30.4.2013 18:28
1.5.2013 10:44
1.5.2013 15:26
NiiN-Aina kirjoitti:menee hermo tuon vhsb:n kanssa ei tuntuu ettei mee ollenkaan säätöihin. jarruttaessa sammuu koko mopo kun menee niin tukkoon, tulviikohan kohokammio?
E: sisässä on 140pääsuutin ja 30tk. pitää kokeilla kyllä tuolla korolaipalla että pelaako että oisko vika ravessa
1.5.2013 15:40
1.5.2013 16:24
1.5.2013 17:26
1.5.2013 17:52
1.5.2013 19:12
Aap- kirjoitti:Mites yleensä ottaen noi 34mm dellortot toiminu näissä, teitä kahta lukuunottamatta? Onko suurta vaikutusta tehoihin ja millätavalla pyörä muuttuu laittamalla ton kaasarin? On vähän aikomuksia vaihtaa SX:ään nykynen pyörä ja oon miettiny et pitäskö ostaa vakiokaasarilla vai isommalla oleva pyörä, kun tuntunu teillä olevan ongelmia..
Voisin samalla laittaa pari muuta kysymystä ko. pyörästä:
Kuinka usein raven laippaa pitää putsata? Ja millanen homma se on?
Onko tt-putkella ja arrowilla/giannellilla paljon eroa tehoalueessa?
Millä vaihteella saa maksimissaan hyttiä nostettua?
1.5.2013 19:30
2.5.2013 15:39
2.5.2013 21:30
NiiN-Aina kirjoitti:ei kauheasti mahu säätämään niitä kohoja kun ottaa kiinni siihen tiivisteeseen/ite kaasariin noo pitää tapella vielä tuon kansa kun ens viikolla inssi pakko saaha sitä ennen rokkaamaan nuo vehkeet ni ei vituta nii paljoa
E: ei auttanu bensapinnan säätö, bensapinnassa se vika jokatapauksessa on. yritin sitä tiivistettä hieman kaventaa pois sieltä kohokammionpuolelta pois mutta ei mitään vaikutusta ollu. mulla loppuu pikkuhiljaa huumori tämän vehkeen kanssa.
2.5.2013 21:48
2.5.2013 22:11
3.5.2013 11:10
3.5.2013 15:10