12.4.2009 21:57
13.4.2009 16:14
JamiP kirjoitti:Tietäiskö kukaan paljoko laitetaan öljyä/per pumppu MRX:n etuiskariin?
13.4.2009 17:23
13.4.2009 21:42
Donppa kirjoitti:Taitaa olla nii et rek. ottees lukee se 6.8kw, mut tekniikanmaailma on kumminki penkittäny 8kw vakiosta...
Onko jollai kokemusta noista isommista kaasareista et vaikuttaako paljon kiihtyvyyteen/kulutukseen?
E: Mitenkäs toi https://www.pmtuning.co.uk/Merchant2/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=PT&Product_Code=11-PMDR63&Category_Code=CDI, onko kellään ajossa tollast? Helppo laittaa? Huomaa eroa?
14.4.2009 18:05
Luotsi kirjoitti:Donppa kirjoitti:Taitaa olla nii et rek. ottees lukee se 6.8kw, mut tekniikanmaailma on kumminki penkittäny 8kw vakiosta...
Onko jollai kokemusta noista isommista kaasareista et vaikuttaako paljon kiihtyvyyteen/kulutukseen?
E: Mitenkäs toi https://www.pmtuning.co.uk/Merchant2/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=PT&Product_Code=11-PMDR63&Category_Code=CDI, onko kellään ajossa tollast? Helppo laittaa? Huomaa eroa?
ei siin oo järkee et rekisteriottees olis vähemmä kilovattei ku käytännös sittehä se o jokase riejukuskin laitonta ajaa tuolla. koska silloin teho on eri ja se pitäis muutoskatsastaa.
mutta toi boxi vois toimia ainakin röpöttäjä ketä on enemmänki tutkinu riejuja ni sanos et joko uudelleen ohjelmoi tjsp. vanhan nykyisen cdi boxin tai ostaa tuon mutta kyllä ton pitäis toimia mut se on vähän niiku tuplais pelikonees ku tollasest mestast ostaa ja maksaa yli satasen euroissa ja en sit tie et kui pal se sit rajottelee kierroksii nykysestä 10000 veikkaan et ei se niin tappavasti auta mutta riejun kotisivuillakin se ilmottaa 11 kw et en osaa sanoo mis välis siit on 5 kilovattii lähteny .
jos nyt lähtisin riejuani virittämään ni kyl se olis ton koneen puolelta, kireempi nokka kansien avarrus. kaveri oli tehny näin ja saanu huippunopeuden nousemaan ja kiihtykin asteen nopeammin ja rahatki pysys aika hyvin lompakossa. pieni riski kansien avarrukses voi olla mut jos homman hoitaa hyvin tai jos on ammattilainen kyseessä niin ei huolta.
14.4.2009 20:39
Rieäju kirjoitti:Luotsi kirjoitti:Donppa kirjoitti:Taitaa olla nii et rek. ottees lukee se 6.8kw, mut tekniikanmaailma on kumminki penkittäny 8kw vakiosta...
Onko jollai kokemusta noista isommista kaasareista et vaikuttaako paljon kiihtyvyyteen/kulutukseen?
E: Mitenkäs toi https://www.pmtuning.co.uk/Merchant2/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=PT&Product_Code=11-PMDR63&Category_Code=CDI, onko kellään ajossa tollast? Helppo laittaa? Huomaa eroa?
ei siin oo järkee et rekisteriottees olis vähemmä kilovattei ku käytännös sittehä se o jokase riejukuskin laitonta ajaa tuolla. koska silloin teho on eri ja se pitäis muutoskatsastaa.
mutta toi boxi vois toimia ainakin röpöttäjä ketä on enemmänki tutkinu riejuja ni sanos et joko uudelleen ohjelmoi tjsp. vanhan nykyisen cdi boxin tai ostaa tuon mutta kyllä ton pitäis toimia mut se on vähän niiku tuplais pelikonees ku tollasest mestast ostaa ja maksaa yli satasen euroissa ja en sit tie et kui pal se sit rajottelee kierroksii nykysestä 10000 veikkaan et ei se niin tappavasti auta mutta riejun kotisivuillakin se ilmottaa 11 kw et en osaa sanoo mis välis siit on 5 kilovattii lähteny .
jos nyt lähtisin riejuani virittämään ni kyl se olis ton koneen puolelta, kireempi nokka kansien avarrus. kaveri oli tehny näin ja saanu huippunopeuden nousemaan ja kiihtykin asteen nopeammin ja rahatki pysys aika hyvin lompakossa. pieni riski kansien avarrukses voi olla mut jos homman hoitaa hyvin tai jos on ammattilainen kyseessä niin ei huolta.
Eli koneelta lähtee n.11kW. Nettona siitä saa ton 6,8kW (paperien mukaan). Laitonta ajo ei olis, vaikka siinä ois nettona toi 11kW. Ja ilman tota boksia kierrokset pyörii vaan n.8000 alueella (eli jos tohon vaikka 2000 sais lisää, niin hyvä ois.
Virittämisen voi koneen puolelta tehä vaikka noilla kireemmillä nokka-akseleilla tai sit kannen avarruksella. Tai sit voi vaan vaihtaa änkän tai kaasarin (näillä saa ainakin kiihtyvyyttä).
14.4.2009 21:53
14.4.2009 23:32
Luotsi kirjoitti: ei siin oo järkee et rekisteriottees olis vähemmä kilovattei ku käytännös sittehä se o jokase riejukuskin laitonta ajaa tuolla. koska silloin teho on eri ja se pitäis muutoskatsastaa.
15.4.2009 21:41
Donppa kirjoitti:Kyll'ähän se kiertää yli sen 10k, mut ei oikeen tehoo oo enää 8k jälkeen, joka näkyy tos käyräs jonka nappasin Tekniikanmaailmasta...Luotsi kirjoitti: ei siin oo järkee et rekisteriottees olis vähemmä kilovattei ku käytännös sittehä se o jokase riejukuskin laitonta ajaa tuolla. koska silloin teho on eri ja se pitäis muutoskatsastaa.
Tiedä sit mistä toi tehokäyrä ja 8 kW lukema tulee?
15.4.2009 22:17
15.4.2009 23:53
minkä vuoden rieju sul on? ei se vakioväleil kierrä ajos ku vähä yli 6000 mulla on nyt vähän lyhyemmät ni kiertää 8000 saakka mut muutan takas vakioväleiks huomenna. perseestä ajaa lyhkäsil jossain oharilMr.X kirjoitti:mulla kiertää ajossa 10 000 ja jos paikalla huuattaa nii joku 12 000
16.4.2009 15:08
Luotsi kirjoitti:minkä vuoden rieju sul on? ei se vakioväleil kierrä ajos ku vähä yli 6000 mulla on nyt vähän lyhyemmät ni kiertää 8000 saakka mut muutan takas vakioväleiks huomenna. perseestä ajaa lyhkäsil jossain oharilMr.X kirjoitti:mulla kiertää ajossa 10 000 ja jos paikalla huuattaa nii joku 12 000
16.4.2009 15:12
16.4.2009 15:44
16.4.2009 18:55
Mr.X kirjoitti:mulla kiertää ajossa 10 000 ja jos paikalla huuattaa nii joku 12 000