Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
23.11.2012 13:23
Itellä tötsä irti ja giannellin(uusi malli) putki, kesällä 270 aika passeli ja nyt kylmemmillä keleillä 290 mutta se on hitusen pieni
23.11.2012 13:25
iteekki tilaamassa wössneriltä mäntää, onko hinta-laatu kohallaan kun hintaa on110 dollaria ? ja tuleeko tappi+renkaat mukaan,ei näy kuvassa ja englanti ei mikään loistava oo
kokoa 58.50 oon tilaamassa
23.11.2012 15:18
Jos siinä lukee että piston kit, niin sillon se tarkottaa mäntäsarjaa, eli mukana tulee itse mäntä, renkaat, sokat ja tappi. Kannattaa uusi yläpäännneulalaakeri samalla, kun männän vaihdat.
23.11.2012 16:34
piilorasva2 kirjoitti:-Masi kirjoitti:Molemmat pytyt 58,65 koossa
Wössneriltä uusi mäntä? Se valmistaa 61mm asti mäntiä detsoniin
Kärsiikö vaan enää porata nuon isooksi?
23.11.2012 20:39
no ei kai se sylinteriputki riitä 61mm asti...
mutta sellasta kysyttävää ois, miten saan etupumpun irti vanteesta ? toinen on jo, vasen vielä kiinni.
23.11.2012 21:55
No akselin toinen pää on sellasella lätkällä kiinni, jossa on 4 mutteria ja sen toisen pään saa irti ihan vaan niinku minkä tahansa pultin kunhan ottaa tuon aiemmin mainitun ensin pois..
24.11.2012 16:05
Mm m, eli uutta pyttyä...
24.11.2012 16:12
laitappa tänne kuvaa niistä sylintereiden putkista.
25.11.2012 1:21
Itse poraan pyttyä niin kauan kun sitä kykenee porata
hajoaa sitten kun on hajotakseen , ja wössnerin mäntä on todellaki 110dollarin arvoinen !
26.11.2012 23:07
Kuinka porukka on nuota pyttyjä korottanu onko siitä oikee mitää hyötyä?
26.11.2012 23:13
joku tyyppi myy tuolla tallin puolella niitä koroja, sieltä ainaki sellasen löyät, oisko hinta ollu 15e ?
26.11.2012 23:48
Minuakin kiinnostas tietää, että onko siitä hirveemmin hyötyä?
27.11.2012 0:33
Morjesta mulla on tollane yamaha dt RE 04 jonka ostin muutaama päivä sitten , samana päivänä kun ostin rupes kone yhtääkkiä täryyttämään kun olin ajanut about 30-40km sammutin moottorin ja käynnistin hetken kuluttua uudellleen ja täryyttäminen lakkasi, nyt taas tänään lähdin kiihdyttämään vauhtia oli ehkä about 80-100 nii täryyttäminen alko sammutin ja hetkenpäästä käynnistin ja lakkasi illalla se teki sen vielä kerran kun kiihdytin 0 - about 100 niin alko täryyttämään ja se täryytti aika lujaa tyhjäkäynnilläkin ja sammutin ja taas lakkasi , sillonkun se alkaa tärisemään niin pysähtyy ja kierrättää nii koko piikki tärisee nyt alkaa heräämään kysymys mikä vialla? haluan vastauksen ennenkun hajoaa koko paska. Kone remppa tehty 5000km sitten.
edellisen omistajan toimesta.
27.11.2012 1:23
Alotappa ihan niinkin simppelillä jutulla ku koneen kiinnikkeiden läpikäynti ja kiristys.
Tuo pytyn nosto varmaan tuo jottain marginaalista tehonlisää, JOS aukkojen ja männän väliin jää porras, vähentää pyörteilyä joka tuo lisää woimaa, ottakaa putki irti ja katsokaa näkyykö männänkylkeä akk. Jos näkyy niin sitten vaan tarvetta vastaava koropala pytyn alle, btw. pytyn korotus muuten kasvattaa pakoaukon ajoitusta joka ainakin teoriassa tuo lisää puhtia.
27.11.2012 1:48
tässsä mietin että miten se kone voi lakata tärisemisestä kun koneen sammuttaa hetkeksi , ja ei tärise vasta kun on ajanu hetken aikaa about 10-20km ja antanu saapasta. että tuskin koneen kiristys vaikuttaa tuohon ?