Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
5.6.2012 23:28
No mä en oikein osaa sanoa muutakun, että k&n on kehuttu hyväksi ja sivuillaan sanovat et filsut on parempia ku alkuperäiset ja hilfo taas sanoo olevansa orkkis laatua ja ei niitäkään haukuttu ole, mutta kummastakaan en ole kuullut et sen käytön takia ois kone hajonnu, eli ehdottasin et jos ostaiski yhen molempia ja jos ei huomaa koneen toiminnassa eroa jatkaa halvemmalla.
6.6.2012 2:11
Mul oli tollane hiflo suodatin wr:ssä nii suodatinta vaihtaes huomasin että paskaa oli joka paikas ettei se kovi hyvi vissii pidä likoja itessää
paritonnia ajoin sil suodattimel
6.6.2012 14:31
No ehkä sitä voi tollaseen K&N:ään panostaa, kun stormilta aina saa alennustakin
6.6.2012 23:43
Onko nää tosiaa näin lahnoja, että ei meinaa satasen vauhtiin päästä?
80 paikkeilla tyssää kiihtyvyys seinään, eikä jaksa oikeen mennä mihkään enään. Johtuuko säädöistä, jotka on perseellään vai onko tosiaan noin laiska?
7.6.2012 0:34
Jos sinulla on käyttäjän nieminenn entinen pyörä suosittelen säätämään kaasaria. Oma pyöräni ainakin samalla moottorilla kiihtyy siihen 100km/h asti siinä noin 13 sekunnissa, mutta sitten sen jälkeen kyllä rauhoittuu. Jos pyörä siis hyytyy jo 80 kohdalla niin vikaa on säädöissä. Nieminenn:hän taisi myynti-ilmoituksessa mainitakkin, että pyörä ei ola parhaissa mahdollisissa säädöissä kaasarin suhteen.
Jarrujen tehottomuutta kun vaöottelit niin suosittelen jarruletkujen kunnon tarkistuksen/vaihdon (uskoakseni letkut tulisi vaihtaa tietyin väliajoin. Jos näin ei tehdä niin letkut voivat alkaa "joustaa", milloin jarruteho kärsii. Mutta ensialkuun vaihda jarrunesteet.
7.6.2012 6:03
Ja jos letkun vaihtoon ryhtyy, niin samantien teräspunokset vaikka maksavatkin enemmän niin parantavat tuntumaa, ja lompsa kiittää kun ei tartte vaihdella parin vuoden välein kuten muovisia.
E: Ja kyllä satasta pitäs tuulettomalla kelillä päästä melko kevyesti kaikilla 11kw pyörillä eli jotain häikkää on.
7.6.2012 11:31
Jepjep, täytyy alkaa säätelemään sitte. Tossa taitaa säädöt kusta koko kierrosalueella, koska tyhjäkäynnillekkin laskee silleen "leijuen" ja röpöttää ylhäällä..
7.6.2012 11:42
ittel kyll meni tuulettomalla kelillä tasasella se 95 iha helposti mut sit se pysähty ku seinään. sit ku tuli vähä alamäkee nii meni sen 100 mut heti ku tuli tasanen taas nii laski sinne 95-100km/h
E: parhaimmillaan oon saannu 115km/h mittariin motarilla mut se oli semmosta huudattamista 5 vaihteella ennenkun vaihdoin 6 vaihteelle
7.6.2012 18:14
Rajis- kirjoitti:Jepjep, täytyy alkaa säätelemään sitte. Tossa taitaa säädöt kusta koko kierrosalueella, koska tyhjäkäynnillekkin laskee silleen "leijuen" ja röpöttää ylhäällä..
Sitten kun avaat kaasarin nii kerro mitkä suuttimet siellä on kiinni. Ja onks sulla vieläki sillain et se on se ilmanputsarin kotelo irti vai pistikö nieminennn sen takaisin?
7.6.2012 19:28
juu mä pistin sen takas kyll ja sen jälkee ku pistin sen nii sillo käynnistyy huonommin ja pätkii ennen rajotinta kun se kansi oli irti nii käynnistyy helpommin ja ei pätki yhtää ja ei se jolta mä ostin sen sanonu mitää et olis vaihtanu suutinta.
7.6.2012 22:10
Oliko se tyyppi jolta sä ton ostit eka omistaja? Vähän kyllä kuulostas siltä että käy tosi rikkaalla meinaan mulla oli melko samat oireet sillon kun oli liian iso suutin. Huiput ~100km/h, heitti liekkiä putkesta eikä oikeen toiminut kunnolla.
7.6.2012 23:20
Juu se oli eka omistaja. Ja ei toi mulla kyllä mitää liekkiä tullu putkesta
8.6.2012 15:02
Evoluxione kirjoitti:Oliko se tyyppi jolta sä ton ostit eka omistaja? Vähän kyllä kuulostas siltä että käy tosi rikkaalla meinaan mulla oli melko samat oireet sillon kun oli liian iso suutin. Huiput ~100km/h, heitti liekkiä putkesta eikä oikeen toiminut kunnolla.
Tossa on kaasarin säädöt perseellään, käy tosiaan rikkaalla(tulppakin ihan musta). Säädän ite sen tässä jossain vaiheessa, tai sitten vien tutun pajalle säädettäväks. Minkä kokonen suutin sulla evoluxione muuten on?
8.6.2012 15:51
Kyllä sen ekan omistajan on ollu pakko tehä tolle jotain muuta ku änkkä ja se kansi jos käy kannen kanssa rikkaalla. Eihän siin oo mitää järkee et käy rikkaalla kun on änkkä vaihettu ?
8.6.2012 16:17
Jospa se on ottanu kannen pois ku on luullu saavansa sillä jotai ylimääräsii tehoi ja joutunu sitten laittaa isompaa suutinta