Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
31.7.2012 0:24
Älä ny liiottele, pitäs olla ilonen jos menee yli 80...
31.7.2012 0:38
käykäähän kahtoo mun ktm duke 125 tuningi video
31.7.2012 1:03
Sugee kirjoitti:Älä ny liiottele, pitäs olla ilonen jos menee yli 80...
Joo suht kevyeen 100 matkavauhtiin pitää olla tyytyväinen ku ilmajäähykoneiset menee 80-90.
31.7.2012 12:42
Niin. Tuskin kukaan osti tätä pyörää vauhdin toivossa
joo mut mun mielestä se 115km/h on ihan hyvä nopeus ku itä-suomessa ei saa ajaa kovempaa
31.7.2012 15:17
Ite ostin vauhdin toivossa, mutta realistisesti sillä perusteella, että satasen alueella pysyy muiden mukana ja se on kyllä toteutunut.
31.7.2012 16:09
Satasen alueel pystyy viel ohitteleenki aika mukavasti pystyasennos. Ainaki ite pystyn, riippuu tietty kans kuskin painost ja koost et paljo kulkee
31.7.2012 17:40
Kyllä minäkin pystyn ohittelee satasen alueella, mutta minusta se kuuluu oleellisesti tuohon liikenteen mukana pysymiseen ni en erikseen maininnu.
1.8.2012 11:52
Kyllä se ohittelu melko tuskasta tolla dukella on ku ei se meinaa mihkään kiihtyä 5-6 vaihteella
1.8.2012 12:08
Kyl mulla vetää 5 vaihteel viel ihan hyvin ja ohitteluki onnistuu satasen alueella vaikkei mitään herkkua ookkaan, mut nelariks oon kyl tyytyväinen duken nopeuteen
Viimeksi muokannut Daisarit päivämäärä 12.8.2012 12:50, muokattu yhteensä 1 kerran
1.8.2012 12:49
Onko muuten kukaan säätäny ruiskua kun on vaihtanu esim sebringin änkkää tai jtn muuta? Onko se ees mahdollista että ne vaikka seuraavas huollos säätäis sen?
1.8.2012 15:23
kyllä sil dukella ohittelee mutta on aika hidasta päästa ohi
1.8.2012 19:01
Daisarit kirjoitti:Onko muuten kukaan säätäny ruiskua kun on vaihtanu esim sebringin änkkää tai jtn muuta? Onko se ees mahdollista että ne vaikka seuraavas huollos säätäis sen?
Ei onnistu ruiskun säätö huollossa, powercommaderin vaatisi, mutta dukeen sopivaa ei ole vielä tehty.
1.8.2012 20:30
Prätkä jätkä kirjoitti:Daisarit kirjoitti:Onko muuten kukaan säätäny ruiskua kun on vaihtanu esim sebringin änkkää tai jtn muuta? Onko se ees mahdollista että ne vaikka seuraavas huollos säätäis sen?
Ei onnistu ruiskun säätö huollossa, powercommaderin vaatisi, mutta dukeen sopivaa ei ole vielä tehty.
kone-jönnit epäili että muuhun doch-koneeseen kuuluva pc vois mennä dukeen
1.8.2012 20:33
Tuskinpa kun pc:t on konekohtasia, että osaavat lähettää oikeita signaaleja ruiskulle eikä sotke kokonaan toimivuutta.
2.8.2012 0:38
jukke96 kirjoitti:Yhen piikin isompi takalätkä = 1kmh lisää vauhtia
se on paljon!
Muistisääntönä; yks piikki EDESSÄ vaikuttaa ~5kmh ja yks TAKANA ~1kmh
Riippuu ihan vehkeestä ja sen toisiovälityksen suhteesta, esim. Honda CBRssä vaikuttaa etusen piikit 10km/h kappale ja takasen piikit 3km/h kappale..