Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
27.11.2010 23:44
Onko nämä:
http://www.mc-scatter.com/etuhaarukan-s ... -1421.html kodexin usdi pumppujen stefat? Ja kuinka paljo öljyä menee noihi pumppuihi ja mikä olis hyvä öljy pistää noihi?
29.11.2010 14:15
Sylinterihommat on jäissä, meinaa vähän visiot loppuun kun pinnoitus ei oikein nyt etene. Kuinka moni on putkittanut pyttyä kodeksiin, ja mistä sylinteriputkesta on ottanut aihion, kun ei vissiin ole ihan vasittua? vai onko? NETTIKAUPPOJA VAIKKA KEHIIN!
Haluttaisi kuitenkin päästä talvellakin ajamaan...
30.11.2010 18:52
Osta jostain kx:n motti..
1.12.2010 22:00
Tuli sellainenkin ostettua, mutta pentele paskan ostin kun halvalla myivät, ja leipoi kiinni... Eikä näin nuihin koneisiin tutustumisen jälkeen niiden sähköjen rakentaminen SEM-sähköihin oikein innosta... Ja hieman liian kallista ostaa joku rempattu pyörä, kun halvimmat ovat sanalla sanoen POMMEJA...
6.12.2010 22:05
Ite ostin koko kx:n 700e:llä, ja koneremppa oli tehty. Ei ne leivo kiinni kuin omistajan osaamattomuudesta. Pitäähän sitä nyt sen verran järkeä olla päässä, että tarkistaa jo ostovaiheessa onko myyjä puhunut totta. Ja jos huoltaa hyvin, niin ei kyllä pitäisi leipoa kiinni.
7.12.2010 19:37
Ei minullakaan siihen kyllä 500€ enempää mennyt, kun vanhat ole kovin hinnan kiroissa. Oli pyöräharrastajia, ja paikanpäälläkin toimi oikein hyvin kone, vaikka tiedossa olikin vuotava eturattaan stefa. Kyllä sen ihan silleen että toimii ja vetoja löytyy voi testata paikanpäällä, mutta tuskinpas kukaan pyörästä sylinteriä alkaa irroittelemaan vain että näkee onko myyjä puhunut totta... Paskan myivät mutta pöljä kun ostin.
7.12.2010 23:45
Näinpä.. Paremmin taitaa kuitenkin saada kx:n mottiin osia kuin kdx:n mottiin.
8.12.2010 14:23
onkos kovaki homma laittaa kodexii -03 kxän tankki?.. kellää kokemuksii
8.12.2010 15:05
Kyllähän siihen löytää jostain paikoista ihan hyllystä osia, mutta samaan hintaan tulee oikeastaan kodexin ostatkin. Vaikka hauskuuskerrointa löytyis enemmän KX koneella, taitaa se jäädä hyllylle, kun kodexin osat saa samaan hintaan (pinnoitus+mäntä+kannen korjaus) ja periaatteessa pitäisi voida ajaa ainakin kaksi ellei kolme kertaa enemmän kilometrejä. (käytännössä aina hieman eri...)
12.12.2010 23:54
Saattaahan sillä pitemmälle päästä, mutta tehokkaammalla aina mukavempi ajella.
13.12.2010 8:46
No, jos tehoa joskus halajaa, en minä tuota kx:n mottia VIELÄ ainakaan pois myy
Nyt on pytty lähetetty pinnoitettavaksi, mutta sylinterinkansi odottaa koneistamolle lähtöä kampiakselin kanssa.
Seuraavana olisi saada pelit ja vehkeet lämpimään talliin jotta voisi katsella lisää rakentamista
23.12.2010 19:50
Alekc kirjoitti:Kuinka paljo öljyä menee noihi pumppuihi...
26.12.2010 20:12
Kannattaa katsoa tietopankista
http://www.motot.net/wiki/Kawasaki_kdxSiellä lukee öljymäärät, sekä mitä öljyä
Etuhaarukka öljy SAE 10W/20
Öljynmäärä 550 / 550 ( 1991 = 477 / 470 )
2.1.2011 6:24
Noniin nyt jos jotain kiinnostaa niin multa löytys vähän kawan osia.
mm:
-purettu kone
-kx pytty ilman kipsii
-28mm kaasareita
-jarru puristimia, letkuja, kahvoja jne
-parit vanteet
-keula pumput
-paperillinen runko
-eli oikeestaan voisin sanoo että löytyy yks kokonainen kawasaki kdx osina! tässä ei läheskään kaikki osat joten jos jotain etsit tai haluat kysyä lisätietoja niin laittakaa YV:TÄ!
Noiden lisäks löytyy toimiva kawasaki kdx -92, kiinni on kx pytty, 28mm kaasari, boyesen läpät ja tt putki. löytyy myös usd keulaa, kawasaki 250 vanteet ymmymm hintapyyntö 1500€.
3.1.2011 22:40
Jos kx:n pytyn sun muut virit koneeseen haluaisi, niin mitä osia siihen tarkalleen ottaen tarvitsee? Pitääkö kiertokanki, kaasari, imukurkku, ilmanputsari ym. uusia? Tarvitseeko sytytykseen koskea? Käykö Kdx:n kips kx:n pyttyyn?
Löytyykös tähän uusia virtalukkoja mistään? Oma on jäykähkö, ja avain puoliksi poikki, joten uusi pitäisi saada. Vai kävisikö tähän joku tarvikevirtalukko, tai jonkun toisen mallin lukko?
EDIT: Mitä pitää kx:n kamppeiden kanssa sähköille tehdä?