Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
21.9.2012 22:07
Kyllä sää sillä pystyt ajaa.Ja hetken kun oot tottunu pyörään niin ei paljoo tarvi jalkaa ees pistää mahaan.Toki voihan se olla ikävä valoihin pysähtyy mutta kyllä siihen tottuu omasta mielestä ainakin
21.9.2012 22:12
Piikki-kisaenskat on biken endurotestin mukaan kyllä matalille noin 170cm kavereillekin sopivia (vertasivat viimevuonna x-bike numerossa ainakin kotka, husse, tm), viimeistään pienen madalluksen jälkeen jos ei muuten jalka yltä maahan.
Vinkkinä annan, että liikennevaloissa poljet ykkösen silmään ja kytkin pohjassa roikut toisen puolen jalan varassa et toinen on irti jalkatapilta ni onnistuu noi liikennevalotkin jos muuten ei, hankala selittää tota.
21.9.2012 22:15
Ymmärsin mitä tarkoitit. Kiitos avusta!
21.9.2012 23:12
Kotka on vielä älyttömän helppo pitää pystyssä jos ei ihan tarvi pysähtyä niin todella hiljaa pystyy ajamaan jalat tapeilla.
Olihan tämä alkuperänen mäntä
http://www.motokeidas.com/shop/tuotteet ... 0050000010 ?
22.9.2012 10:20
kellään hajua mistä johtuu seuraava "vika"
Eli mittariston taustavalo palaa kyllä kirkkaana, mutta numerot näytössä TODELLA haalealla, ei näe ajaessa muuta kun oranssin taustavalon, 10cm päästä erottaa numeroita..
22.9.2012 12:03
äpedijardi kirjoitti:Miten on, kun alkaa ittellä jäädä pikkuhiljaa mopoikä taakse, ja kovin kiinnostaisi tuommoinen Kotari. Mutta ongelmana on se, että olen vain vajaat 170cm pitkä, ja kotarin istuinkorkeus on aika korkealla. Niin ajattelin, että jos asentaisin siihen KTMn oman matalamman takaiskunvaimentimen ja 15mm matalamman satulan, niin kuinka paljon se yhteensä madaltuisi? Pääsisinkö silloin pyörän selkään kunnolla? Kiitos jo etukäteen.
(Pyörän vuosimalli: 2008-)
Itse olen 162 cm pitkä ja hyvin pystyn ajamaan enskoilla juurikin tuota -08 exc:tä
22.9.2012 14:42
pitäsi tuommonen yleismallin jännitteensäädin naittaa kotarin sähköihin niin kun tuo uus säädin on kaks johtonen ja toinen niistä tulee maihin(runkoon) niin mihin nuo kolme muuta pistetään? onko tuo valkonen johto mikä tulee staattorilta niin maa vai? ja loput virtajohtoon kiinni?
22.9.2012 21:40
Ei sitä pyörää mitään tarvetta ole madaltaa. Itse yletin jo 160 senttisenä piikki rossin päälle ihan täydellisesti
E: Hidas
D
23.9.2012 0:56
Kertokaahan kotarin takarenkaan laakerien koko, malli ja mistä saa halvalla.
23.9.2012 14:15
Kotarissa ollu vakio paisarin kans; 172 ps , NOZD 4 pykälä, TK 48, niin onko noita tarvetta ihmeemmin muutella kun iskee tuon huom. yläkiertosemman sxs putken kii ? Mitä säätöjä muilla on ?
ja kun tuossa ei oo mitään pinnotetta, niin kuumakestolakka varmaan paras vaihtoehto suojata ?
kiitos
Viimeksi muokannut alpinestars^ päivämäärä 23.9.2012 17:57, muokattu yhteensä 1 kerran
23.9.2012 16:28
detsoni15 kirjoitti:Kertokaahan kotarin takarenkaan laakerien koko, malli ja mistä saa halvalla.
Kato täältä se malli oman vuosimallisi rungon kirjasta, ja sanot myyjälle et tulee pyöränlaakereiksi ni saat oikeanlaiset tuplasuojatut versiot, teollisuustarvikekaupat myy edullisesti (esim. Etra) tai sitten laakerikaupat.
http://www.motokeidas.fi/varaosakirjat/
23.9.2012 20:55
jos jollain tarjota ehjää kampiakselia ja/tai staattoria nii yv!
24.9.2012 9:50
Kuuluuko kellään muulla semmonen särinä änkän seuvulta piikillä ja näyttäs savuttavan samalla jonku verran? Koitin ehtiä että mikä siinä ääntää mutta en löytäny selitystä asialle. Mietin että oiskohan villat palanu änkästä?
24.9.2012 21:00
Mistä mahtaa johtua, että kun polkee käyntiin mittaristo ns. toimii mutta sitten kun on käynnissä niin mittari on pimeänä eikä toimi?