Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

31.7.2007 19:30

popniittien poistossa kannattaa käyttää sitten jotain 6mm terää jolla saadaan se toinen puoli niitistä pois, turha porata läpi.

1.8.2007 16:59

Jees, paljon ootte sunnilleen yhellä tankillisella päässy?

1.8.2007 17:18

Arzkaa kirjoitti:Jees, paljon ootte sunnilleen yhellä tankillisella päässy?
Just tänään tuli tekniikanmaailma jossa oli Daelim testissä, siellä luki että yhellä tankillisella pääsee 471 km. Eli ihan hyvin.

Mitäs on muuten teillä maksanu öljynsuodattimet?

1.8.2007 17:24

Hahaa, toi mun pyörä oli siin testissä ;D, tai ostin sen ja sillä oli ajettu 690km ja ne sano että se oli TM -testissä. sain sen 3000e ja uuden takuut kaupan päälle :>

-siitä suodattimesta. Mul on 1000km huolto täs nyt, ja ihan huviksee soitin liikkeesee et paljon maksaa ja ne sano et 150-160e, eli ite teen huollot :D

-6,50e ton TM:n mukaan on uus suodatin.

1.8.2007 19:19

Nonnii.. Taas nähdään ettei ne aja sisäänajetuilla pärrillä noissa testeissä. Daelimihan olis tietysti ollu selvä ykkönen muuten ;).

2.8.2007 22:43

Löytyiskö jotain joka vääntäis mulle tyhjän putken Daelimiin? Samanlaisen kuin vakio, mutta vähä avarempi vaan. Ja hinnasta voidaan aina neuvotella ;).

6.8.2007 0:35

Omani saan kuluttaan 3.2l/100km ajelemalla semmosella 90km/h -nopeudella.. eli jos sillain ajais ja luottais tuohon 16l -polttoainesäiliöön, niin ajelisin semmoset reilut 500km.. :) Täysin vakio, en sit tiedä miten virit vaikuttaa.. Ja jos 115km/h ajan (joka on huiput) nii kuluttaa n. 3.9l/100km..

6.8.2007 17:08

Pääsen noin 450 km mut ajelen motarilla vähän väliä mikä tarkottaa kaasupohjassa. huiput tulee olemaan siinä 105-110km/h. Koitan yleensä ajaa mahdollisimman korkeella vaihteella koska ei tarvii painaa niin paljon kaasua ja bensan kulutus vähenee. Kyllähän se kuluttaa mulla sen 3-4L/100 km riippuen ajotavasta.

8.8.2007 1:24

Nyt sitte startti petti, käynnistyy vaan pitkän nappulan painelun jälkeen jo silloinkaan. Kun silti ajaa jonkimoisen lenkin, pysää ja sammuttaa pyörän ni sillo toimii kuten pitää.
Muita vikoi ei nyt ole, ellei lasketa että pytyn etu-osa on öljyn peitossa, kusee öljyä jostain välistä kaiketi.
Ne saa senkin huollus kattoa.

Mittarissa nyt 7400km ni heitän 8000km huoltoon ensi viikol ja pistän laitoksen myyntiin.
Ja etukäteen jo sanon että en myy putkea erikseen pois :P
Yksi huono puoli tuossa änkässä on se että ottaa maaha kiinni jyrkemmin kantatessa :( pitää vähän nikkaroida ja askarrella paskarrella

9.8.2007 21:13

Tossa maanantaina kävin ite omani hakemassa, eli siis olen Daelimin ylpeä omistaja teidän joukossanne. :D

10.8.2007 0:08

Hoover kirjoitti:Tossa maanantaina kävin ite omani hakemassa, eli siis olen Daelimin ylpeä omistaja teidän joukossanne. :D
Noniin hyvä. Meitä ei koskaan voi olla liikaa ;).

11.8.2007 22:07

Hoover kirjoitti:Tossa maanantaina kävin ite omani hakemassa, eli siis olen Daelimin ylpeä omistaja teidän joukossanne. :D

gj dude. ;)

14.8.2007 16:43

Kuka tunnustaa tänään olleensa mustalla Daelim Roadwinillä keskustassa vanhan rautatieaseman edessä mopoparkissa?! Rekkarikin löytyy tunnistamista varten. En nimittäin tienny et Jyväskylässä ois kolmaskin ärrvee. :D

16.8.2007 22:23

Miksssss ootte niin hiljasia? Tää on jo mun kolmas postaus peräjälkeen. -.-

Mut eniveis, kertokaahan mistä sais halvalla pelkän änkän tohon? Kun eikös melkein millanen bolt-on vaan käy? Kauhistelen ton IXILin putken hintaa, 369e ja se on pelkkä änkkä. :D

Kävi muuten köpelösti huollossa. Se huoltotyyppi otti öljyjä ulos ja vaihteensiirtäjä tuli kappaleina ulos. Takuu korvaa mutta kaks viikkoo ainakin menee. :S

16.8.2007 22:27

Myanda kirjoitti:Miksssss ootte niin hiljasia? Tää on jo mun kolmas postaus peräjälkeen. -.-

Mut eniveis, kertokaahan mistä sais halvalla pelkän änkän tohon? Kun eikös melkein millanen bolt-on vaan käy? Kauhistelen ton IXILin putken hintaa, 369e ja se on pelkkä änkkä. :D

Kävi muuten köpelösti huollossa. Se huoltotyyppi otti öljyjä ulos ja vaihteensiirtäjä tuli kappaleina ulos. Takuu korvaa mutta kaks viikkoo ainakin menee. :S

Paska säkä =/
itsel huolto torstaina niin saa nähdä että mitä tapahtuu :P

Änkkiä katselet? halvimmalla varmaan saa käytettynä, niissä hinta noin 100¤ +-50¤. Käytettyjä bongailet mototista ja nettimotosta ym ym.