Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
8.5.2015 22:51
Mulla on ilmennyt ruisku ceparissa pari kertaa semmoinen ongelma, että ajon jälkeen pysähtyessä pyörä sammuu itsestään kevyesti poksahtaen. Onko syytä pelätä vakavampaa /alkavaa vikaa, vai onko kyseessä harmiton ominaisuus?
11.5.2015 12:12
Seokset varmaan menee keturalleen ja siksi tekee tuota, jollei sitten tulppa ole huono.. Ootko millon viimeeksi ilmanputsaria katsonu?
11.5.2015 19:48
Enpä oo putsariin katellu ,minkä näköinen sen pitäisi olla?
Haittaneeko tuo jos parituhatta km ajelen väärillä seoksilla? Ajattelin vaihdatuttaa putsarin venttiilien säädön yhteydessä?
(Ps. Paljon venojen säätö maksaa liikkeessä?)
12.5.2015 6:45
Allekirjoittaneella on ollu venat + öljy + kausihuolto sen 100€, yzf:llä.
17.5.2015 11:47
[img
[/img]
Minkälaisesta seoksesta tuon värinen tulppa kertoo? Näyttäis niin kuin mustan kerroksen päälle olisi tullut hieman vaaleaa väriä joissakin kohdin tulppaa.
Kulkupuoli on vähän heikko cbr:ssäni, onkohan seokset huonot, menee istuma-asenossa tyynellä noin 105 oikeaa nopeutta, ja vastatuuulella ei välttämättä meinaa päästä edes mittari sataseen?
20.5.2015 18:15
vastatuuleen ajaessa sateella, joutuu käyttämääm nelosvaihdetta, kaasupohjassa kierrokset pysyy siinä 10 500- 11 000 suorallakin.
Onkos tämä normaalia, muutenkin ei oikein meinaa kulkea tuo cbr, mikå voisi mahdollisesti aiheuttaa matalan huippunopeuden?
20.5.2015 23:42
Vaalea tulppa tarkoittaa laihalla käymistä ja musta rikkaalla käymistä.
Onko aina ollut tommonen vai alkoiko pikkuhiljaa/yhtäkkiä?
21.5.2015 8:08
Tulpassa on ikäänkuin vaaleaa mustan kerroksen päällä.
Pikkuhiljaa on "vika" tullu, mutta saattaa olla että tuntuu vain hitaalta.
21.5.2015 10:07
Ettei ottais ilmaa jostain vähän liikaa tai suuttimessa jotain ylimääräistä(jos siis kaasari), koska laihalla käy.
21.5.2015 11:08
Ruiskumallia on pyörä. En tiiä liittyykö asiaan, mutta joskus harvoin ajon jälkeen jää tyhjäkäynti jää noin kolmeentuhanteen kierrokseen mutta laskee muutaman sekunnin kuluttua normaali kierroksille.
21.5.2015 14:49
Asiasta kolmanteen.
Meneekö kaasari ceparin(04-06) kokoputkisto ruisku cepariin(07-10)? EN tarkoita niitä ihan uusimpia ruiskusepareja.
Kaverilla ois myynnissä joku devil magnum putkisto 70€
Änkän alku osa on pahasti rutussa, saiskohan jollakin pellin palalla peitettyä?
21.5.2015 22:19
Liittyy asiaan tuo tyhjäkäynnin hidas laskeminen. Ettei vetäisi ilmaa jostain välistä?
22.5.2015 13:30
Jaa-a, miten ilmavuoto on helpoin etsiä? yleensä toimii normaalisti, joskus harvoin jää tyhjäkäynti korkealle, eikö sen tyhjäkäynnin pitäisi jäädä aina leijjumaan jos vetäisi ilmaa jostakin?
Nyt sain kunnolla kokeiltua huiput, suoran kumpaakin suuntaan tyynellä mittarin mukaan 105-110 eli oikeaa nopeutta noin 100~105 (Huom! nopeudet siis normaali ajoasennossa, EI kyyryssä)
(ps. Kyseessä on ruiskumallin cbr)
22.5.2015 17:29
Ei välttämättä leijaile kokoaikaa jos vaan pieni vuoto. Pärrä käyntiin ja lämpipäksi. Sitten ruiskuttelet kaikkiin mahdollisiin vuoto paikkoihin käynnistys sprayta.
25.5.2015 23:55
Pitääpä kokeilla.
Mikä on halvin mahdollinen äänenvaimennin vakio käyrästöön tai halvin mahdollinen kokoputkisto ceebeeärrään?
uskaltaako nuita ebayn 150€ kokoputkistoja käyttää?