13.2.2013 20:11
13.2.2013 22:06
13.2.2013 22:14
13.2.2013 22:48
ilm4rii kirjoitti:nyt kaivataan kipeästi neuvoja! elikkä jammu oli päivänpari pihalla ja sitten menin käynnistämään, niin lähti mutta sitten sammui vähän ajan päästä kun kävi tyhjäkäynnillä. Pari kertaa sen jälkeen starttailin ja lähti käyntiin (5-10s) ja sammu. nyt ei enää lähe.
Ollut lämpimässä tallissa sulamassa, kipinä tulee, virrat menee normaalisti päälle,pensaa on.. Oiskohan sähkö vika tai sitte polttoainesuodatin tms?
14.2.2013 0:30
Kolmetoista kirjoitti: ja keulittu varmaan kun lippakin hajalla
Alexir kirjoitti:Toki saattaa olla että keulittu, mutta onko sillä niin väliä jos huollettu...?
monkiman11 kirjoitti:Paljon uusi takanakki maksaa? Tuossahan on arrowin änkkä niin tarvitseeko siihen hankkia se surullisenkuuluisa "potikka" tai Powercommanderi??
14.2.2013 1:03
14.2.2013 1:14
Kolmetoista kirjoitti:Hyvä pyörä muuten mutta tuon huippunopeuden takia mulla ainakin vaihtuu vähän tehokkaampi peli alle enskesäksi, kaks kaveria tällä veti viimekesänä ylämäkeen kaasu pohjassa jotain 90 mittariin eikä miittireissuilla meinaa pysyä kavereiden perässä. Tietenkin jos on pienempiä kuskeja niin saattaa kulkeakkin iha hyvin, mä en tällä päässy kun max 117 mittariin eli oikeaa nopeutta 110?
14.2.2013 1:43
14.2.2013 21:55
Pattes798 kirjoitti:Ihan pakko sanoa, mutta ei ole olemassa Yamahan WR 2-tahtista kisapyörää ellei sitten haeta jotain 80-90-luvun laitteita...
15.2.2013 12:28
15.2.2013 14:12
Kolmetoista kirjoitti:Ihan niin lujaa mentiin miittiin kun WR:llä pääsi, mukana oli kaasari-CBR, ruisku-CBR ja Derbi GPR125. Ei mitään toivoa pysyä perässä satasen rajotuksella missä nuo menee ihan reipasta nopeutta. Enemmänkin kysyisin miten ne 2T kuskit siellä ajelee? Kutosella piikin alla 80km/h pienemmän bensankulutuksen toivossa? Ei ne näköjään osaa ottaa kaikkea vehkeistä irti vai onko kaikki A1 tehoissa?
15.2.2013 14:27
Konkolaa kirjoitti:ei oo siitä kiinni etteikö ottais kaikkee irti vaan siitä ettei haluu huudattaa motarilla ihan vaa koneen kestävyyden takia ite ainki ajelen motarilla 80kmh, tossa joku sano että näyttää missä vaan takavaloja ni voin lähtee kattomaa D
heikkidaaa kirjoitti:tietääks joku että minkä takia multa lähtee takarenkaalta vaan 14hp vaikka on powercommander ja arrowi? ainaki muilta se sen 15-17 hp kuulemma noilla seteillä lähtee...
15.2.2013 16:15
Alexir kirjoitti:2t joutu ajamaan ~80km/h, elikkäs jää jälkeen )
15.2.2013 17:24
Alexir kirjoitti:Kolmetoista kirjoitti:Hyvä pyörä muuten mutta tuon huippunopeuden takia mulla ainakin vaihtuu vähän tehokkaampi peli alle enskesäksi, kaks kaveria tällä veti viimekesänä ylämäkeen kaasu pohjassa jotain 90 mittariin eikä miittireissuilla meinaa pysyä kavereiden perässä. Tietenkin jos on pienempiä kuskeja niin saattaa kulkeakkin iha hyvin, mä en tällä päässy kun max 117 mittariin eli oikeaa nopeutta 110?
Et oo sanonu että haittaa olisi, mutta sellasen kuvan sain !
Ei se väärin oo...
110 oikeeta luulis ehkä vähän enemmän kulkevan itse sain 117@GPS motarilla!
95kg/188cm eli aika reilun kokone kuski oon kanssa
Mitä vauhtii te oikee vedätte miitteihin xD meilläpäin pärjätää weeroilla enemmän ku hyvin, 2tahti kuskit kattelee takavaloja niin motarilla ku muuallakin
15.2.2013 18:07
jake--- kirjoitti:Järkevällä ratastuksella ei kyllä tarvi 80km/h körryytellä 2t:llä.