Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
25.6.2012 21:41
Jaajaa, mulla on ilmanputsari tällä hetkellä nippusiteillä kii, vaikuttaiskohan siihe pätkimiseen? Aion kyllä vaihtaa sen ihan kunnon klemmariin.
Täytyypä kattoo se neula tällä kertaa vähän paremmin, jos sen säätö auttais myös.
Mitkäs välit sulla Teme on, itel täl hetkel 14-48
vakiot? mut tilalle on tulos 15-50. Vois ehkä kulkee paremmin ku alaväännöillähän näillä mennää
25.6.2012 22:44
Mulla oli välitykset 15-50. Mites nuo öljyt, mitä öljyjä te käytätte? Penkin alla lukee vaan että SAE 20W-50, pittääkö olla puolisynteettistä vai täyssynteettistä ja tarviiko olla kytkinlisäaineet vai pärjääkö ilman? Ja vissiin 10W-40 käy kans?
Ja paljoko keulaan menee öljyä? 435ml? Ja stefojen koko on 41x53x9?
26.6.2012 0:28
4t mp-öljyä laitat (ja pitää olla kytkin lisäaineet), ja puolisynteettinen käy hyvin.
30.6.2012 21:44
Mistäköhä sais uuden etusivu katteen derbiin halvalla? easypartsilla oli mutta maksas 100e, ja purkuosissakaa ei ollut. Pitäskö sitte yrittää modata niitä hondan crf katteita tähä? onko joillain kokemusta?
1.7.2012 22:21
Muutama kysymys tässä. Eli olen lukenut, että kyseiseen detsiin saisi motonetistä simonssin yleismallin äänenvaimentimen, kysyn siis: mikä noista kaikista simonsin vaimentimista sopisi juuri derbiin ja miten se kiinnitetään?
Käykö castrolin perus 10-40w mootoriöljy tähän peliin?
2.7.2012 11:20
En oo varma, että meneekö mikään niistä suoraan, varmaan pitää jotain soviteholkkia tehä. Kiinnitys varmaan vaan klemmarilla putkeen ja vaikka reikälevyllä siihen änkän alkuperäiseen kiinnityskohtaan.
Ne Simonsin vaimentimet on mun mielestä aika rumia, osta mieluummin vaikka Hatamoto tai Bilteman slipari.
2.7.2012 21:30
«AnÐiS» kirjoitti:En oo varma, että meneekö mikään niistä suoraan, varmaan pitää jotain soviteholkkia tehä. Kiinnitys varmaan vaan klemmarilla putkeen ja vaikka reikälevyllä siihen änkän alkuperäiseen kiinnityskohtaan.
Ne Simonsin vaimentimet on mun mielestä aika rumia, osta mieluummin vaikka Hatamoto tai Bilteman slipari.
Joo iha sama minkä pörisijän siihen saan, kunhan saan jonku tarpeeksi kovaäänisen, ongelmana tosiaan se, että änkkä pitäisi saada sovitettua alkuperäiseen putkeen ja en ole kovinkaan ekspertti noissa hommissa. Jostain jos jonkin ohje kuvan/tekstin löytäisin (tietopankki ei auttanut.) niin kyllä tuo biltemankin slipari ihan hyvin sopisi minulle.
3.7.2012 11:54
Itel kans vähän sama juttu, noi vakioäänet on erittäin "äänekkäät"
Ton Hatamoton taitaa saada suht helposti paikalleen ton sovitelaipan kanssa
http://www.motomaster.fi/kauppa//produc ... php?p=3425 Pitäis varmaan mittailla ton Derbin putken paksuutta, nii näkis että kui helppo se ois modaa siihen.
Tai sitten tuohon mukana tulevaan laippaan hitsais sopivan kokosen putkenpätkän.
http://www.motomaster.fi/kauppa//produc ... php?p=2123
4.7.2012 10:13
Kattokaas mun ilmotukset, siellä on tosi komee änkkä mikä varmasti menee suoraan kiinni derbiin
4.7.2012 21:20
Alustavia säätöjä 30mm Mikunille?
6.7.2012 11:40
Tiedoksi kaikille derbisteille että paiolin 41mm liukuputkilla varustettuun keulaan menee 41x53x10 koolla olevat hussen stefat
Maksaa alkuperäisosana 20e/puoli tai tarvikkeena 12e sarja.
Ei tarvi tilata maahantuojalta pölysuojien kanssa +60e/puoli
Edit: Myös suzukilla on näiden kanssa identtisiä stefoja 12e/kpl
Viimeksi muokannut Atzku päivämäärä 8.7.2012 1:22, muokattu yhteensä 1 kerran
6.7.2012 16:57
Hyvä tietää, jos vaikka noi Paiolit sattuis paukkumaan
6.7.2012 19:50
Ei sen tarvii olla edes hussen stefa.. Kuhan on mitat ylhäällä kun menee tiskiltä pyytää, löytyy myös pölysuojat kun mallin ottaa mukaan =)
6.7.2012 23:33
Millanen pääsuutin näihin menee? Pyörä vm. -04. Tietäis vaan et käykö dellon suuttimet, vai onko virtausarvot jotain ihan muuta.. Voi tietty olla et kannattais suoraan lyödä kiinni joku 28mm kassu..?
8.7.2012 1:25
-04 vuosimalliin menee perus keihin:in suutin...