3.8.2009 13:03
3.8.2009 17:58
samuli91 kirjoitti:En nyt kyllä hokaa mikä idea vakuutuksen oli toiki lunastaa. Uuden veroseltahan toi näyttää
Tehtiinpa kaverien kans tuos eilen kymcoon paksumpu putki ja päähän tonnisen kawasakin änäri Se vakioputkihan on ihan onneton kun tuohon vertaa. Äänetkin on ihan laillisen oloset mut murisee silti paremmin kuin vakiolla. Tehoista sen verran että kyllä sitä potkua/vääntöä tuntu tulevan. Ei esim kierrokset laske vaihdetta vaihtaessa niin paljon kuin vakiolla Kaasarikin tarvii selvästi isompaa suutinta joka aiotaan nyt seuraavaks ettiä jostain..
kuvaa tulee piakkoin kun puhalletaan ja maalataan putkula..
3.8.2009 18:45
3.8.2009 23:45
4.8.2009 17:12
4.8.2009 22:46
samuli91 kirjoitti:Noni eli selvitin kaverin ja myyjänki kans että Dellorton 5mm kannalla olevat suuttimet käy kymcon vakiokassuun! Vakiona tuos on 106 suutin siis ja vaihdoin nyt 110 ja toimii paremmin. 115 ois viel aikomuksena heittää kii. Vähän tiukemmin saa vääntää suuttimen paikoille mutta pelaa hyvin ja bensansaanti paranee
On muuten aika hämärä viritelmä toi kymcon vakio kaasari Esim neulan asentoa ei voi säätää ollenkaan.
5.8.2009 1:18
ÖsQ kirjoitti:samuli91 kirjoitti:Noni eli selvitin kaverin ja myyjänki kans että Dellorton 5mm kannalla olevat suuttimet käy kymcon vakiokassuun! Vakiona tuos on 106 suutin siis ja vaihdoin nyt 110 ja toimii paremmin. 115 ois viel aikomuksena heittää kii. Vähän tiukemmin saa vääntää suuttimen paikoille mutta pelaa hyvin ja bensansaanti paranee
On muuten aika hämärä viritelmä toi kymcon vakio kaasari Esim neulan asentoa ei voi säätää ollenkaan.
onko linkkiä sivulle mistä saa noita suutimia tai sitte jotain liikettä
onko muutes pun. parkkivalot lailliset?? pistimpä semmosekki kanuunaan
5.8.2009 12:26
samuli91 kirjoitti:Noni eli selvitin kaverin ja myyjänki kans että Dellorton 5mm kannalla olevat suuttimet käy kymcon vakiokassuun! Vakiona tuos on 106 suutin siis ja vaihdoin nyt 110 ja toimii paremmin. 115 ois viel aikomuksena heittää kii. Vähän tiukemmin saa vääntää suuttimen paikoille mutta pelaa hyvin ja bensansaanti paranee
On muuten aika hämärä viritelmä toi kymcon vakio kaasari Esim neulan asentoa ei voi säätää ollenkaan.
5.8.2009 14:21
ntjt kirjoitti:samuli91 kirjoitti:Noni eli selvitin kaverin ja myyjänki kans että Dellorton 5mm kannalla olevat suuttimet käy kymcon vakiokassuun! Vakiona tuos on 106 suutin siis ja vaihdoin nyt 110 ja toimii paremmin. 115 ois viel aikomuksena heittää kii. Vähän tiukemmin saa vääntää suuttimen paikoille mutta pelaa hyvin ja bensansaanti paranee
On muuten aika hämärä viritelmä toi kymcon vakio kaasari Esim neulan asentoa ei voi säätää ollenkaan.
joo on se aika hassu mut mun mielestä separissa oli kans sama, siinä oli joku alipaine tsydeemi että ei tarvinnu neulan säätöä tjtn... kannattaa olla varovaine ton kassun kans koska jos menee vähänki pieleen takasi asennus nii se ottaa itteesä ja sammuu lämpösenä kokemusta valitettavasti on, kurkistin vaan sisään ja laitoin takas nii katos kaikki paineet sieltä -.-
6.8.2009 16:14
6.8.2009 23:24
Jamme kirjoitti:Mulle on kanssa tullut mieleen vähä säädellä näitä välityksiä, vitosvaihteella kyllä riittää puhti hyvin ja ottaa kierroksia vielä iha jees. Osaatteko suositella jotai tiettyjä rattaita joilla tulis pidemmät välit mutta sillai että jaksaa vielä
6.8.2009 23:51
7.8.2009 4:16
Jamme kirjoitti:Juu toi kuustoistapiikkinen on vissii ostettava, onko kukaan kokeillut esmes 17 piikkistä? meneekö liian pitkäksi sillon?
7.8.2009 16:26
Jamme kirjoitti:Juu toi kuustoistapiikkinen on vissii ostettava, onko kukaan kokeillut esmes 17 piikkistä? meneekö liian pitkäksi sillon?
7.8.2009 16:30