Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

Re: KTM 125 Duke

18.7.2012 0:28

Prätkä jätkä kirjoitti:Ei kannata ite ronkkia, viet huoltoon vaan ettei tuu takuun kanssa ongelmia ku on ite räpelletty.

Juu, en itse aiokkaan ruveta purkamaan mitään. Oon kyllä tietonen, että aika tarkasti kattovat joskus, että jos on itse ruvennut säätämään jonkun vian jne. kanssa.

Sugee kirjoitti:Mitä siin näytössä lukee ku merkkivalo palaa?
Ja tosiaa suora huoltoo vaa niinku prätkä jätkä sano. Tuskin pystyt sille ite mitää tekee kuitenkaa

Ei lue yhtään mitään. Rupesin tuossa miettimään, että olisikohan ehkä akku tyhjentynyt jonkin verran, ettei jännite riitä edes pyörittämään starttia? Koitan vielä huomenna ladata vähän akkua, jos alkais pyörittämään starttia. Ja huoltoon lähtee ehkä huomenna, jos on parempi keli kuin mitä nyt parina viime päivänä. Aika paskaa touhua Bike Forumilla, kun 250km kohdalla alko syylärinletkujen välistä tiputtamaan jäähdytinnestettäkin.

18.7.2012 16:41

Voi olla akustaki kii, mut jos akku on tyhjä nii näytös lukee "battery low". Mut jos akku on tarpeeks tyhjä nii se voi olla aika himmee se teksti... Toisaalt jos akku tyhjenee ajokaudel nii laturissa on jotain vikaa todennäkösesti joten vaik hetkellisesti alkais toimii nii kanttii viedä huoltoo silti

18.7.2012 18:06

minulta ne vaihto jännitteesäätimen ja jonku muun. oisko ollu staattorin.

19.7.2012 2:21

Sugee kirjoitti:Voi olla akustaki kii, mut jos akku on tyhjä nii näytös lukee "battery low". Mut jos akku on tarpeeks tyhjä nii se voi olla aika himmee se teksti... Toisaalt jos akku tyhjenee ajokaudel nii laturissa on jotain vikaa todennäkösesti joten vaik hetkellisesti alkais toimii nii kanttii viedä huoltoo silti

Joo, no talutin 100m hiekkatietä virrat päällä, että pääsen asvaltille työntämään, niin sinä aikana tuli battery low mittaristoon, mutta ei kyllä mittariston valot ole sen himmeämpiä kuin ennenkään.

25.7.2012 22:12

Paljo duke kulkee 1000 huollojälkee ku selitettii et sit tulee toinen ruiskukartta? Onko kellää kokemusta tosta ktmn omasta sliparista?

25.7.2012 22:16

Ei muuta kulkua paljon mihinkään, sisäänajo kartta vain vaihdetaan normaaliin.

25.7.2012 22:58

No paljo se kulkee gps ku itellä ei oo tällä hetkellä toimivaa

27.7.2012 0:18

Onko dukeen tulossa malossilta 180cc pyttyä jossain vaiheessa? :roll:

27.7.2012 0:21

Ehkäpä, putken ainakin ovat tehneet ni voi olla et bigbore sarjakin tulee, mutta mitään siitä ei ole huudeltu.

27.7.2012 14:03

Tietääkö kukaan mikä voisi irrota/löystyä maskin sisällä/mittariston alla? Kun on alkanu kuulumaa sirinää sieltä. Kuuluu aina välillä, ei aina. Ajoa se ei sinänsä haittaa, on tosin ärsyttävä ääni. :|

27.7.2012 19:54

Rupesin täs miettimää et ku oon tolla dukella nyt n.850km ajanu ja arrowi tulee ens viikolla nii voinko asentaa putken heti kun se tulee, vai pitääkö mun oottaa et saan huollosta ajan ja käyttää duke tonnin huollos ja asentaa sit ?
Haittaaks se jotai jos vaihtaa putken jo ennen ku on käyttäny tonnin huollos vai onks sil mitää merkitystä et mikä putki on kiinni ? :roll:

27.7.2012 21:27

Takuu lähtee virityksen myötä moottorista, eli minä laittasin vasta tonnin huollon jälkeen koska siitä seuraava vasta sitten viidessä tonnissa, ja toimii se putkikin varmasti normaali ruiskukartalla paremmin mitä sisäänajokartalla.

28.7.2012 0:12

Giannellin putkella muna-asennossa 127 duken mittariin.

Mites muiden huiput? :D

28.7.2012 1:01

Prätkä jätkä kirjoitti:Ja mikähän liike kyseessä, kun akraa ei ole vielä markkinoilla, ettei ois ollu se kotarin oma sebring...?

Minulla on ollu akran putki dukes kiinni jo 6kk :)

28.7.2012 1:02

zerosku kirjoitti:Giannellin putkella muna-asennossa 127 duken mittariin.

Mites muiden huiput? :D

Rekan takana pystyssä 128 mut kun vierelle menny niin tippunu 120