Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
10.12.2012 13:35
LaNaGGi kirjoitti:miten crm ja cr eroo toisistaan? että jos ostan crm:n rungon niin kuinka helposti cr:n osat menee siihen kiinni? moottori, katteet, tankki, yms. Ja vielä, jos ostankin 250cc cr:n niin meneekö sen osat crm:ään kiinni?
kiitos jo etukätee jos joku osaa auttaa
Eikös nää eroo vaan sillä että tässä on valopuola ja kilvet + muut ''turhat'' härpäkkeet mitä tarttee että saa kilpiin, mutta en usko että puolikkaan osat menis kiinni, mutta eipä se iso homma oo modata
13.12.2012 18:23
CR 125 kone on täysin erilainen vrt. CRM koneeseen. Kiinnikkeet saat taiteilla uusiksi ja tietty ketjulinjan ym. Sähköt tietenkin pitää ottaa CR:stä. Muutenkaan pyörissä ei ole juuri mitään samaa. Mikään ,mahdoton homma ei kuitenkaan liene laittaa CR:n konetta CRM runkoon.
18.12.2012 12:07
Jaa mää oon saanu kavereilta sitten ihan väärää tietoa
20.12.2012 0:49
L_rppa kirjoitti:CR 125 kone on täysin erilainen vrt. CRM koneeseen. Kiinnikkeet saat taiteilla uusiksi ja tietty ketjulinjan ym. Sähköt tietenkin pitää ottaa CR:stä. Muutenkaan pyörissä ei ole juuri mitään samaa. Mikään ,mahdoton homma ei kuitenkaan liene laittaa CR:n konetta CRM runkoon.
Muistaakseni ei tarvi kuin lisätä yks tuki koneelle jos laittaa cr koneen crm runkoon. Tämmöseen lopputulokseen tulin vuosia sitten, ruotsalaisesta foorumista sain nämä tiedot. Kyseessä on tietysti 125 cr kone teräsrunkoisesta pyörästä eli 96 vanhemmat?? En tiedä jos 250 menee. Tosin ei ole vaikeeta tehdä uudet kiinnikkeet teräsrunkoiseen pyörään jos vaan osaa hitsata. Svingin kiinnitys koneeseen voi olla vaikeempi.
6.1.2013 22:18
Heips kukkuu kaikki
Osaako joku sanoa että onko crm:mässä sama kone kun honda mtx:sässä?
12.1.2013 0:58
Tervehdys veljet ja miksei siskotkin!
Ois tuossa hondan näsäriä tallissa odottelemassa, kone remontoituna ja muutenkin kunnossa, mutta nyt tekis mieli vähä projektaarata crmmää kun siihen kone olis jo valmiina.
Jotenka pidemmittä puheitta, oisko kellään myytävänä kilvellistä crm aihiota. Konetta ei tarvii välttämättä mukana olla, eikä vanteitakaan, mieluiten etu pumput, runko itse apurunkoineen ja takahaarukka ja muutenkin jarruineen päivineen olis hakusessa. Sähköistä itse en ole varma että käykö suoraan näsäristä cermiin, joten nekin voisi olla mukana jos eivät käy. Elikkä koneetonta ja vanteetonta aihoita voisin tarvita, tietenkin tarjonnasta ja hinnasta riippuen koko pyöränkin voisin vastaan ottaa, budjetti vain ei kovin suurehko ole.
Jos jollain kyseistä peliä on, voi pistää yksityisviestiä minulle ja sitten neuvotellaan asiasta tarkemmin!
13.1.2013 0:06
VinskiMo kirjoitti:Heips kukkuu kaikki
Osaako joku sanoa että onko crm:mässä sama kone kun honda mtx:sässä?
Ei ole.
9.2.2013 17:12
Minkä kokoisia suuttimia olette käyttäneet tyhjällä putkella ja se imukaulan kuristin pois otettuna? Toimiiko tuorevoitelu luotettavasti vai kannattaako ottaa pois?
1.3.2013 18:30
Juuh, täällä on uusi crm omistaja! Kuvia tullooo galleriaa (:
2.3.2013 16:49
Ehjää CRM mittarinvaijeria jos keltään löytyisi niin täällä olisi ostaja!
4.3.2013 0:53
Mikä lie, kun CRM lähti käyntiin normaalisti ja ajoin n.1,5 km. Oli pari tuntia paikallaan, sitten, kun käynnistin normaalisti ja annoin lämmetä jonkun aikaa, niin sitten sammui, eikä lähtenyt enää käyntiin.
On bensaa.
4.3.2013 1:19
Bensahana?
20.3.2013 22:15
Mistäs tuohon sais imukaulan? Käykö nsr:n imukaula? Minkä kokoisia suuttimia olette käyttäneet tyhjällä vakioputkella?
5.4.2013 0:42
Ei käy nsr imukaula. crm:ssä imukaula taittuu sivulle kun näsäris taas menee suoraan.
15.4.2013 20:32
Mistähän siihen sen imukaulan sitte sais?