Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
24.5.2006 16:54
sanokeehan onko minkälaisia kuristuksia mulla rg:ssä,kun se kiihtyy suht hyvin ja kiertää jotai 10000rpm. eli voisiko olla kureja missä? huippuja en oo kerenny testaamaan.
24.5.2006 20:54
pahasanoa... mutta auttakaas tässä
KLIK KLIK
27.5.2006 20:15
mikä neuvoksi, kun toimii mopedi miten sattuu... tyhjäkäynti ei toimi lämpimänä ja ei tahdo lähtee käyntiin lämpimänä kuin työntämällä... tulppa on uus ja suosituksen mukainen, olisko kaasarin kohossa vika vai mikä?
27.5.2006 21:54
kaasarin putsaat ja katot et toimii koho kuten pitää... ja laitat säädöt kohilleen. (lämpimänä)
28.5.2006 15:13
M|klu kirjoitti:kaasarin putsaat ja katot et toimii koho kuten pitää... ja laitat säädöt kohilleen. (lämpimänä)
sepä se kaasarin koho on ongelmana kun ei tiedä miten sitä pitäs väännellä....
28.5.2006 16:03
hmm.. ei se gamma tykännyt että vaihtoi keuliessa 1->2 raakana :H nyt vähän raskas laittaa vapaalle kun painaa kytkintä
.. eli pitää pysähtyä ja sitten sammutettuna laittaa vapaalle ;F
28.5.2006 17:12
Kun puhuitte noista ärgeen huipuista. niin aikoinaan kun ärgee on ollut (siis gamma mallisena) eli vuosina 1985-1991/92 niin A1 eli eurotehoista ei edes tiedetty, tulleet joskus -95/96, eli huiput on ilmoitettu sen täyden 18kw mukaan
ja tm taisi vuonna 1987 mitata ärgeelle 147kmh huippunopeuden, eli lähes puolitoistasataa, oli se rg kova peli siis kulkemaan
28.5.2006 20:58
mikäköhän mulla on ongelmana kun veto loppuu jo tasan satasessa,eikä kulje sen enempää..? ja vieläpä edessä on yksi vakiota pienempi ratas. kiihtyy todella hyvin tuohon sataseen mutta sitten vaan meno hyytyy.. toisaalta minulla ei ole katteita mutta ei kai se noin paljoa pitäisi menoa hillitä..
28.5.2006 22:08
Katteitten puute vaikuttaa ihan himona
Testattu on!
29.5.2006 16:30
mutta kyllä mulla viimevuonna meni hyvin 130.. nyt ei sit kuljé mihinkään...
29.5.2006 19:42
nyt on 13 piikkinen edessä ja ilmassa menee 2 vaihetta =))))))) huippuja ei testattu kun ei ole vielä mittaria..
29.5.2006 23:27
saatanan kytkin rupes takertelemaan liikennevaloissa... 3 krt sammutin siihen kun nappas lopun aina niin nopeesti
arvaatte missä asennossa kaasukapula oli loppumatkan
eihän tuo tahtonu mennä mittariin ku 130, prkl pitäs saada tehoja lisää, ei riitä mihinkään
30.5.2006 16:39
Joku sulla paskana jos ei yli 130 kule. Pari päivää sitten 145 km/h jostai cbr 125 ohi vaikka annoin sille 60km/h etumatkaa. Kylläpäs se joskus lapsettaa. Hah.
30.5.2006 18:43
TD kirjoitti:Joku sulla paskana jos ei yli 130 kule. Pari päivää sitten 145 km/h jostai cbr 125 ohi vaikka annoin sille 60km/h etumatkaa. Kylläpäs se joskus lapsettaa. Hah.
niinpä... kaasari on aina niin vitullaan että ei tule mitään. Voi kyllä olla sytkähin perseellään kun joskus putki paukkaa käynnistäessä.
Mutta onko kellään ideoita mikä kytkimessä vois olla vikana; kuuluu sellanen paukauhdus aina koneesta kun kokeilee kytkintä? joku jumissa?
30.5.2006 18:55
sanokaapa miten teillä on noitten sylinteri/mäntä asiat. Itellä on tasan 54.5mm sylinteri ja olen huomannut että nuo männä ovat alhaalta eli helmoista 54.5mm ehkä hivenen alle ja sitten yläpäästä noin 0.4mm kapeampi. nyt tässä aloin miettimään et onkohan tuo sylinteri väljä? kun olisi täs männän osto edessä ja en tiedä pitäisikö porauttaa ja hankkia isompi mäntä vai pitäisikö pysyä tuossa 54.5mm:ssä.