1.3.2008 17:44
1.3.2008 17:49
Juu ja rattaat kans samalla, ettei kulu uudet ketjut heti.zeiou kirjoitti:Eikös se ole niin, että jos ketjujen kiristysvaraa ei enää ole, niin pitää vaihtaa uudet ketjut? Eli taka-akseli on aivan taka-asennossa?
1.3.2008 20:41
1.3.2008 21:27
Joo, mutta olettaen, että ketju on ollut oikean pituinen ja nyt venynyt kiristysvaran loppuun. Tokihan ton lyhennysjipon voi tehä, mutta kyllä se ketju on jo siinä määrin kulunut, että venyy aika ripeää tahtia jo.Rasenger kirjoitti:zeiou kirjoitti:Eikös se ole niin, että jos ketjujen kiristysvaraa ei enää ole, niin pitää vaihtaa uudet ketjut? Eli taka-akseli on aivan taka-asennossa?
No ei välttämättä, jos rälläkkä löytyy niin napsaisee pari palikkaa välistä pois. Itse jouduin jo melko tuoretta ketjua lyhentämään kun oli uutenakin kovin pitkä.
3.3.2008 16:42
5.3.2008 14:18
5.3.2008 15:42
5.3.2008 19:48
5.3.2008 20:19
kevaristi-x kirjoitti:no johan on rankan näkönen vehje
5.3.2008 20:43
5.3.2008 22:24
Itsellä juuri oli se kiinalainen custom mopo ja hyvin toimi. Mitään ei särkyny ja omasta mielestäni se oli hieno, niinkuin lähes kaikki customit koneen koosta riippumatta. Eihän näillä oo mitään yhteistä, toinen on perinteinen "Old School" ja toinen ihan perus sarjatuotanto vehkeeltä näyttävä mopo, toista tehään Amerikassa ja toista Kiinassa, mainoksen mukaan tässä Kikkerissä "No plastic parts" ja kiinalaisessa oli ilmanputsarin kotelokin muovia. Tätä listaa vois jatkaakkin mutta huomaatte pointin.Rasenger kirjoitti:zeiou kirjoitti:kevaristi-x kirjoitti:no johan on rankan näkönen vehje
Olen samaa mieltä, minusta jopa ruma.
Aivan hirveä. Tuohan näyttää ihan sille kiinalaiselle kustom-mopolle paitsi että ohjaustanko on korkeampi.
6.3.2008 12:08
6.3.2008 21:25
8.3.2008 19:46
8.3.2008 22:40
Pösötin kirjoitti:Paljos Shadowilla on painoo?