Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
13.8.2010 17:24
Redtube
täällähä o härskiä porukkaa
15.8.2010 23:27
Oisit marcelol testannu sielä lidlin pihassa mun csi-boksia, ois selvinny et oliko siitä kiinni pätkiminen
16.8.2010 20:39
Laitoin hussen puolan ja nyt toimii ja kiertää vituuusstiii!!
16.8.2010 21:57
Oliko vaikee modaa kiinni? Minkä hussen?
16.8.2010 22:22
Ei ollu vaikee laittaa, piti tehä metallist pieni kiinnityspalanen mut ei sen kummempaa. Puola taitaa olla -09 hussest
16.8.2010 22:33
No hyvä et nyt pelaa:P Kumma juttu et menny puola paskaks
16.8.2010 22:46
Mitenkä ootte ton rattilukon laittanu? Oon sitä systeemiä tuojottanu ja päätyny siihen tulokseen, että se pusketaan sinne rungon koloon, mutta miten sen saa pysymään siellä? Eikai sitä sentään hitsata piä?
Katteet ja tarratkin on tulossa
16.8.2010 23:17
Älä ny hyvämies mitää hitsaa, se ohjauslukon tappi tulee oikeelle puolelle t-kappaleen alimman kiinnityspultin tilalle.
17.8.2010 8:24
minkälainen meikkikitti?? etkait vaan minun jagermaister kittiä tilannu:D:D
17.8.2010 16:27
Mopojulle kirjoitti:Älä ny hyvämies mitää hitsaa, se ohjauslukon tappi tulee oikeelle puolelle t-kappaleen alimman kiinnityspultin tilalle.
Joo nii huomasin, mutta se toinen pääkö pysyy siellä rungon kolossa? Aika paskalta systeemiltä vaikuttaa kok lukko...
Laitoin eunikille yv:tä
17.8.2010 17:00
^limited^ kirjoitti:Joo nii huomasin, mutta se toinen pääkö pysyy siellä rungon kolossa? Aika paskalta systeemiltä vaikuttaa kok lukko...
Vaik en tajunnukkaa et mite se toimii ni kotaris iha yhtä huono
iteltä meni jo 1 rattilukko paskaks ku kaatu paikaltaa
17.8.2010 17:40
Saatanan kestävää metallia se on, rälläkällä leikkiessä kärsi vain terä ku aikoinaan meinasin lyhentää sitä lukkoa. Ei katkea ihan helposti;) Miks se pääsis sieltä kolosta pois? vaikka vähä liikkuu ni ei oo mihkää lähös
17.8.2010 21:23
Marcelol kirjoitti:Ei ollu vaikee laittaa, piti tehä metallist pieni kiinnityspalanen mut ei sen kummempaa. Puola taitaa olla -09 hussest
Kannattanee silti hommata pyörään tarkoitettu cdi, jotta toimii täydellisesti(ellei husses sitte oo sama kun HM
)
Edit: Noi rattilukot on aivan säälittäviä ovat aivan näön vuoksi, omasta sai vääntämällä paskaksi(ei tarvinnut edes suuresti voimaa) Kannataa jarrulevylukkoon siirtyä
17.8.2010 21:36
Kalley kirjoitti:Edit: Noi rattilukot on aivan säälittäviä ovat aivan näön vuoksi, omasta sai vääntämällä paskaksi(ei tarvinnut edes suuresti voimaa) Kannataa jarrulevylukkoon siirtyä
Tuo on vielä ihan helvetin ruma. Tai tulee rumasti esille. jarrulevylukkoa vois harkita, koska siitä sentään on jotain hyötyä.
17.8.2010 21:39
Kalley kirjoitti:Marcelol kirjoitti:Ei ollu vaikee laittaa, piti tehä metallist pieni kiinnityspalanen mut ei sen kummempaa. Puola taitaa olla -09 hussest
Kannattanee silti hommata pyörään tarkoitettu cdi, jotta toimii täydellisesti(ellei husses sitte oo sama kun HM
)
Tiiät varmaan, etttä puola ja cdi ei oo sama asia.