita asentamillas bling osilla ja ledi valoilla, mut itelle tulee 100 kilsaa pelkästää kaupunkii ajaessa et pääsee karvaamaa, ei juuri naurata se et menee mittariin 130, oikeeta ehkä 115 (korkeintaa). mut siis onha tuo iha hyvä, taloudelline ja mainio ajaa. jos asut kaupungissa ja on aikaa olla koko aika kiristelemässä pultteja (karvaamisen sijaa ;) ) ni sitte, rieju is your choice!
voi nostaa hattua ku ittellläs on rieju ja haukut sitä paskaks:D

8.6.2007 19:07

anttiuz kirjoitti:
dumbbi kirjoitti:nokkaa saa, voisin kertoo enempi, kaveri tilaa vissii sendaa sellase. . puheksi 140¤ hinnoista mut en tiiä mistä se tulee. rieju ollu 3vk taas huollossa, ite pelkäsin paskat housussa et se ois väljä ku ei startannu,kulkenu eikä kiertäny. Väittäävät et ois imu vena päässy liukuu auki, se selittäs puristuksien puutteen, mut ei sitä et toi söi öljyy. nojaa, kahen tunnin päästä pääsee ajaa, sit näkee .D mut siis oikeesti, nyt jos oisin pyörää ostamassa, virittäsin mielummi derbin ja hommaisin vaa kortin. . ei nimittäi tän hetke nelarit houkuttele, rieju on paska kokonaisuudessaa (huomaatte itekki ku ajatte enempi kilometrejä) pultit tippuu, koko aika saa kiristellä eikä toi tehoreservi mitenkää miellytä. Cbr ois tietty asialline, näkyyvät liikkuvanki jotenki, mut ite en lähteny sen kannale ollenkaa ulkonäkösyistä. Rieju on, ja siitä saa hienon, ja on helvetin hyvä jos asut kaupungissa ja käyt vaa keräilemässä emäntien katseita asentamillas bling osilla ja ledi valoilla, mut itelle tulee 100 kilsaa pelkästää kaupunkii ajaessa et pääsee karvaamaa, ei juuri naurata se et menee mittariin 130, oikeeta ehkä 115 (korkeintaa). mut siis onha tuo iha hyvä, taloudelline ja mainio ajaa. jos asut kaupungissa ja on aikaa olla koko aika kiristelemässä pultteja (karvaamisen sijaa ;) ) ni sitte, rieju is your choice!
voi nostaa hattua ku ittellläs on rieju ja haukut sitä paskaks:D
No miks ei haukkis, totuushan se kannattaa sanoo. Tosin luulen vieläki et dumbille on tullu joku TOSI paska yksilö ku itelläki kuitenki ajettu 4000 km ja ainoita huomauttamisen arvosia asioita on starttireleen kärähtäminen(takuuseen vaikka oli täysin oma syy) ja yhden katteen tyhmä muotoilu.

8.6.2007 19:08

onkos teillä ollut tyhjäkäynnin kanssa ongelmia? ennen toiminut hyvin mut tänään vaikka ajo sellaset 50 kilsaa niin ei silti sen jälkeen jaksa käydä ja sammuu heti jos ei kaasua väännä..sitten annoin olla pari minuuttia tallissa ja starttasin niin kävi ihan hyvin ja pysy käynnissä mut heti ku lähti liikkeelle ja pysähtyy niin sammuu saman tien?

8.6.2007 19:13

--JK-- kirjoitti:
anttiuz kirjoitti:
dumbbi kirjoitti:nokkaa saa, voisin kertoo enempi, kaveri tilaa vissii sendaa sellase. . puheksi 140¤ hinnoista mut en tiiä mistä se tulee. rieju ollu 3vk taas huollossa, ite pelkäsin paskat housussa et se ois väljä ku ei startannu,kulkenu eikä kiertäny. Väittäävät et ois imu vena päässy liukuu auki, se selittäs puristuksien puutteen, mut ei sitä et toi söi öljyy. nojaa, kahen tunnin päästä pääsee ajaa, sit näkee .D mut siis oikeesti, nyt jos oisin pyörää ostamassa, virittäsin mielummi derbin ja hommaisin vaa kortin. . ei nimittäi tän hetke nelarit houkuttele, rieju on paska kokonaisuudessaa (huomaatte itekki ku ajatte enempi kilometrejä) pultit tippuu, koko aika saa kiristellä eikä toi tehoreservi mitenkää miellytä. Cbr ois tietty asialline, näkyyvät liikkuvanki jotenki, mut ite en lähteny sen kannale ollenkaa ulkonäkösyistä. Rieju on, ja siitä saa hienon, ja on helvetin hyvä jos asut kaupungissa ja käyt vaa keräilemässä emäntien katseita asentamillas bling osilla ja ledi valoilla, mut itelle tulee 100 kilsaa pelkästää kaupunkii ajaessa et pääsee karvaamaa, ei juuri naurata se et menee mittariin 130, oikeeta ehkä 115 (korkeintaa). mut siis onha tuo iha hyvä, taloudelline ja mainio ajaa. jos asut kaupungissa ja on aikaa olla koko aika kiristelemässä pultteja (karvaamisen sijaa ;) ) ni sitte, rieju is your choice!
voi nostaa hattua ku ittellläs on rieju ja haukut sitä paskaks:D
No miks ei haukkis, totuushan se kannattaa sanoo. Tosin luulen vieläki et dumbille on tullu joku TOSI paska yksilö ku itelläki kuitenki ajettu 4000 km ja ainoita huomauttamisen arvosia asioita on starttireleen kärähtäminen(takuuseen vaikka oli täysin oma syy) ja yhden katteen tyhmä muotoilu.
mm... kai nuo ihan laatupelejä on..espaniasa tehtykki:D tällästä enskesäks ajatellu tuleeko muute änkän ja suuttimien vaihon jälkee paljo tai yhtään tehoa lisää? vai ääntäkö vaan? auttasko vapaavirta putsari jtn?? vastatkaa?

