30.5.2012 18:24
30.5.2012 20:03
31.5.2012 15:41
31.5.2012 16:00
31.5.2012 16:13
mikkets kirjoitti:Se kytkinkopassa oleva keskimmäinen muovikorkki auki sillä kytkimen säätötyökalun väärällä päällä, sitten napsautat sillä säätötyökalulla sen muistaakseni 8mm ruuvin auki, ei siis auki asti vaan löysäät aavistuksen, sitten kiristät kuusiokololla sen keskellä olevan säätötapin, painotan että se keskitapin säätö tulee tehdä sormimomentilla eli ei mitään rannemomentilla hampaat irveessä ! Nimim. yhden kytkimen käpälän liialla kiristämisellä hajoittanut Sen jälkeen käännä 1/4 kierrosta auki sitä samaista säätöruuvia ja pidä sitä siinä asennossa samalla kun kiristät kytkimensäätötyökalulla sen kiristysmutterin. Ja sitten vaan muovikorkki kiinni ja kovaa ajoa
31.5.2012 16:38
31.5.2012 21:39
mikkets kirjoitti:
1.6.2012 15:59
1.6.2012 21:17
1.6.2012 21:41
mikkets kirjoitti:Eikai vaan oo painelaakeri menossa? Paljos sulla on ölppää koneessa?
1.6.2012 21:45
1.6.2012 21:48
mikkets kirjoitti:Joo no nuo oireet kuitenkin viittaisi kytkimen laakeroinnin häikkään tai sitten vaan levyt loppu
1.6.2012 21:58
1.6.2012 22:38
2.6.2012 11:08