Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
2.8.2012 21:10
Mikä teillä oli vikana kun meni sähköt? nyt menny vilkkujen merkkivalo, takavalo, etupoltin. toiminnassa vilkut, pitkien merkkivalo,pitkät, ja takajarruvalo jos painaa jarrua sekä parkki. Vasta laitoin kaikki sähköt etujarruvalokatkaisijaa vaille kuntoon niin vituttaa heti aukoo ja selvitellä.. etupoltinkin kesti vuoden, h4, kotarin omalla kannalla.
2.8.2012 23:42
banana_69 kirjoitti:Moro! mitä jos laittas kotariin VHM- kannen onko siitä mtn todellista hyötyä?
entäs sitten V-force läpät?
Kyllähän niistä on. v-forcet vaikuttaa ja vhmällä saat palotiloja vaihtelemalla pyörästäs just semmosen kun haluut (?)
3.8.2012 1:28
wilQ kirjoitti:Joksuuu- kirjoitti:Mikäs vois olla kotarissa kun kone tärisee ajaessa ja tärinä koventuu kun antaa kunnolla happee
voisko olla et laakerit vetelee viimisiä? ja koko pyörällä ajettu nyt 240h
Mulla on ihansama vika
lopuksi alko sen verran tärisemään et päätin laittaa konee remonttiin kun muutenkin pitäisi jo tuntien puolesta rempata. Kannattaa eka kattoo kaik koneen kiinnikkeet ja putki että on kireällä..
Kaikki on kireellä, ja tänää kävin vähä kyselemäs yhelt tyypilt ni se sano et petarit on paskana ja sen takii täristää, eli se ois tilattava osat , kampura ja kaikki laakerit ainaki
onkos kellään kokemusta wisecon kampurasta?
3.8.2012 1:34
Joksuuu- kirjoitti:wilQ kirjoitti:Joksuuu- kirjoitti:Mikäs vois olla kotarissa kun kone tärisee ajaessa ja tärinä koventuu kun antaa kunnolla happee
voisko olla et laakerit vetelee viimisiä? ja koko pyörällä ajettu nyt 240h
Mulla on ihansama vika
lopuksi alko sen verran tärisemään et päätin laittaa konee remonttiin kun muutenkin pitäisi jo tuntien puolesta rempata. Kannattaa eka kattoo kaik koneen kiinnikkeet ja putki että on kireällä..
Kaikki on kireellä, ja tänää kävin vähä kyselemäs yhelt tyypilt ni se sano et petarit on paskana ja sen takii täristää, eli se ois tilattava osat , kampura ja kaikki laakerit ainaki
onkos kellään kokemusta wisecon kampurasta?
Ittellä selviää lähipäivinä wisecon kampuran laatu, koneremppa alkaa uhkaavasti lähestyä
Motokeitaalle vissii tilausta menemää
3.8.2012 1:37
Laita vaikka ilmotusta siitä kun selviää? Ois kiva tietää mitä tilaa ettei tuu sit iha paskaa
3.8.2012 1:47
Joksuuu- kirjoitti:Laita vaikka ilmotusta siitä kun selviää? Ois kiva tietää mitä tilaa ettei tuu sit iha paskaa
Juu ilmottelen sit tilanteen
9h viel remppaan, mutta eiköhän se aika nopee tuu mittarii
3.8.2012 20:21
Käykö kotkan virtalukoksi ihan yleismallinen virtalukko?
3.8.2012 20:48
Klankki kirjoitti:Käykö kotkan virtalukoksi ihan yleismallinen virtalukko?
Joo, pistä vaikka mankin virtalukko. Se on ainakin helppo kytkee ja hyvä.
3.8.2012 20:50
Tosi hyvä - kaikkien virtalukkojen avaimet käy ristiin ja johdon poikkasemalla se on ohitettu.
Nojoo, sen verra ku virtalukkoa tarvii ni kyllä se ajaa asiansa.
3.8.2012 21:22
Riittääkö se mankin virtalukko edes vakuutuksille, että jos pöllitää pyörä nii vakuutus maksaa? Vai vaatiiks viel rattilukon/levyjarrulukon?
3.8.2012 21:24
TerpiTrT kirjoitti:Riittääkö se mankin virtalukko edes vakuutuksille, että jos pöllitää pyörä nii vakuutus maksaa? Vai vaatiiks viel rattilukon/levyjarrulukon?
Vaatii.. Toinen juttu on se, että tuskin kattoovat kovin hyvällä sitä, että se on ite värkkäilty johonkin tappokatkasian johtoihin
4.8.2012 0:11
Mulla oli ainakin kolmisatkussa toinen ns turha liitin johon sai virtalukon kiinni eli se tappokatkaisijalle menevä johto haaroittuu, ja ei se ei ole kenenkään jälkeenpäin tekemä vaan näytti olevan tehtaalta asti kun kytkentäkaaviostakin löyty
Mites riittääkö tuo pyörän ohjauslukko yhdistettynä virtalukkoon varkausvakuutuksen ehtoin ?
4.8.2012 1:08
Morjesta!
Onkohan porukalla mitää käryy että paljo maksais tollasee piikkisee EXC:he liukuputket? Koitin keitaalle soitella mut ei vastattu enää sitte täl viikol..
Ja tuskin kellekkää olis nurkkii jääny sellasia pyörii?
4.8.2012 1:14
TerpiTrT kirjoitti:Riittääkö se mankin virtalukko edes vakuutuksille, että jos pöllitää pyörä nii vakuutus maksaa? Vai vaatiiks viel rattilukon/levyjarrulukon?
Siis tarkotatko että jos se pöllitään, niin vakuutusyhtiö ei antais rahaa jossei ole virtalukkoo jne.? Eihän ne voi tietää mitä kaikkee siinä on ollu kiinni jossei löydy?
Norkin kirjoitti:Morjesta!
Onkohan porukalla mitää käryy että paljo maksais tollasee piikkisee EXC:he liukuputket? Koitin keitaalle soitella mut ei vastattu enää sitte täl viikol..
Ja tuskin kellekkää olis nurkkii jääny sellasia pyörii?
Jos kattelet sitä -12 kotaria katot avk:lta niin vähän näyttäis että ne pumput ois pyörähtäny t-paloissa eikä keula itsessään ois vino. Varma en ole, mutta ei toi keula ihan herkästi vinoon mene
4.8.2012 1:18
Touko kirjoitti:TerpiTrT kirjoitti:Riittääkö se mankin virtalukko edes vakuutuksille, että jos pöllitää pyörä nii vakuutus maksaa? Vai vaatiiks viel rattilukon/levyjarrulukon?
Siis tarkotatko että jos se pöllitään, niin vakuutusyhtiö ei antais rahaa jossei ole virtalukkoo jne.? Eihän ne voi tietää mitä kaikkee siinä on ollu kiinni jossei löydy?
Aivan, sanoo vaa että oli virtalukko sekä levyjarrulukko