Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
19.6.2015 1:03
Vika korjattu nyt
oli siis 1 pitkä ja 9 lyhyttä eli sinikeltainen johto katkennut ja sehän se oli sieltä virtalukon pohjasta katkennut. Nyt toimii hienosti
21.6.2015 20:13
Tänään tuli takaiskarista öljyt pihalle. Hetikun lähdin ajamaan tuntui takaiskari oudon pehmeältä ja sitten kun pysähdyin ja tutkin niin öljyä tippuu iskarista.
Mitähän sieltä on mennyt ja pystyyköhän korjaamaan?
21.6.2015 20:15
Näissä ei ole avattavaa/huollettavaa takaiskaria joten joudut ostamaan tilalle uuden/käytetyn iskarin. Melko varmaan varren stefalla on tullut tunnit täyteen.
22.6.2015 1:07
Joo otinkin iskarin pois niin se varren stefahan sielä vuotaa.
E:Löysin netistä tuommoisen trafin takaisinkutsukampanjan. Voisikohan iskari mennä sen piikkiin vaihtoon. Pyörä on 12 vuosimallia ja n12 tuhatta ajettukkin niin sillä ihmettelen,että iskari jo nyt hajosi.
E2: Jaha linkki tuohon takaisinkutsukampanjaan ei suostu toimimaan oikein joten laitetaan kuvana.
22.6.2015 7:33
Ilmiselvä kamppanjaan kuuluva korjaustoimenpide, soita paikalliseen Yamaha huoltoon, kerro viasta ja tästä takaisinkutsusta jos he ei sitä heti muista.
24.6.2015 4:26
Eipä kuulunut iskari enään tuon takaisinkutsun piiriin. Oli jo tehtaalla laitettu -12 mallisiin toinen iskari.
Uutta iskaria metsästämään.
26.6.2015 3:50
temehhh kirjoitti:Millasia välityksiä suosittelette smoto weeärrään, jotta jaksais vetää viimesenki vaihteen loppuun..
Tietopankin puolellaki kerrottu et vakiosta pienempi eturatas syö ketjunlaaharin nopeesti, eli takaratasta isommaks, mutta miten iso?
14-57 Välit on hyvät jaksaa mennä 6 loppuun asti ja kulkee n.120.
27.6.2015 0:34
Mikä vikana ku kaverin wärrästä säädettiin venttiilit motot.netin ohjeen mukaan ja nakutus alkoi uudestaan?
Ensimmäisen 100km aikana ei nakuttanut yhtään ja yhtäkkiä alkoi kuulua pientä nakutusta ja pikkuhiljaa n. 20km nakutuksen huomaamisen jälkeen nakutus kuulosti jo melkein samalta kuin ennen venttiilien säätöä.
Kylmällä koneella nakutus ei ole niin voimakasta?
Tiukat (rakotulkki liikkui tosi tahmeasti) 0.10 (imu) ja 0.20 (pako) välykset laitettiin, ja mutterit kiristettiin tiukalle rakotulkki venan ja säätönamikan välissä ja sen jälkeen vielä tarkistettiin kaikki välykset ja ne oli hyvät.
27.6.2015 1:37
Juu mikähän vois olla vikana kun wärrä vilkuttaa moottorin vika valoa ja ei anna antaa kierroksia ja mitaristoon ei syty mikään muu valo ei edes nopeus tai trip näy koko johtosarja katsoin läpi ja ei mielestäni näkynyt mitään paskoja patentteja mutta silti tekee vieläkin tuota vitrrst kun laittaa päälle ( silloin kn akku ei ole purkanut kaikkia jo pihalle kuuluu outoa nakutustua ja sarttia kun painaa koko paska pimenee? (Pahoittelen huonoja lausejakoja ja kirjotusvirheitä mutta nyt tarvittaisiin nopeasti apua)
27.6.2015 11:13
Mikä vikakoodi mittaristoon tulee? Eli siis monta pitkää ja monta lyhyttä vilkkumista se vikavalo näyttää?
27.6.2015 12:50
Väliklä valo palaa vaan ja välillä hitaita välkytyksiä ja niiden jälkeen tulee nopeat välkytykset tuo on se yleisin setti mitä se tekee
27.6.2015 14:07
Laske monta pitkää väläytystä ja lyhyttä väläytystä se valo tekee, niin saadaan analysoitua vikas
27.6.2015 22:20
Mahtuuko 150 leveä rengas pyörimään takana ilman,että ottaa ketjusuojaan kiinni?
Kun en oikeen ole mitään hyvää 140 leveää löytänyt kun en vakio sport demonia halua.
Ja kumpi rengas olisi parempi Michelin pilot power 2CT vai pilot road 2?
Power olisi 60 korkea ja road 70. Edessä on tällä hetkellä 70 korkea niin toisaalta haluaisin saman taaksekkin.
28.6.2015 15:11
Doodiin nyt jaksaa pyörittää käyntiinkin kun laittoi uuden pytyn alatiivisteen ja vähän paksumpana. Varmaan verottaa vähän tehoja mutta hyvin tuntuis vääntöä olevan 205cc
Paha tietysti verrata kun ei oo pitkään aikaan ajellu millään mutta mukavasti vääntää tosiaan.
28.6.2015 18:12
naksu007 kirjoitti:Mahtuuko 150 leveä rengas pyörimään takana ilman,että ottaa ketjusuojaan kiinni?
Kun en oikeen ole mitään hyvää 140 leveää löytänyt kun en vakio sport demonia halua.
Ja kumpi rengas olisi parempi Michelin pilot power 2CT vai pilot road 2?
Power olisi 60 korkea ja road 70. Edessä on tällä hetkellä 70 korkea niin toisaalta haluaisin saman taaksekkin.
Ei wärrää ole mutta vastaan rengaskysymykseen
. Oli säxässä aiemmin pilot power ja ihan tyytyväinen olin mitä gummi kesti, piti sateisella asvaltilla hyvin. Nyt kiinni pilot road ja yhtä tyytyväine ollu ajettavuuteen ja pitoon märäl asvaltil. Erona ollu se että road pitäny paljon paremmin sorateil joita tulee kurvailtua paljon ku syrjässä asuu