Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
12.2.2011 19:35
Niin se vie tuo vanha pyöräkin mikäli haluat ajaa sillä.. Jos budjetti ei anna periks ostaa uudempaa/parempaa pyörää niin suosittelen jättää ostamatta suoraan niin säästyy nekin rahat johonkin tarpeellisempaan.
12.2.2011 23:02
Joo tollasesta vehkeestä ei saa muuta aikaan kuin kovan vitutuksen, pääsäryn, ahdistuksen ja masennuksen kun kokoajan rikki. Mitään järkeä koskea tollaiseen vehkeeseen tulee varmasti rahaa menemään ihan helvetisti ja saa korjata kokoajan ulkonäkökin on vanhahko. Ei varmaan oo sitä tehoakaan sen enempää ku katulaiskoissa eli kannattaa miettiä mitä 2 kertaa mitä tollasella tekee. Jos haluu pärsii jossai mettäs ni osta crossi tai joku vanha dt jos kilvellisen haluu.
13.2.2011 22:21
Kuten Laazeri sanoi: jos ei ole rahaa, älä osta kisalaitetta. Varsinkaan vanhaa sellaista.
14.2.2011 21:32
varsinkin tohon TM merkkiin voi olla vaikeampi saada varaosia... vuosimallikin on 88.
15.2.2011 19:58
Kyllä purolta osia saa et ei sen puolest. Ton pyörän ku ostaa ni puromotor tulee entistä rikkaammaksi
16.2.2011 12:05
Mitenhän vaikeeta tuommonen temmi on kilvittää josta lähteny kilvet? Tarviiko käyttää penkissä, vai saako purolta joitakin todistuksi?
16.2.2011 12:49
Kannattaa sellasia papereita kysellä maahantuojalta.
16.2.2011 15:49
TäysTuho kirjoitti:Mitenhän vaikeeta tuommonen temmi on kilvittää josta lähteny kilvet? Tarviiko käyttää penkissä, vai saako purolta joitakin todistuksi?
Domi #312 kirjoitti:Kannattaa sellasia papereita kysellä maahantuojalta.
Ja sitten että kannattaako ostaa kilvetöntä -05 temmiä (siis lähti kilvet) 3500e. Ok kuntonen on ja viimekesänä konerempattu, kaikki katteet ja penkinpäällinen vaihdettu, mutta sähköt ei pelitä ollenkaan ja kiksin palautus jousi taisi olla paskana.
Ajettu varmaan 250h+ ainakin.
16.2.2011 16:06
3500e jostai kilvettömästä _täysin_ paskasta pelistä mikä on 6v vanha? et oo tosissas
ite ajoin viimekesä jotain 170h ni ties vaiks tol ois sama verta vedetty ja joutuisit heti remppaa reilu tonnin edestä sitä vehjettä.. sen lisäks ettet saa sitä kilpii jossei sähköt toimi. Ehkä jos 1500e sais ni sit voisin ite ostaa ku tol 3500e alkaa saamaa jo hyviäki pyöriä
16.2.2011 16:12
Siis joo nyt sait väärän käsityksen. Remppa tehtii juuri ennen kilpien lähtöä ajettu se 20-30h sen jälkeen, tuskin edes niin paljoa. Tutun pyörä on mutta ajattelin käyä täältä kysymässä että onko tuossa mitään järkeä
16.2.2011 16:14
hmm nojoo sitte. Jos ulkosesti hyvässä kunnossa ja luulet osaavas laittaa sähköt pelittää/pyörän kilpiin kohtuu edullisesti ni mikäs siinä.. mut ite en kyl lähtis tollasta säätämään ku parisataa lisää ni saat tyylii 06-07 kotkan tai uudehkon katuhussen
16.2.2011 19:10
Nii ja multa löytyy ylimääräinen valopuola, vauhtipyörä, roottori, puola ja kokusan cdi saa halval jos joku haluu ja loput sähköt onki halpaa ja helppoo korjata vähä katet ja tankkii pois ja siel kaikki onki temmis helpot sähköt. Nii ja tosta kilpien lähtemisestä itellä ainaki rek otteessa vm 95 että varustettu kahdella peräkkäisellä äänenvaimentimella (messicon vakioänkkä) kiinni nyt hgs shorty ja että olis enska vanteet (motot alla). Mitä sanktiota voi tulla jos on supermoto vanteet kiinni ja papereissa endurot. Jarrujahan ei tartte päivittää ku vanne menee pienempään ja näis vanhemmis on vakiona 1200 sigma sellases hienos kotelos jossa merkkivalot ja sigmakin kalibroitu motoille. Vois purolt kysyy jos sais sellasii papereihi et 2vanteet.
16.2.2011 20:42
Maksaa joku 30e (perus muutoskatsastus) kun käyn konttorilla näyttämässä ja ne merkkaa toiset vanteet rekkariotteeseen. Tuskinpa saat niistä sakkoa, en ainakaan oo kuullu kenenkään ikinä saaneen.
16.2.2011 21:15
TäysTuho kirjoitti:TäysTuho kirjoitti:Mitenhän vaikeeta tuommonen temmi on kilvittää josta lähteny kilvet? Tarviiko käyttää penkissä, vai saako purolta joitakin todistuksi?
Domi #312 kirjoitti:Kannattaa sellasia papereita kysellä maahantuojalta.
Ja sitten että kannattaako ostaa kilvetöntä -05 temmiä (siis lähti kilvet) 3500e. Ok kuntonen on ja viimekesänä konerempattu, kaikki katteet ja penkinpäällinen vaihdettu, mutta sähköt ei pelitä ollenkaan ja kiksin palautus jousi taisi olla paskana.
Ajettu varmaan 250h+ ainakin.
Vielä palaten tähän. Eli pyörä siis tämä, mutta kaikki katteet ja penkinpäällinen vaihdettu.
http://www.motot.net/galleria/g28833_tm_125_e_vm_2005
16.2.2011 21:21
öhlärii löytyy ja kaiken maailman..
kyl jos sähköt osaat laittaa kuntoon ja kilpiinlaitto ei maksa ihan tolkuttomia ni kyllähän toi ois ihe jees ajokki