Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
9.12.2011 14:12
Kaverille tehtiin niin että leikeltii vakiokotelosta pienempi ja molemmille puolille uudet seinämät ja sisää 85cc cr:än putsari, pyörässä on crf katteet, vakiokatteilla ei olis mitään järkeä. Niin juu ja akku samalla pois.
3.1.2012 6:11
nyt tarvis pikaista apua/tietoa! mistä saan tilattua cermiin pumppuihin stefat? en löydä mistään joten jakakaa tietoanne, kiitos!
3.1.2012 13:45
Maahantuojalta.
5.1.2012 16:31
tuota noin, ei meinaa mennä vauhtipöörä paikoillee... mites teillä on ollu sen laitoin kans? pitäskö mennä ihan työntämällä paikalle...? vaikka se lovi on kohallaan nii ei mee vaikka kevyesti koputtelee kumivasaralla..
5.1.2012 16:42
Uppos ilma voimaa, kato ettei kiilassa jälkiä ja onko se oikeassa asennossa.
6.1.2012 17:11
Käykö nsr:n läpät cermiin? Kiitoksia vastauksista jo etukäteen.
16.1.2012 19:48
Voisiko joku selventää mulle mitä eroa on HM CRM 125 2t ja HM CRM F125X? Ja mitä erikoista siinä DERAPAGE COMPETITIONissa on?
19.1.2012 20:44
rouski kirjoitti:Voisiko joku selventää mulle mitä eroa on HM CRM 125 2t ja HM CRM F125X? Ja mitä erikoista siinä DERAPAGE COMPETITIONissa on?
Siis tää Hondan CRM on eri pyörä kuin noin HooäMmät. Mut mitä nyt luulisin eroa olevan niin toi 2t on tietysti kakstahti ja toi toinen nelitahti.Derapage competition näyttäs olevan mopo.. Googlen ihmemailmaa voisit kokeilla joskus..
19.1.2012 22:10
Yo yo meikä taas kyselee täällä ku ei skilssit riitä. Mite on mahollista et kaasari senkus tulvii vaikka oon bensapintaa säädelly ees taas, kokeillu kahta eri kohoa (kummallaki on joskus toiminu) ja kahta eri neulaventtiiliä (koko 225 ja 300 onko suurempaaki merkitystä?)? Mikä siel vois olla koottuna väärin ku kuitenkin kaiken irrottelin ja putsasin pyörää purkaes? Sormella ku painaa sitä neulaventtiilin neulaa putkiosaa päin ihan miedostikin ni ei pääse yhtään bensaa läpi...
22.2.2012 9:41
Mistä orkkis mäntää tilamaan?
3.3.2012 15:01
_v_ille kirjoitti:nyt tarvis pikaista apua/tietoa! mistä saan tilattua cermiin pumppuihin stefat? en löydä mistään joten jakakaa tietoanne, kiitos!
oulun sparewheeliltä saa ne on dugatin stefat
maksoi 20€ pari
Ja sit omiin murheissin :S crm hävinny kipinä talven aikana kokeiltu toisella tulpalla, cdi ja tulpan hatulla ja johdolla mikään yhdistelmä ei antanu kipinää, onko joku mittailu käämien oomi lukuja mitä niitten pitäisi olla ?
Ennen seisontaan laittoa pyörä alkoi kettuileen matka ajossa ja ei millään jaksanu / halunnu kiertää yli 7500 tuhattu vitosella tai kutosella Oo vaikuttaako jännitteen säädin tähän kipinän antoon miten?
3.3.2012 22:05
Eikös jännitteensäädin säädä vain lisälaitteille (valot) menevän virran määrää?
4.3.2012 17:03
xtrem3 kirjoitti:Eikös jännitteensäädin säädä vain lisälaitteille (valot) menevän virran määrää?
Jännitteen säädin ei määritä virran määrään vaan Jännitteen siis (12V) virta on (A)
virta taas on suhteessa kuormaan mitä enemän hilavitkuttimia ja lamppuja sitä korkeampi virran kulutus
ite oon tajunnu kuvista sen verran että jännitteen säätimeltä menee kyllä vakio jännite cdi ja impulssi anturi sit määrittää milloin annetaan kipinä eli jännitteen säätimen kautta menee cdi syöttö.
14.3.2012 21:00
Tarvitsisin osaavan neuvoa tuosta pakoaukon säätimestä. Eli olen ottamassa sitä taas käyttöön. Servo, käpälät, akseli ja vaijerit löytyy, nyt vain tarvitsen neuvoa kuinka ne käpälät ja akseli asennetaan.