6.4.2009 13:17
6.4.2009 18:03
mustavi kirjoitti:Pitäis ne kromatut venttiilikopatkin puuhata kiinni niin kyl Varjo sitten kimaltelee kevätauringossa
6.4.2009 18:22
-IceBurn- kirjoitti:Ei ole vielä isompaa ajoa ollut, lähinnä vianetsintää (niin, se pitäisi huoltaa ja kiillottaa syksyllä, muttakun...) ja niiden paikkailua vuoroon. Toisekseen +3-5 päivälämpötila vesisateen kera ei ole inspiroinut vielä isompaan ajeluun, vasta uusien ajovarusteiden haaveiluun Pääsiäinenkin olkoon vielä pyhitetty American Car Showllemustavi kirjoitti:Pitäis ne kromatut venttiilikopatkin puuhata kiinni niin kyl Varjo sitten kimaltelee kevätauringossa
Ja toisilla ne ovat vakiovaruste
7.4.2009 9:50
7.4.2009 11:55
7.4.2009 16:19
7.4.2009 16:29
7.4.2009 21:51
watevo kirjoitti:Eteen tuli Pirellin Sport Demon ja taakse Pirellin Route MT66.Uuden Sport Demonin urasyvyys pieni, n.3,5mm! Routessa sentään 7mm.Varottivat renkaiden liukkaudesta ekan sadan kilsan aikana!
Samalla tuli tarkastettua taka jarrukenkien kunto,pintaa oli jäljellä n.2,5-3mm.
Edessä palojen paksuus 2 ja 1mm.Mikähän mahtaa olla jarrujen minimipinta suositus?
Paljonko on uusien kenkien pinnan paksuus,entäs etupalojen?
Mitä rasvaa pitäis laitta akseleille pyörän takaisin asennuksen yhteydessä?
7.4.2009 22:11
zeiou kirjoitti:Kuin myös nestejäähdytys ja 2-mäntäinen etujarrusatula...
mustavi kirjoitti:Nyt on tosin fyffet niin vähissä että Shadown varusteluvimma saa loppua... ainakin hetkeks
9.4.2009 19:05
9.4.2009 21:44
11.4.2009 22:32
12.4.2009 10:43
12.4.2009 22:14
13.4.2009 10:32