Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

30.4.2008 14:47

Tintento kirjoitti:Jaksaako muuten vakio Masai vetää loppuun asti 18/34 välityksillä?


Jaksaa helposti. Ittelläni oli 17/34 ja tossa 18 piikkisen sovittamisessa saa olla jo tarkkana. Ketjulinja yms.

30.4.2008 14:48

lohiS kirjoitti:Kokemuksia noista Workzin "tuning" ja "racing" nokista? Hintansa väärtejä?

E: Ja kisasähköjä varmaan turha hamuilla jos valot haluaa pitää? Tuossa kattelin ni magneetolta tulee kisasähköis pari piuhaa vähemmän.


Jep, ne voi unohtaa ihan suoraan jos valot haluaa pitää.

Voit toki mennä koneistamolla vakiomagneeton kanssa ja sorvauttaa se 100g pois jos oikein haluaa hifistellä.

2.5.2008 20:07

Miksi ostaa etunumerokilpi, ko sen voi tehdä itse..? klik ;)

8.5.2008 20:01

Jeah, takapyörän laakerit muutti muotonsa metallipölyks ja muuteki takavanne hituCn kiero..
Kai se on pakko tilata sitten vähän leveempää vannetta ja gummia ;P

Muuten kyllä ihan koree vehje! Tänään tuli lyhennettyä änkkääki vähäsen ja äänet muuttu pikkuse korkeemmiks. Vielä tarttis kumiholkki ostaa ni saa änkän tulee suoraan takalipan alta.
Valkonen tarra-arkki, pari mustaa numeroo ja sponsorisetti pitäs viel ostaa kans ni saa pikkuse racing-lookkia.
Kesällä sitten tekniikka kokonaan uusiks. Siittä tuolloinpana enemmän ;)

8.5.2008 22:00

lohiS kirjoitti:Jeah, takapyörän laakerit muutti muotonsa metallipölyks ja muuteki takavanne hituCn kiero..
Kai se on pakko tilata sitten vähän leveempää vannetta ja gummia ;P

Muuten kyllä ihan koree vehje! Tänään tuli lyhennettyä änkkääki vähäsen ja äänet muuttu pikkuse korkeemmiks. Vielä tarttis kumiholkki ostaa ni saa änkän tulee suoraan takalipan alta.
Valkonen tarra-arkki, pari mustaa numeroo ja sponsorisetti pitäs viel ostaa kans ni saa pikkuse racing-lookkia.
Kesällä sitten tekniikka kokonaan uusiks. Siittä tuolloinpana enemmän ;)


Asenne kohillaan :D

8.5.2008 22:26

Asia meininki näkyy olevan masain merkkihuollossa :D soitin sinne et tartteis saada takuuhuoltoon ku syö öljyä perkeleesti ja pitää muutenkii ääntä, vastauksena oli et jos siel ei oo sellasta rikki minkä takuu korvaa ni joudun maksamaan töistä. Sanoin etten rupee mistää työstä maksamaa, siihe sanovat et joo pura ite se kone, me maksetaa sit rikkinäiset osat =DD

Onkos muilla masa-kuskeilla ilmenny takvanteen rattaan puoleisen laakeripesän väljenemistä? Mulla hölskyy ihan saatanasti kummastaki takavanteesta, nyt pitäs saada takuusee jo 3. vanne, kattoo nyt vieläkö heruu =D

9.5.2008 15:15

peksi^ kirjoitti:Asia meininki näkyy olevan masain merkkihuollossa :D soitin sinne et tartteis saada takuuhuoltoon ku syö öljyä perkeleesti ja pitää muutenkii ääntä, vastauksena oli et jos siel ei oo sellasta rikki minkä takuu korvaa ni joudun maksamaan töistä. Sanoin etten rupee mistää työstä maksamaa, siihe sanovat et joo pura ite se kone, me maksetaa sit rikkinäiset osat =DD

Onkos muilla masa-kuskeilla ilmenny takvanteen rattaan puoleisen laakeripesän väljenemistä? Mulla hölskyy ihan saatanasti kummastaki takavanteesta, nyt pitäs saada takuusee jo 3. vanne, kattoo nyt vieläkö heruu =D
Juurikin rattaan puoleinen laakeri veti ittensä ihan metallitomuks ja siitä kotio ajellessa oikee laukes kans auki, muttei ihan yhtä huonoon jamaan mitä vasen. Väliaikasesti krossit kiinni ja ens vkl sitten leveemmät vanteet tilaukseen.

