Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
31.7.2013 19:57
Juu kiitoksia vastauksista
paljo se 80h suunnilleen km? 5000? Paljo suunnilleen pääsee tankillisella jos ajo on aikalailla vaihtelevaa mutta suurimmaksi osaki kylähurua
31.7.2013 21:42
Pystyiskö joku linkkaa sen kytkin kruunun akselin rullalaakerin ? Kiire! Kiitoksia!!;)
31.7.2013 22:01
Ihan ite googlaat kotkan räjäytyskuvat, mm. Racingbikesidecar ja etit osan sieltä moottorin räjäytykuvista,otat osanumeron ylös ja menet keitaan sivuille ja tilaat sen. Joskus itsekin voi nähdä vaivaa pikkuosien löytämiseen.
1.8.2013 0:28
joku fiksu muksu kertoo nyt miks kotarissa mittari ei pysy perässä ko kiihyttää ja sitten noin 50-60km/h menee takasi nollaan, ja sitten ko vauhti hiljenee takasi siihen 60km/h nii alkaa pelaan.
kiitos jo valmiiksi vastauksista
1.8.2013 1:18
detsonni kirjoitti:Juu kiitoksia vastauksista
paljo se 80h suunnilleen km? 5000?
Laske tunnit x ajonopeus = matka. Kaupungissa keskinopeus on itellä n. 45 km/h, eli siitä tulis 3600 km.
1.8.2013 12:25
Saako kampuran stefan vaihdettua ulkoopäin vai pitääkö leväyttää koko motti?
sis. Magneeton puolen
e:
http://www.motot.net/galleria/kuvat/kay ... ktm043.jpgEi oma kuva..
1.8.2013 22:28
Moro, semmosta kyselisin kun pitäs uus tulppa laittaa kotariin, niin mitä eroa on NGK BR9ECMVX ja BR9ECM -tulpilla?
Eli siis mitä tuo 'VX' tarkoittaa tuolla lopussa? Että voiko tuota BR9ECM laittaa kotariin vai pitäskö olla tuo VX lopussa?
Olisin kiitollinen jos saisin vastauksen mahd nopeasti koska olen jo tilausta tekemässä johon samaan laittaisin tuon tulpan
1.8.2013 23:45
Googlella olisit itse löytänyt vastauksen 15 sekunnissa. Tästä linkistä näkee:
http://www.greenhulk.net/forums/showthread.php?t=159536 'VX' Type (e.g. B8EVX)
These have an even smaller centre electrode than 'V'/'GV' types at 0.8mm. The centre electrode is made of platinum. The ground electrode is taper cut. These features mean an even lower voltage is needed than that for 'V' types. The result is better ignitability, improved starting, idle stability and anti-fouling performance.
Vapaasti suomennettuna siis kyseiselle tulpalle riittää pienempi jännite toimiakseen ja se helpottaa käynnistämistä, takaa paremman tyhjäkäynnin ja ei hajoa yhtä helposti(?). Käytännössä ei siis varmaankaan ole pakollista olla tuollaista VX-tulppaa.
2.8.2013 18:16
Mikähän on kotarissa nyt vikana kun männänvaihdon jälkeen ihan normaalisti ajellessa pienemmillä kierroksilla on hirveä rötääminen ja hyvä kun pysyy edes käynnissä. Isommilla vaihteilla 5 ja 6 sitten tietyillä kierroksilla (luulisin että silloin kun pa-säädin alkaa aueta) alkaa toimia normaalisti. Ja onko normaalia että siitä pa-säätimen letkusta tulee savua? Männänvaihdon yhteydessä putsasin pa-säätimen ja vaihdoin yläkerran kaikki tiivisteet.
2.8.2013 19:22
oisko menny ne rattaat ns. ristiin sen laipan kanssa?
2.8.2013 19:32
Millä keinolla vois kokeilla et onko jännitteensäädin rikki, kun nyt etuvalo vilkkuu samaa tahtia vilkkujen kanssa eikä takavalo toimi ollenkaan enkä 70e viittis maksaa jos en ole varma että onko se ehjä vai ei.. Voiko sitä esim mitata yleismittarilla ?
2.8.2013 20:06
torstaattori kirjoitti:oisko menny ne rattaat ns. ristiin sen laipan kanssa?
Ei pitäis olla pa-säätimessä mitään vikaa, oon myös tarkistanu siitä tarkistusreiästä että se toimii.
edit. vika löytyi
Viimeksi muokannut juhm97 päivämäärä 4.8.2013 0:00, muokattu yhteensä 1 kerran
3.8.2013 23:32
Istuuko tommonen 160 levee takanakki mitenkä hyvin? Ettei hinkkaa mihinkää.
3.8.2013 23:38
Kyllä mahtuu. Pilot power menee täydellisesti contisttack esim. Voi hieman ottaa kiinni. Mutta hyvin mahtuu sekin.
3.8.2013 23:58
Joo hyvin se siellä mahtuu olemaan, mullakin ollut 160/60 Pirelli MT60R jo parin tuhannen kilsan ajan.