Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
27.4.2013 18:41
pitkä pää ylöspäin niin on oikein (en tiiä ymmärsitkö)
28.4.2013 0:02
viiste mäntään päin.
28.4.2013 12:30
eli viiste ylöspäin ylhäältä katsottuna? jos oikein ymmärsin ;D
28.4.2013 13:11
Viiste pakoaukkoon päin, Eli laipan pitkä sivu ylöspäin niinkö eka sanoki
28.4.2013 13:42
menee hermo tuon vhsb:n kanssa ei tuntuu ettei mee ollenkaan säätöihin. jarruttaessa sammuu koko mopo kun menee niin tukkoon, tulviikohan kohokammio?
E: sisässä on 140pääsuutin ja 30tk. pitää kokeilla kyllä tuolla korolaipalla että pelaako että oisko vika ravessa
28.4.2013 13:52
Joo mie asennin eilen raven ohjeiden mukaan, mutta raven laippa ei halunnut okein mennä kiini, kun viimein sain sen laitettua ja katsoin pakoputkesta niin laippaa ei näkynyt. Kuin taas väärinpäin laippa meni vaivattomasti kiini ja laippa näkyy pakoputken aukosta katsottuna. Mistä tämän mielenkiintoinen ongelma vois johtua?
28.4.2013 14:11
onko löysiä vaijerissa ollenkaan? vai onko ihan yläasennossa kokoaika?
Korolaipalla samahomma. ja sammuu jarruttaessa
E: putsarin kotelossa oli vettä kuivasin ja ei toimi vieläkään kun hetken aina kerrallaan.......... ja sitten käykin laihalla yhtäkkiä :O ihan oma sielunelämänsä on tuolla mopolla
28.4.2013 20:44
Tuota oon itekki miettiny tuon vhsb:n kanssa.
Muuten aika hyvissä säädöissä, ykkösellä röpeltää. Mutta eniten häirihtee tuo, kun esim risteykseen tullessa lyö kytkimen pohjaan niin meinaa sammua. Sit saa pumpata niin saatanasti, ja risteyksestä lähtiessä antaa kunnon kaasut, että vetää
Koittanu säätää suuntaan jos toiseen, en ymmärrä minäkään. 138 ps. k55 neula
28.4.2013 21:04
Mistäs ihmiset on ostanut suuttimia, neuloja yms. hilppeitä tuohon Dellorton 34vhsb:hen?
28.4.2013 21:33
moposportilta.
Vähän sekava sivusto, mutta tavarat tulee todella nopeasti.
28.4.2013 21:38
hyvän vitutuksen sain päälle tänään jos en muuta...... ihan uskomatonta oli välillä... välillä ei ollu tyhjäkäyntiä ollenkaan ja välillä oli 5000rpm ja sitten aluksi kävi paksulla ja yhtäkkiä kävikin laihalla ja sammu ja kun käynisti niin kävikin paksulla. jarruttaessa tuntuu niinku kone hukkus bensaan o.O helvetillinen kaasun pumppaaminen että pysyy käynnissä.... pitää kaasari putsailla siltävaralta jos sitä vettä on päässy sinne pisaroitumaan. samalla suuttimella saattaa käyä laihalla tai rikkaalla joka minusta kuulostaa hieman oudolta. voisko olla häikkää kohon kanssa?
28.4.2013 21:47
Ei se mulla laihalle mee, vaikka tuota samaa 'hukkumista' tekeekin.
Onhan sulla kaasari koneen myötäsesti ''suorassa''. EI toimi juuri ollenkaan, jos on vähänkään vinossa.
Mut joku vois kertoo tuohon edellä mainittuun hukkumis juttuun neuvoja.
29.4.2013 15:48
Jazzeish kirjoitti:Mistäs ihmiset on ostanut suuttimia, neuloja yms. hilppeitä tuohon Dellorton 34vhsb:hen?
easypartsilta kannattaa tilata suuttimia
http://www.easyparts.nl/showarticles/0- ... mm%29.html
29.4.2013 16:48
-unknown tarkotatko sivuttais suunnassa vai etu/takakenoa? jos sivuttain tarkoitat niin oon kyllä yrittäny kattoa että se ois vinossa muttakun vaikuttaa olevan suorassa, toisaalta pyörää kallistamalla saa vaikutusta tähän asiaan, pitää koittaa saada se kunnolla suoraan!
E: käänsin kaasaria mutta vaikutus ei oikeastaan ollut kun siihen että paikoillaan kierrättäessä toimii. ajaessa ihan samallainen kun ennenkin
30.4.2013 17:52
Tota noin, mitä kannattais kaasaris säätää kun matalilta kierroksiltä lyö kaasun pohjaan niin röpöttää ensin vaan ennenkö rupeaa ottamaan kunnolla kierroksia.