10.5.2008 13:47

Elikkäs eteen on tulossa 1,85 levee vanne 110/70 kumilla (oikeesti jopa 110, ettei ole kuin alup. smotot, joissa lukee 110, mutta oikeeta leveyttä onkin 90), taakse 2,15 levee vanne 120/70 kumilla, isommat wavejarrulevyt, eteen 17p rissa, RK:n tuplavahvistetut 428 ketjut + uudet jarrupalat.

Nämä siis v-toyssilta ;) Ja >500e köyhdyttiin :D

E: Ja pientä esimakua vanteista/levyistä *KliK*

10.5.2008 22:19

Meeneeköhän heittämällä, epäilen.
Mutta eikö taakse saa leveempää gummia?

10.5.2008 23:49

majavamies kirjoitti:Meeneeköhän heittämällä, epäilen.
Mutta eikö taakse saa leveempää gummia?
Heittämällä menee. Taakse sais 130 asti, mut pullistunee jo aevan liikaa niin en kehdannut sellasta tilata.

13.5.2008 18:19

Jos jotakuta kiinnostais vaihtaa masainsa mun darraan ni heittää yv:tä meitsille! Nettimoto linkki löytyy allekirjotuksesta ;)

E: http://www.nettimoto.com/602977

18.5.2008 17:43

timi92 kirjoitti:Moi! Soittelin tonne finnmotolle ja ne sano tosiaan et enää ei noita masain 125cc kilpiin saa. Mut ne sano et ovat tilanneet italiasta samaa kun masain evo 3, mutta vain roxon merkkisenä. Myyjä sano, että se roxon menee läpi tiukemmista päästömääräyksistä, mutta kun italiaiset ovat kuulemma niin hitaita toimituksissa nii sitä ei oo vielä tullu. Mutta keväällä pitäis kuulemma tulla.

Tietääkö kukaan missä vaiheessa on roxonin suomeen saapuminen?

18.5.2008 20:40

*KliK* toivotaan että tulee onnistuun. Lasikuidutuksesta on tosiaan jo jonkinverta kokemusta, mutta hiilikuidun laminointi on uutta.
Tarttis vaan hiilikuitua ostaa, liike vielä hieman auki.. Biltema olis suht lähellä, mut 60e/m2 hinta jollain random punoksella ei oikein sytytä.
Kevra, vantaalta taas myisi eri punostyylejä 35e/m2, mutta kyseinen liike ei suorita onlinemyyntiä.
Perkele ko ei se oo vkl auki.. Vois samalla käydä sukulaisia morjestamassa ni se antas äijälle hyvän syyn lähtee vantaalle :D

Tulevat muutokset pyörää koskien riippuu täysin noitten katteiden onnistumisesta. Jos onnistuu niin kaikki täysin uusiks, mut jos ei niin sitte menee näin aluks vaan tekniikka uusiks.

19.5.2008 7:57

Pipin kirjoitti:Tietääkö kukaan missä vaiheessa on roxonin suomeen saapuminen?


Kysyin Finnmotolta, sanovat ettei ne vissiin rupeekaan myymään mitään korvaavaa mallia :S Huono juttu, Poliniakaan eivät enää myy :S

19.5.2008 15:18

Vissiin sitten ei tule suomeen enää tälläisiä pikku kevareita. :(
Onhan se Sachs Dirty Devil, mutta mielummin silti masain ostaisin.