Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
29.4.2012 16:04
Tinöö_ kirjoitti:Jep, niillä kannattaa alottaa. Itellä pääsuutin 140, koska edellinen omistaja oli leikelly noita imuputkia.
Mistäköhän sais uudet TT-imuputket? MP-Racingiltä en lähde tilaamaan.
Purkupyöristä vois löytyä
29.4.2012 21:28
Onko noissa uudemmissa, sp525 mitoissa penkin alla minkäänlaista säilytystilaa?
30.4.2012 9:49
Onko kellään kokemusta 12/43 väleistä, että pystyykö niillä ajamaan?
30.4.2012 12:34
Itselläni on kyseiset 12/43 välit cagiva planetissa pystyy ajaan mutta ei kulje enään kun 140km/h,mutta kiihtyy senkin eestä.
1.5.2012 19:07
Onkos kukaan laittanut Mitoon digitaalista lämpömittaria? Jos on, niin millainen?
Samaan aiheeseen liittyen, että mistä saisi uuden lämpömittarin anturin?
Kun oman Miton lämpömittari ei pelitä ja jotain ratkaisua siihen pitäisi keksiä..
2.5.2012 21:54
Tuohon startti asiaan liittyen että tietääkö kukaan saako mistään varaosia starttiin tai tuon startin mallia kun ei itse jaksa avata vielä ja pitäisi omaan starttiin uusi ankkuri saada?? Muistaakseni netissä myydään derbi gpr50 starttia mitoon että en tiedä onko sama vempele
3.5.2012 22:02
Kysy MP-Racingiltä. Muistaakseni ankkuria ei erikseen saa.
5.5.2012 12:25
Mitä mieltä?
http://www.nettimoto.com/cagiva/mito/1307567 Kannattaisko hakea pois, 30tkm ajettu niin vähän mietityttää.. toisaalta sylkkä ja mäntä juuri vaihdettu. Mites petilaakerit, vaihetaanko ne tossa remontin yhteydessä, en tosiaan ihan varma ole...
5.5.2012 12:56
Juu elikkä alko tuossa kemmu kortin suoritus ja nyt pitäs kevari ostaa. Taka ajatuksena ois rakentaa jonkun laatunen faitteri laitos. Eniten kiinnostais Räsä ta mito. Ajtuksena ois tehhä uusi taka häkki ja kuiduttaa perä, niin onko mitossa irtoava takahäkki?? ei kehtais runkoa käydä silpomaan että saa joskus täysin alkuperäiseksi.
5.5.2012 16:06
derbi80cc kirjoitti:Juu elikkä alko tuossa kemmu kortin suoritus ja nyt pitäs kevari ostaa. Taka ajatuksena ois rakentaa jonkun laatunen faitteri laitos. Eniten kiinnostais Räsä ta mito. Ajtuksena ois tehhä uusi taka häkki ja kuiduttaa perä, niin onko mitossa irtoava takahäkki?? ei kehtais runkoa käydä silpomaan että saa joskus täysin alkuperäiseksi.
On irtoavaa mallia, joten ei tarvitse runkoa silppoa. Itse ainakin olen ollut tähän mennessä tyytyväinen, että valitsin Miton, vaikka montullehan se mieli välissä halajaa.
Noh, onneksi on tuo XR sitä hommaa varten. Mut joo, Mito on varma ja luotettava pärrä, jos on huollettu niinkuin pitääkin. Suosittelen kyl lämpimästi Cagivaa!
5.5.2012 16:35
derbi80cc kirjoitti:Juu elikkä alko tuossa kemmu kortin suoritus ja nyt pitäs kevari ostaa. Taka ajatuksena ois rakentaa jonkun laatunen faitteri laitos. Eniten kiinnostais Räsä ta mito. Ajtuksena ois tehhä uusi taka häkki ja kuiduttaa perä, niin onko mitossa irtoava takahäkki?? ei kehtais runkoa käydä silpomaan että saa joskus täysin alkuperäiseksi.
Jahas toinenki mito faitteri proju tulossa! käy samanlailla ku noilla räsäfighter äijillä
9.5.2012 18:04
Nonii pösö myyty joten pitäis mito käydä hakee pois! Viel pari kysymystä eli onkos näissä yleensä mitään sähkövikoja, mitä kannattaa ottaa huomioon, kun mitoo käy kattomassa (esim. etupumppujen stefat) ja kuin usein näissä on alakerran remppa?
9.5.2012 22:29
sähkövikoja ( etupumppujen stefat )
D jätä ostamatta...
Viimeksi muokannut JMatti päivämäärä 22.5.2012 22:06, muokattu yhteensä 1 kerran
9.5.2012 22:50
Tarkoitin kyllä että onko sähkövikoja tai muuta mitä kannattaa ottaa huomioon esim. etupumppujen stefat. Sori jos kirjotan vähän epäselvästi
9.5.2012 23:26
Kannattaa tietty perusasiat kattoo, lyhyet ja pitkät valot, vilkut, jarruvalot. Koita löytyykö vapaa helposti, laatikossa tuppaa oleen pientä kankeutta, ainakin enemmän ajetuissa.