Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

29.8.2008 0:36

Kyllä itellä otti paikallaan kierrättäessä 11 800.

29.8.2008 9:02

kokeilin kahella eri mittarilla ja 500rpm ero huippu kierroksissa ;) mut 10 500 on aika keskimääränen... ja parempi niin, ei oo mikää vingutuskone.. jossain nsr.ssä normi ajo kierrokset joku 9k:D

29.8.2008 10:39

Eli siis tuo tasan punarajalle kiertäminen ajossa esim kiihdyttäessä onkin täysin normaalia?

kun osa sanoo tuolla edempänä että menee "mittarin pohjaan joka vaihteella" mutta olen taas jostain kuullu että ei pitäs kiertääkkää enempää kun punarajalle?

29.8.2008 11:30

EI ole mitään tarvetta edes kiertää yli punarajan. Itsellä menee neloselle asti yli punarajan, mutta kiihtyvyys on huonompaa jos kierrättää punarajan yli. Pitää vaihtaa punarajan kohdalla niin kiihtyvyys on paras.

kierrokset..

29.8.2008 17:27

Mulla oli 5.. 130km/h ni 11000 kiekkaa... iha loppuu kokeillukkaan!

29.8.2008 19:08

Lyhyet välit sulla. Mitkä mahtanee olla?

29.8.2008 19:27

Vakiot ne kait o... Navigaattoriin toi nopeus= oikeeta vauhtia.. ;)

38 takana.. ainaki

29.8.2008 19:51

onko teillä 34 kaasari ja vakio putki (TT) ja sit rave 1 tai 2? kulkee se paljon? Kortin saan ens perjantaina (inssi ajo) eli ihan varmasti :) , ei viel viiti kauheesti ajella...

29.8.2008 21:58

Nyt on uutta käytettyä, toimivaa sytkäpuolaa tulossa... Jos ei rupea pelittämään eli siis toi kaasu pohjassa kierrosten aaltoilu loppumaan loppuu myös keinot kesken koska koko helvetin virtapuoli on sitten vaihdettu

30.8.2008 11:04

Kyllä munkin ex sport pro kiersi yli punarajan (34mm, jollymoto, rave1/2 sekasikiö :D). huippuja kelasi oman mittarinsa mukaan tämmöisen 190/110 läskin alla 185 kunhan vaan jaksoi vinguttaa tarpeeksi kauan. Kuolemaksenikaan en muista paljonko oli kierroksia :( Kulmakunnan kovakulkuisin piikki kuitenkin, välit oli vähän turhan pitkät (oisko ollu 16/37, ku ei ollu isompia takarattaita silloin kaupassa).

30.8.2008 11:52

Tomppade kirjoitti:Kyllä munkin ex sport pro kiersi yli punarajan (34mm, jollymoto, rave1/2 sekasikiö :D). huippuja kelasi oman mittarinsa mukaan tämmöisen 190/110 läskin alla 185 kunhan vaan jaksoi vinguttaa tarpeeksi kauan. Kuolemaksenikaan en muista paljonko oli kierroksia :( Kulmakunnan kovakulkuisin piikki kuitenkin, välit oli vähän turhan pitkät (oisko ollu 16/37, ku ei ollu isompia takarattaita silloin kaupassa).


nii omaan mittariin ;) oikeeta siis sen 130-140km/h...

30.8.2008 13:39

Kun virran kääntää päälle, niin pitäisikö pakoaukonsäätimen tehdä jotain niinkuin husseissa ja yamahoissa?

30.8.2008 16:38

Kobudagod kirjoitti:Kun virran kääntää päälle, niin pitäisikö pakoaukonsäätimen tehdä jotain niinkuin husseissa ja yamahoissa?

Ei kuulu liikkua mihinkään.

30.8.2008 16:44

toke kirjoitti:
Kobudagod kirjoitti:Kun virran kääntää päälle, niin pitäisikö pakoaukonsäätimen tehdä jotain niinkuin husseissa ja yamahoissa?

Ei kuulu liikkua mihinkään.

Harmillista. Nyt ei tiedä että toimiiko vai ei :D

30.8.2008 18:25

JGGA kirjoitti:nii omaan mittariin ;) oikeeta siis sen 130-140km/h...
No mä en ihan tollaseen mittarivirheeseen usko kun moottoritiellä pystyi helposti ohittelemaan jota ei kyllä autolla ~130 taulussa ajaen tehdä. Mittarivirhettä toki oli, sekin riippuu kuinka kulunut eturengas on, onko se edes oikean kokoinen ja jne. kyllähän tekniikanmaailmakin aikanaan tutkasi laiskemmalle AF1 Sintesi mallillekkin 155kmh, Sport Pro mallissa on muutama hevonen enemmän niin kyllä itse enemminkin arvioisin huippujen olleen 150-160 välissä, ennemmin kuin 130kmh, jonka kulkee melkeinpä jo cbr125r.