8.6.2007 23:22

anttiuz kirjoitti:
--JK-- kirjoitti:
anttiuz kirjoitti:
dumbbi kirjoitti:nokkaa saa, voisin kertoo enempi, kaveri tilaa vissii sendaa sellase. . puheksi 140¤ hinnoista mut en tiiä mistä se tulee. rieju ollu 3vk taas huollossa, ite pelkäsin paskat housussa et se ois väljä ku ei startannu,kulkenu eikä kiertäny. Väittäävät et ois imu vena päässy liukuu auki, se selittäs puristuksien puutteen, mut ei sitä et toi söi öljyy. nojaa, kahen tunnin päästä pääsee ajaa, sit näkee .D mut siis oikeesti, nyt jos oisin pyörää ostamassa, virittäsin mielummi derbin ja hommaisin vaa kortin. . ei nimittäi tän hetke nelarit houkuttele, rieju on paska kokonaisuudessaa (huomaatte itekki ku ajatte enempi kilometrejä) pultit tippuu, koko aika saa kiristellä eikä toi tehoreservi mitenkää miellytä. Cbr ois tietty asialline, näkyyvät liikkuvanki jotenki, mut ite en lähteny sen kannale ollenkaa ulkonäkösyistä. Rieju on, ja siitä saa hienon, ja on helvetin hyvä jos asut kaupungissa ja käyt vaa keräilemässä emäntien katseita asentamillas bling osilla ja ledi valoilla, mut itelle tulee 100 kilsaa pelkästää kaupunkii ajaessa et pääsee karvaamaa, ei juuri naurata se et menee mittariin 130, oikeeta ehkä 115 (korkeintaa). mut siis onha tuo iha hyvä, taloudelline ja mainio ajaa. jos asut kaupungissa ja on aikaa olla koko aika kiristelemässä pultteja (karvaamisen sijaa ;) ) ni sitte, rieju is your choice!
voi nostaa hattua ku ittellläs on rieju ja haukut sitä paskaks:D
No miks ei haukkis, totuushan se kannattaa sanoo. Tosin luulen vieläki et dumbille on tullu joku TOSI paska yksilö ku itelläki kuitenki ajettu 4000 km ja ainoita huomauttamisen arvosia asioita on starttireleen kärähtäminen(takuuseen vaikka oli täysin oma syy) ja yhden katteen tyhmä muotoilu.
mm... kai nuo ihan laatupelejä on..espaniasa tehtykki:D tällästä enskesäks ajatellu tuleeko muute änkän ja suuttimien vaihon jälkee paljo tai yhtään tehoa lisää? vai ääntäkö vaan? auttasko vapaavirta putsari jtn?? vastatkaa?
Kiihtyvyys varmaan ehkä paranee ja ehkä hitusen huiput nousee, mutta jos oikeesti haluat tehoja niin melkein pitää ostaa isompi pytty.

10.6.2007 17:07

miullaki leikki tyhjäkäynti, syy oli se venttiili! kokeileppa kierrättää, jos se alkaa mooaamaa enne rajotinta, kannattaa viiä venttiilien säätöön. ainaki itellä oli siinä syy! tarjotkaas muovi takalipasta, meinasin tehä uuden rosterista ja samalla underin. on pari uutta kuvaaki ;) nii ja huipuista viellä, ajoin veljen mk3 golffin mittariin 125. . liekkö sitte savolaista lisää veljen puheissa tai sitte pyörä kunnossa konejönnien jäljiltä. . . ja JK.lle vielä siitä et ois paska yksilö, niin voi olla, mutta on mulla kyllä kilometrejäki tuplaten mitä sulla. . ja lisää tulee niin pitkää ku kestää kasassa :D

11.6.2007 17:04

Ketjujakoa oisin vailla, onko se 428 vai 420 vai mikä?

11.6.2007 19:08

--JK-- kirjoitti:Ketjujakoa oisin vailla, onko se 428 vai 420 vai mikä?


Lukee ihan siinä ketjussakin, mutta eiköhän se toi 428 ole.

11.6.2007 19:22

dumbbi kirjoitti:miullaki leikki tyhjäkäynti, syy oli se venttiili! kokeileppa kierrättää, jos se alkaa mooaamaa enne rajotinta, kannattaa viiä venttiilien säätöön. ainaki itellä oli siinä syy!
Oliko liian pienet vai isot välykset?

11.6.2007 20:33

* "joo siinä on päässy liukumaa toi imu venttiili auki, mites, ootko sä sitä ite säätäny ku ei ne yleesä silee tee?" -no ei ku iha teiän jäliltä se on, eikä nyt 2000 kilsaa pitäs keretä liukumaa.. "niijoo, ei pitäs, ootko sä sit polttattanu putkessa tai antanu mite paljon rajoittimeen tällä?" - en oo, ajan aina iha rauhallisesti. . .* suunnillee suoraa siitä puhelusta sen huoltomiehen kansa. eli jos se on jääny auki, ni eiks se välys sillo liian iso oo ollu. . en oo varma vaikka oon kerran yhen doch sierran kannen kasannukki, kuka noita miettii :D

11.6.2007 20:47

paperbox kirjoitti:
--JK-- kirjoitti:Ketjujakoa oisin vailla, onko se 428 vai 420 vai mikä?


Lukee ihan siinä ketjussakin, mutta eiköhän se toi 428 ole.
Kovasti oon yrittäny kattoa, mut eipä siinä lue muuta ku ketjun merkki, eli iris.