7.8.2009 17:40
samuli91 kirjoitti:Noni eli selvitin kaverin ja myyjänki kans että Dellorton 5mm kannalla olevat suuttimet käy kymcon vakiokassuun! Vakiona tuos on 106 suutin siis ja vaihdoin nyt 110 ja toimii paremmin. 115 ois viel aikomuksena heittää kii. Vähän tiukemmin saa vääntää suuttimen paikoille mutta pelaa hyvin ja bensansaanti paranee
On muuten aika hämärä viritelmä toi kymcon vakio kaasari Esim neulan asentoa ei voi säätää ollenkaan.
7.8.2009 19:34
4tte kirjoitti:samuli91 kirjoitti:Noni eli selvitin kaverin ja myyjänki kans että Dellorton 5mm kannalla olevat suuttimet käy kymcon vakiokassuun! Vakiona tuos on 106 suutin siis ja vaihdoin nyt 110 ja toimii paremmin. 115 ois viel aikomuksena heittää kii. Vähän tiukemmin saa vääntää suuttimen paikoille mutta pelaa hyvin ja bensansaanti paranee
On muuten aika hämärä viritelmä toi kymcon vakio kaasari Esim neulan asentoa ei voi säätää ollenkaan.
Onko tässä ja cbr:ssä samat kaasarit? että kävisköhän noi suuttimet myös sepon kaasariin.
7.8.2009 20:04
Kievari kirjoitti:Nyt alko vaihteisto jotain omiaan palloilemaan... Rullailin liikennevaloihin ja etsin ykköstä, neloselta räpsyttelin sit siis alaspäin ja jäi kolmoselle jumiin eikä millään vaihtunut, sitten onneks oli punaset aika pitkät niin ränkkäsin vaan edestakas pari kertaa ja työntelin pyörää ja sitten vasta meni ykköselle. Olis melko persiistä jos jäis liikennevaloihin ensimmäisenä ja vihreet vaihtuis. Onneks sentään toimii että ei jää kokonaan jumiin. Ei tollasista pikkuominaisuuksista kuulu suuttua kun kuitenkin on mukava ajella korttelirallia Meikäläisen kymco maksoi 3100, 09 malli ja ei yhtään ajettu
8.8.2009 9:55
9.8.2009 15:48
Luxxxa kirjoitti:Kievari kirjoitti:Nyt alko vaihteisto jotain omiaan palloilemaan... Rullailin liikennevaloihin ja etsin ykköstä, neloselta räpsyttelin sit siis alaspäin ja jäi kolmoselle jumiin eikä millään vaihtunut, sitten onneks oli punaset aika pitkät niin ränkkäsin vaan edestakas pari kertaa ja työntelin pyörää ja sitten vasta meni ykköselle. Olis melko persiistä jos jäis liikennevaloihin ensimmäisenä ja vihreet vaihtuis. Onneks sentään toimii että ei jää kokonaan jumiin. Ei tollasista pikkuominaisuuksista kuulu suuttua kun kuitenkin on mukava ajella korttelirallia Meikäläisen kymco maksoi 3100, 09 malli ja ei yhtään ajettu
oikealla puolella siinä koneen päällä on se kytkin vaijeri niin kiristäkää sitä sieltä niin toimii. ainakin mulla oli sama vika ja sitten se toimi.
9.8.2009 21:34
9.8.2009 23:39
ntjt kirjoitti:nyt kun on porukalle tullu kilometrejä yhteensä sellane -100k niin eiköhän voi todeta että kymco on laatukamaa
10.8.2009 0:21
samuli91 kirjoitti:Ja nuo vaijerien katkeemiset kuuluu asiaan
11.8.2009 15:09
samuli91 kirjoitti:ntjt kirjoitti:nyt kun on porukalle tullu kilometrejä yhteensä sellane -100k niin eiköhän voi todeta että kymco on laatukamaa
Kyllä vain Ja nuo vaijerien katkeemiset yms PIKKUviat kuuluu asiaan ja niitä ny sattuu tuplasti kalliimmissakin piireissä
13.8.2009 20:05
13.8.2009 23:59
14.8.2009 12:22
16.8.2009 3:32
ÖsQ kirjoitti:joo en tajua voitin kaverkn cbr vaikka sillä oli tyhjä änkkä. nytte ku sillä on leo vince kiinni nii voitan edeleen 0>90 ja sitte se menee ohi ja sit ku vauhti menee 110 nii ei saa enää eroa???
16.8.2009 13:46
Dayttoona kirjoitti:ÖsQ kirjoitti:joo en tajua voitin kaverkn cbr vaikka sillä oli tyhjä änkkä. nytte ku sillä on leo vince kiinni nii voitan edeleen 0>90 ja sitte se menee ohi ja sit ku vauhti menee 110 nii ei saa enää eroa???
Leovince piikkiseen...
23.8.2009 17:26