Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
23.10.2011 20:15
En tosiaan tiedä
Onko jollain ollu käynnistys ongelmia? Mulla ei oo lähteny koskaan startilla ja joutuu aina työntää
23.10.2011 22:41
Joku tappokytkinmen johto ottaa maata, kun pohjaa etuiskareita.
24.10.2011 6:50
nykyään kyl lähtee startilla, mut ennen jeesas rämppäs sitä tappokatkasijaa
25.10.2011 1:06
mistä saisi kytkentäkaavion? mistä saisi startin hiilet?
E:ei kellään sattus olemaan ylimääräsenä takajarru levyä?hyvä kuntosta ja halapaa?
25.10.2011 22:14
Moro. Hei mitkä on rgf vakio välit? Mitkä olis hyvät välit että kulkis +160?
26.10.2011 7:50
Vakio välit on 16/47.
26.10.2011 14:06
Mikäköhän tänään tuli pyörään, ajoin ihan normaalisti ja sit laitoin kytkimen pohjaan koska olin vaihtamassa vaihetta, ni sit alko yht äkkii kierrokset nousee sinne 10 000rpm eikä tullu alas, noo päästin kytminen irti ei pystyny ajaa teki vähän niinku moottorijarruu ja painoin kytkintä uudestaan pohjaa ni sama jatku eli nous kierrokset ja sit sammu. Ei lähtenny käyntiin 10 minuuttiin, mut sit lähti. Etulamppu paloi mut mikään muu ei.
26.10.2011 18:05
En tosiaan tiedä... Jos pa säätimet on epäkunnossa? Tai niiden ohjaus?
26.10.2011 20:32
ite veikkaan sähkövikaa, koska etuvalo paloi, mut pitkät toimi ennen ku lähin uudestaaan ajaa ajaa mut nyt ei enää toimi
27.10.2011 22:09
Mikä suutin tällä setillä: Piperi, jolly moto, colin mod, vakio kaasari? Nyt on 250 ja varmaa pieni?
29.10.2011 14:26
VinskiMo kirjoitti:Mikä suutin tällä setillä: Piperi, jolly moto, colin mod, vakio kaasari? Nyt on 250 ja varmaa pieni?
Melko rikkaalla käy luultavasti, #220 suuttimella pärjäs ns. tiukemmilla virityksillä jolloin seos oli vielä varmistellen aavistuksen rikkaalla ja kone sai jenkaa yli 14trpm. Ne vakio suuttimet hyvä (paras) lähtökohta!
Voit selvitellä pääsuuttimen sopivaa kokoo seuraavasti;
Täyskaasuvedolla kierroksilla kytkin pohjaan ja kone sammuksiin heti, tulppa käteen, katsot värin ja vertaat tähän:
http://www.dansmc.com/spark_plugs/spark ... talog.html
30.10.2011 0:33
OK. No 250 se ei edes ottanu tehopiikkiä kunnolla nyt se ottaa, ei savuta ja sillein nyt on siis 290 kokoinen... Ja vääntöäkin tuli kummasti lisää.
NYT UUSI JUTTU!!! Eli ajelin kaverikyydissä reipasta 90 sellaset 20km sen jälkeen pysähyttiin ja putkesta tuli jotain höyryä monta minuuttia??? Kone kävi normaalisti eikä ajossa savuttanut... Eikai nyt vaan vuoda nesteitä palotilaan tai mee moottori öljyä sinne? En keksi mitä se kaasu olis ollu...
30.10.2011 0:35
luultavasti poltti vähän villoja??
30.10.2011 11:36
En tiiä mutta sitä höyryy tuli aika kauan...... Jos se on keränny jotain sinne putken pohjalle ja höyrysteli niitä sitten kuuman putken takia?
1.11.2011 23:43
Jos joku tietää jonkun kiinnostuneen/on ite kiinnostunu rgf niin mun timmi peli olis myynnissä